
Land Rover će 31. januara na "Jagd & Hund" sajmu lova i ribolova u Dortmundu predstaviti novo specijalno izdanje modela Defender.
Tačnije, za nastanak Defendera Blaser Edition su zaslužni nemački uvoznik Land Rovera i kompanija Blaser za proizvodnju lovačkih pušaka, a bazira se na Defenderu 110 SE.
Ukratko, Defender Blaser Edition se između ostalog ističe Keswick Green bojom, krovnim prtljažnikom, dodatnim zadnjim svetlom, kukom za vuču, zaštitom prednjeg grila, crnim kožnim sedištima, Blaser oznakama, kao i posebnim mestom za smeštaj pet pušaka i municije u prtljažniku.

Za pogon se brine Euro5 2,2 litarski turbo-dizel motor sa 90 kW/122KS i 360 Nm obrtnog momenta.

Defender Blaser Edition će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 60 komada, a cena u Nemačkoj iznosi 49.500 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Vozio sam se u defenderu 2003., kratki, sa 3 vrata, to je kanta nevidjena!
To unutra zuji, bruji, skoro da se moraju imati cepovi za usi, sedista su vec pocepana (presao 60.000 km), plastika nikakva, ma uzas auto. Ne sumnjam da su terenske mogucnosti na nivou, ali je ovo teska kanturina, valjda su u novim generacijama poradili malo na komforu.
@Damka
Ne sluzi on za poziranje i sminkanje,on je surovi terenac...
Nece da ti gradi ne znam ni ja sta,sa njim ides u planinu...
Ma ides u planinu i sa ladom (niva), ali ona opravdanje za onu plastikariju ima u ceni.
Ovaj nema, skupo kao da je alkantara unutra!
I kakav je to surovi terenac kome su sedista pocepana na 60.000 km ne toliko zahtevne voznje???
Znam ja cemu je on namenjen, ali je skup za sve ono sto nudi, tj. ne nudi!
Komfor, udobnost i odlične terenske sposobnosti još niko nije uspeo da pomiri. Ili jedno, ili drugo, pa kome šta treba. Provozaj se u Pinzgaueru, pa da vidiš šta je neudobno i bučno vozilo. Ali zato kuda prodje pogled tu i on...
Defender je terenac pored koga svaki moderni "terenac" izgleda kao igračka. Samo mislim da je cena neopravdano visoka.
@djordje
Mercedes G najvise tezi tome sto si naveo ali je opet Lada Niva i vise nego dovoljna za takve potrebe.
@Damko
Zato je G klasa tata. :)
Ali ona košta 2-3 puta više od ove engleske kante.
Unutra imaš sav luksuz.
@Djordje
Udobnost i terenske sposobnosti baš idu jedno s drugim. E a oprema,to zavisi od proizvodjača do proizvodjača.
U ovoj konzervi nemaš ništa,G klasa ima unutra sve. :)
Sportsko ogibljenje i udobnost ne idu jedno s drugim.
Terenci imaju ogibljenje koje "radi",mekano podešeno,zato su dobri za teren al se mnogo naginju na asfaltu. Al zato su udobni.
@PITBULL
Ma G je zakon, sav luksuz i vrhunske terenske sposobnosti.
Vozio sam pre 3-4 godine mitsubishi L200, priznajem - u gradu, ali imam utisak da ce proci svuda kuda i defender, a unutra je prijatniji 10 puta.
Ljudi, i ja sam smatrao da je ovaj defender odlican auto, on verovatno za teren i jeste takav, ali je boravak u kabini mucenje, mogli su bar zvucnu izolaciju kvalitetnije da urade, ja (koji jako volim voznju) jedva sam cekao da izadjem iz tog auta.
@PITBULL
Ovaj Defender izvlaci 3 G klase i S klasu zajedno iz kanala...
Pravi terenci su daleko od udobnih vozila. Mercedes je, težeći da napravi luksuzan terenac, od dobrog terenca napravio nezgrapni SUV. Ali zato kad se zaglavi može da pozove nekoga sa Defenderom da ga izvuče.
@dusan
Ova konzerva dobro je ako ima snage da izvuče sebe. :)
G klasa je čudovište za ovu konzervu.
@Djordje
Grand Čiroki (WJ) je udoban,a ide kuda god poželiš.
Taj GC nit je udoban (dobiješ morsku bolest u njemu koliko ljulja na asfaltu) niti izadje kuda hoćeš, to te neko grdno lagao.
Taj motor možda nema mnogo snage, ali nije ni pravljen da juri manito po asfaltu, ali zato ima 360Nm obrtnog momenta što je za njega sasvim dovoljno, pri tom duplo lakši od bilo kog motora iz G klase. A i sam auto je 500kg lakši od te G klase što je još jedna prednost, pri tom taj višak težine kod G klase je iznad osovina, što negativno utoče na težište, eto još jedne prednosti. Pa onda robusna i izdržljiva potpuno manuelna transmisija, minimum elektronike itd. Sasvim dovoljno prednosti za bolje off road sposobnosti. ;) Al šta ja tebi pričam kad tebi Grand Cherokee izlazi kuda god poželiš...
Licno sam gledao na jednom nemackom kanalu kada GL dokosuri Defendera na terenu. Cak ka posle izvlaci... A G klasa je tata, onome ne moze niko nista.
@Djordje
Ok.
Ja imam WJ,zato pričam. Nemaš ni predstavu gde sam ga sve terao.
P.S. Ako tebi WJ nije udoban,onda svaka čast !
On nije sportski,to stoji,već je terenski orjentisan,upravo zato je udoban. Ne oseća put,rupe,pegla neravnine.
Ako hoćeš sportski orjentisan SUV,onda X5. On se ponaša ko limuzina,ali je nikakav terenac. I tvrd je mnogo,osetiš svaku rupu. Verujem da sa X5 niko nikad nije ni pokušao da ide na off-road. Čiroki ide kuda hoćeš,njemu je prirodna sredina off-road. Da ne pričam fotelje kakve ima unutra. Izuzetno je udoban,ladja. Udobnost i sportsko ogibljenje su dva dijametralno suprotna pojma. Zašto je Ferrari tvrd? ;)
Kada budete otisli na neku dzipijadu javite se! Pitajte nekog ko ide na dzipijadu o G klasi i o poredjenju G klasa vs Defender.
@dusan 24 Jan 2012, 17:03
ti si ko Dejan_L, samo sto je on opterecen BMWom...
Pitbull
Ovaj sa slike džip bi izgurao G klasu, tamo gde ona ne može da izađe, kad joj je menjač u P modu.
Inače G klasa je čist šmink bez namene, ukusa i mašte.
Podeseća me na gumene čizme na svečanoj večeri :)
@hh
To je potpuno nebitno. G klasa ne mora uopšte da se dokazuje,ona je dokazana odavno.
Zato i opstaje toliko dugo sa minimalnim vizuelnim izmenama,samo je modernizuju.
Samo kažeš G klasa i ne mora ništa dalje da objašnjavaš. Već sam rekao da ima ljudi koji voze samo G klasu,ali isključivo nju. :)
Neće ni Mercedesa drugog da vozi,već isključivo G klasu. :)
Bio sam kod jednog čoveka, ima 7 G klasa. :)
@PITBULL
Ovaj SUV nazivaju Evropskim Hamerom...
Za pametnog dovoljno.
@dusan
Ja to prvi put čujem od tebe. Nikad nisam čuo da ga tako neko zove. Dalje,Hamer uopšte nije najbolji terenac.
sta sam sve procitao ove da ne poveruje covek...
G klasa...? Puch? toliko ste ih se nagledali mirovnim misijama sirom sveta...jel stvarno mislite da UN nema dovoljno para da svoje ljudstvo opremi flotom G klase, Grand Cirokija i ostalih pomenutih? ima..ali i dalje se eto nekako, verovatno namesten tender, odlucuju za LR Defender cija se sasija ne menja zadnjih 30 godina ili tojotu...dakle sto neko rece gore sidjite malo sa asfalata pa vidite sta se desava i ko uglavnom izvlaci druge dzipove...neko rece nema snage defender...2402 ccm i 90 kw...na niskim obrtajima uz masnu banderu se penje...ima on gomilu mana ali off road karakteristike su nesporne...
pa i drugi naizgled sminkerski LR jedu za marendu ovde drugi sminkeraj tipa Xn Qn MLove...
ali slika govori vise
https://www.youtube.com/watch?v=FxXoRNbhShQ
i pokazite mi dugi sminkerski auto koji ce ovaj uspon da savlada
https://www.youtube.com/watch?v=duwrtTuRoW4
a za kraj...ovo svi razumeju
g vs Def
https://www.youtube.com/watch?v=pAiI9YKxhXs&feature=related
evo stvarno sam sad pokusao da nadjem neki video gde je g dobio defa
ali naisao na ovaj
https://www.youtube.com/watch?v=IGgyWoE0FR4&feature=related
i ovde su KAO izjednaceni
https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=F6JuhUJvXY8
@Jovanovic
Smešno.
https://www.youtube.com/watch?v=29eJQuAT0R4
https://www.youtube.com/watch?v=J1yxa9vZHSs&feature=related
G klasa je 2-3 puta skuplja od one konzerve koju je opisao gore Damko. G klasu ne voze Umproforci već gospoda.
ne znam sta si tacno pokazao prvim videom osim da moze da savlada strm RAVAN uspon svoje duzine...
stepenice...vec vidjeno odavno
pa hmm ne znam kada je cena usla u pricu i to ko je vozi...mislim da se do sada pricalo samo o terenskim sposobnostima kola...gde i dalje mislim da bi se u odredjenim situacijama vecina ljudi radje nasla unutar defendera nego G klase...
u tim slucajevima unproforac iz defendera mase gospodinu pored G klase, koja istinu 2-3 puta vise kosta, ali se eto jbg ...zaglavila :)
i hmm...
jel LR Deiscovery 3 ili 4 ne voze gospoda?
ili Range Rover Sport?
koji cak malo i vise mogu da kostaju od Gelandewagena?
izvini..morao sam :)
http://www.totalcar.rs/robusni-mercedesi-g-klase-zaglavili-na-prezentaciji-2011-08/
@Jovanovic
https://www.youtube.com/watch?v=4U8T3vRECOI&feature=related
Imaš bezbroj off-road testova pa pogledaj. Klipova gde izvlači Land Cruiser,Kamion,itd.
Evo,mislim da je ovo malo teže od one komedije koju si postavio,tamo bi se popeo i X5. :)
https://www.youtube.com/watch?v=WmwGNoXcvuo
Za pogrešnog si se heroja uhvatio da pljuješ. G klasa je ikona,dokazana odavno. Uostalom,ako nisi znao,ona je nastala za potrebe vojske,pa su je onda pustili na tržište,bukvalno u neizmenjenom obliku. Zato je tako nesalomiva i dobra.
Na nekih 3:40 i kusur, cini mi se Englez kaze nesto veoma zanimljivo.
https://www.youtube.com/watch?v=4U8T3vRECOI
@PITBULL
Koliko si ti ostrascen pa to je haos...
Hamer nije dobar u off roudu ?
https://www.youtube.com/watch?v=2_1z8JSE63A
G klasa ne bi mogla ni da proba ovo ;)
Jos nesto,Land Rover ima 2x bolji 4x4 pogon od Mercedesovog 4Matic-a,kao drugo,ljudi oduvek prave i realno su experti za prave off roudove...
Hamer je najbolji za off roud uz Defendera,pa ostali mogu da se poredjaju kako hoce,to je realna slika ;)
P.S
Uz one stepenice izlazi A6 Allroad...
Stiže G65 AMG. :)
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2012/01/spy-2012-mercedes-benz-g-65-amg-scooped.html
@pitbull
prvi video je iz evo magazina...treba izbegavati ovo jer su generalno ovo naručena i plaćena testiranja...mogao sam i ja takve da stavim ali treba da govorimo o realnoj slici na terenu i mogucnostima...
Daleko od toga da pljujem o G klasi ali podaci o mogucnostima ekspoloatacije vozila, prodaji specijalnim službama širom sveta itd, zaista idu u prilog Defenderu i to je prosto činjenica.
Kao što sam reko Defender ima mana, po gradu se vozi kao kamion, veliki krug zaokreta, pozicija vozača u gradskim uslovima je nenormalno pomerena ulevo ka vratima i prozoru (i nije mi bilo jasno zasto je tako dok mi jednom prilikom nije trebalo da gurnem glavu kroz prozor da bih video gde mi ide tocak i tada sam skontao) a prostor izmedju vozaca i suvozaca ima bezmalo 45cm.
I kazem opet u nekoj guduri bih ja, i većina ljudi koje znam, po nekim vrletima bi htelo da se nadje u Defenderu. U tim situacijama ruzino drvo na komandnoj tabli ima jako malo znacaja.
Iz gore navedenih komentara se vidi da svi koji komentarisu nemajau off road iskustva.Ja sam vlasnik defendera i g klase.Volio bih da vidite kako se defender snalazi u snijegu i blatu.Sva vozila po tom pitanju su daleko iza njega,cak i g klasa u to sam se licno uvjerio.Vi nemate prilike da vozite auto po izuzetno dubokom snijegu a tu se jasno vidi da je neprikosnoven.Sa druge strane tako ekonomican za odrzavanje.Privilegija ga je imati jer je to auto koje moze da sluzi citav zivot