
Trovratna verzija Volkwagenovog dugo najavljivanog malog automobila up! je premijerno prikazana u septembru prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu, dok će praktičnija varijanta sa pet vrata (dimenzije su iste kao i kod trovratnog up! modela) imati premijeru početkom marta na Salonu u Ženevi.
Ponuda motora će obuhvatati trocilindrični 1,0 litarski benzinac sa 44 kW/60KS i 55 kW/75KS, dok se zapremina prtljažnika kreće od 252 do 951 litra.


up! sa pet vrata će, primera radi, u Holandiji startovati u junu ove godine, a biće za 315 evra skuplji u odnosu na verziju sa parom vrata manje. U Nemačkoj će koštati 475 evra više u odnosu na trovratnu verziju, a tamo prodaja počinje već 6. marta.

U paleti će se naći verzije sa paketima opreme TakeUp, MoveUp, HighUp, BlackUp i WhiteUp, a kao opcija će biti na raspolaganju i sistem City Emergency Braking.
Ivan Mitić - Autoblog.rs


315€ skuplji u odnosu na verziju sa 3 vrata, pa kome treba uopšte trovratni?
@Dejan L
Svakako da je opcija sa 5 vrata bolja, a i nije neka razlika u ceni.
Vise plastike na vratima ima Panda, tj manje je golog lima, a i izgleda jeftino. Nadam se da ce biti pouzdan, ipak je ovo auto koji su pravile racunovodje...
Malo pre sam zagledao malo bolje i uvideo da up! ima pozadi mogucnost otvaranja prozora slicnu onoj na Jugu hahahah...verovatno je kostalo 300 eura da se ugrade rucni podizaci stakala pozadi. ;)
@Orlo
a da li si mozda primetio da zadnja bocna stakla ne mogu da sidju u donji deo vrata jer su sira od njih?
@carobnjak
Zato se lepo postavi vertikalna prečaga pa je zadnji deo stakla nepomičan, a prednji deo može delom da siđe unutra ;) Nešto kao kombinacija na Fabiji i Floridi :)
@Predrag
ali bi to pokvarilo ovako saVWrseni dizajn! :)))
Jel si malo dosao sebi? :)
@Predrag
pa nema te, pa sam mislio da si ljut zbog mojih komentara... :)
Meni se taj lim unutra i svidja, ako nista drugo, tako moze da se izbegne sivilo unutar kabine ako je napolju neka vesela boja. Meni je ovaj UP! lep, samo su mi ova vrata pozadi nespretno resena. Zapravo su mi najveci tragicari svojim dosadnim izgledom verzije iz Skode i SEAT-a...
Interesantan autic. Zadnji prozori se otvaraju kao kod jugica( koliko se secam), zadnji kraj jedno cm ili 2. Samo za luftiranje :)
To sa zadnjim prozorima su prepisali od petrovratne verzije C8/107/aygo.