home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai i30 Wagon

23 Feb 2012 - 10:40 Noviteti Link

U fabrici Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) u mestu Nošovice u Češkoj je nedavno i zvanično počela serijska proizvodnja nove, druge generacije Hyundaija i30, a na predstojećem Salonu automobila u Ženevi hatchback verziji sa 5 vrata pridružiće se i karavanski i30 Wagon (na nekim tržištima kao i30 CrossWagon).

Novi i30 je razvijen u Hyundai Motor Europe Technical Centru u Riselshajmu u Nemačkoj, a u korejskoj kompaniji pored atraktivnijeg izgleda ističu i veću prostranost, unapređenu ergonomiju i kvalitetnije materijale u enterijeru. 

U odnosu na i30 hatchback (predstavljen prošle godine na Salonu u Frankfurtu), novi i30 Wagon je sa 4485 mm za 185 mm duži, dok zapremina prtljažnika umesto 378 litara (i30 hatchback) kod i30 Wagona iznosi 528 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1642 litra).

Ponuda motora kod i30 Wagona će biti ista kao i kod i30 hatchbacka, što podrazumeva tri benzinca i tri dizelaša: benzinci 1.4i sa 73 kW/100KS, 1.6i sa 88 kW/120KS i 1.6 GDI sa 99 kW/135KS, kao i dizelaši 1.4 CRDi sa 66 kW/90KS, 1.6 CRDi VGT sa 81 kW/110KS i 1.6 CRDi VGT sa 94 kW/128KS.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2738



Komentari

lep

Autor savesni 23 Feb 2012, 10:52

Skladan,zadnji deo lici na Focus SW.

Autor MILAN 23 Feb 2012, 11:17

Lep. Možda malo prenaglašen prednji rub i spoj opadajuće linije sa njim. Tj po meni,ova opadajuća linija ne bi trebala da ide toliko ka dole,već da bude blag spoj sa rubom,tik ispod retrovizora.

Autor PITBULL™ 23 Feb 2012, 11:21

Vrlo, vrlo skladno. Nikad nisam razmatrao karavane u toj klasi ali ovo je baš lepo urađeno.

Autor dzigi 23 Feb 2012, 11:55

Bolje od HB..

Autor Panchev9 23 Feb 2012, 12:02

Bravo!

Autor Danda 23 Feb 2012, 12:09

@ Hyundai, svaka čast ljudi!
@ Pitbull
Da, ako izuzmemo pad bočne linije, može se reći veoma, veoma uspešan model

Autor Dejan L 23 Feb 2012, 12:34

Takodje mislim da je skladniji nego hatchback, mada previse lici na i40.
Prednji deo je previse nabudzen, kao da je tjuniran, mislim da serijski model nece biti tako agresivan, vec kao i HB...

Autor carobnjak 23 Feb 2012, 12:59

Ne znam zasto ih hvalite...ovo je prepravljen Focus SW

Ovi pirincari samo kradu..cemu razvojni centar ako kradu resenja od drugih

Autor ipanema 23 Feb 2012, 13:18

Lep. Mnogo. Ali klasično debilna zadnja vrata, kao na insigniji SW. Svako "naslanjanje" na prepreku se "tarifira" sa jedno 500 EUR-a, u "nižoj tarifi" za peglanje vrata, odnosno, sa 1.000 EUR-a u "višoj tarifi", za zamenu vrata. A nisu pametnija ni svetla u zadnjem i/ili prednjem braniku, to je "tarifa" za svaku upotrebu branika po 200-300 EUR-a

Autor Regular 86-88 23 Feb 2012, 16:50

@Regular 86-88
tacno tako! Dodaj jos nedostatak bocnih lajsni (zlata vrednih!)...

Autor carobnjak 23 Feb 2012, 17:00

Stvarno skladno. Ali dzaba, kad mu je klirens svega 140mm...

Autor rasa 23 Feb 2012, 18:28

Reno Megan SW ostaje najlepsi karavan u klasi, definitivno. Cak ne vidim koji to model moze da mu se priblizi, ne zato sto obazavam Reno (prosecan dizajn u poslednje vreme), vec zaista nema ozbiljnog konkurenta. Ako neko zna neki neka javi. O zapremini prtljaznika i prakticnosti ne govorim.

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Feb 2012, 20:46

@Uros Cuore Sportivo
Megane SW naj u klasi C karavana, takodje! :)

Autor carobnjak 23 Feb 2012, 21:32

Regular 86-88
Stavis pozadi bul-bar i gotova stvar..

Autor Panchev9 23 Feb 2012, 21:52

Panchev9
Ti si neki šaljivdžja? Ma, branik treba da je branik i ja bih zakonom zabranio da se na bilo koji način ta funkcija dovodi u pitanje i pripisao da posle udarca do 10km/h ni evro ulaganja ne sme da postoji, a za ovakva "rizična" kola bih lupao kasko od 300% na redovnu cenu, pri čemu takva "bomba kola" dižu svima ostalima i cenu obaveznog osiguranja: IDIOTI!

Autor Regular 86-88 23 Feb 2012, 22:26

Regular 86-88
Ne, naprotiv..
Skoro sam video Logan karavan sa takvim ojacanjem.. Praksa cini cuda..

Autor Panchev9 23 Feb 2012, 22:58

Имао сам недавно прилику возити овај караван / генерација пре ове/дизел мотор 1,6 , 109кс, ланац уместо ремена,средњи ниво опреме-стајл/ има мањи пртљажник од других аута исте класе али би га свеједно узео да није изашла ова нова генерација, њу чекам.Ауто вуче добро, има добру стабилност, осећа се вишак снаге под педалом, има доста места за нас четворо, поготово на задњим седиштима.Просечна потрошња је била 6,5л на 100км градске вожње. Укратко ауто је прва лига. То ми говоре упоредни независни тестови рађени у Скандинавији, дакле Шведска, Данска, и Норвешка. Затим само позитивне критике корисника истог. У задње четири године корисници Хјундаји возила спадају међу најзадовољније муштерије у Норвешкој. Квалитет Тојоте Короле каравана са 1.4дизел мотором је овде неприкосновен и недодирљив , међутим тврдим да гледамо караван који ће преузети овај трон живи били па видели. Пиринчари су како их је овде неко назвао давно преузели свет аутомобила. А многи од нас нажалост робују предрасудама које нас опет скупо коштају код поправки аута . Ја сам задњих 15год. возио, тојоту, нисана, мицубишија, и ево на крају хјундајиа. Ниједан ме није оставио на цести. Ни с једним нисам имао велики квар, осим редовних сервиса, а превалио сам због природе посла гомилу километара. Половна кола горе наведених марки овде држе цену /због квалитета првенствено/ немачке марке аута теже се продају у задње време, французи су овде на дну, да их џаба дајеш не би их узели, а италијана НЕМА јер су овим условима и клими тотално непоуздани поготово бензинци.Дакле ово вам све каже, тржиште Скандинавије је захтевно, клима сурова, од аута траже максимум удобности и поузданости дакле ГОЛИ КВАЛИТЕТ, купци размажени. У таквој средини један Хјундаји бележи раст продаје. Куповина овог каравана је пун погодак за породицу.

Autor ВрбаслијаБЛ 06 Mar 2012, 09:33