
Mercedes je na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi promovisao i novi SL63 AMG, dok će sledećeg meseca na Salonu u Njujorku premijeru imati još jača verzija – novi SL65 AMG.


Novi SL65 AMG je pored aero body paketa (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh i spojlerom, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku) dobio i jači kočioni sistem, modifikovano ogibljenje, Active Body Control, novi izduvni sistem sa četiri hromirane izduvne cevi, set AMG točkova od 19 inča (gume 255/35 R 19 i 285/30 R 19), LED dnevna svetla, doterani enterijer i 6,0 litarski V12 biturbo motor sa 630KS i 1000 Nm obrtnog momenta (u paru sa Speedshift 7G-Tronic menjačem sa četiri moda: Controlled Efficiency, Sport, Sport Plus i Manual).

SL65 AMG za američko tržište od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 3,9 sekundi, a postiže maksimalnih 300 km/h. Što se Evrope tiče, najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje tačno 4 sekunde.
Potrošnja je po fabričkim podacima smanjena za 17% (na 11,6 l/100 km), dok emisija CO2 iznosi 270 grama po km.

Takođe, novi SL65 AMG je i za 170 kg lakši od prethodnika, pa sada ima 1950 kg.


U opremi se između ostalog nalaze i:
• AIRSCARF
• PARKTRONIC sa Active Parking Assist-om
• ATTENTION ASSIST
• DISTRONIC PLUS sa Pre-Safe Brake-om
• Active Blind Spot Assist
• Active Lane Keeping Assist
• Active Body Control
• Bang & Olufsen BeoSound AMG Surround Sound System
• COMAND sa 40 GB hard-drive GPS navigacijom
• KEYLESS-GO
• MAGIC VISION CONTROL
• NECK-PRO
• MAGIC SKY CONTROL
Kao opcija će se nuditi i AMG Carbon Ceramic Braking System, a što se cene tiče, novi SL65 AMG će u Nemačkoj koštati 236.334 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
F12 Berlinetta - 3.1s
MB SL65 AMG - 3.9 s
Nije ni Ferrari sta je nekada bio.
@ Dragan
Pa njima nije udarni model Berlineta, već budući Enzo!
A SL je savršen
"NEMAN IZ NEMACKE",Razbija kako izgleda i kakve ima perfomanse..Svaka cast! ! !
Mozda bi i valjao da kosta ispod 200.000e. Da zelim brz a udoban kabrio uzeo bih SLS-a, jos bi mi ostalo kusura...
@Dragan
Kad bi ti samo znao kolika je razlika izmedju 3.1s i 4.0s do 100 km/h.
@loshmi
U Nemačkoj cena počinje od 236 000 eur. SLS je supersportista,a ovo je S klasa kabrio. :)
Ja sam vozio SL65 AMG,udobnost i luksuz kao u S klasi,a monstrum od auta. :)
Onda,razlika je i što je u SLS-u V8 atmosferac,a u 65-ci je V12 biturbo.
@loshmi
SL je sigurno udobniji od SLS-a i svakodnevniji je. Lakši je za svakodnevnu upotrebu,luksuzni GT.
Kao što imaš npr zujalicu,tj motor od 1000ccm,sportak,i drumski razarač ZZR1400. :)
E ovaj SL ti je kao 14-ca Ninja,a SLS je ko hiljadarka sportak. :)
"Mozda bi i valjao da kosta ispod 200.000e. "
Da bi znao kakav je,morao bi da se provozaš u njemu ili da ga probaš. Auto je čudovište,zverina,a opet prava autina,luksuzan,udoban.
Ne možeš da dobiješ takav auto za male pare. Jeste skup,ali vredi svakog evra.
P.S. Pogledaj sedišta samo,pa će ti biti jasna razlika u nameni.
Pogledaj ovu raskošnu fotelju u SL-u.
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/sl-class/2013-mercedes-benz-sl-class-equipment-list/attachment/mercedes-sl-11c1168_026/
Kao što rekoh,to ti je kao 14-ca i 10-ka Ninja. :)
http://i157.photobucket.com/albums/t75/migilar/photo2.jpg
@loshmi
Ovo je po meni dosta bolje od SLS cabria (kupe je druga prica)
Dugo bih se dvoumio, kada bih mogao da biram, izmedju GranCabria i ovoga! Sve vise i vise mi se svidja!
Ali hajde 4 sek do 100, sto ce biti u praksi jos brzi nego njegov obrrni moment. Njemu u medju ubrzanjima ne moze niko nista. Ima primera kada onilika S klasa rastura sporrske automobile. Idu 50-60 i samo da gas i nestane. E a znate li da ovaj SL ima posebno ozvucenje. Tako nesto nema nijedan auto...
Iza ovog imena stoji 60 godina.
6 decenija nije malo.
A to MORA DA košta!
Koji to još kabrio postoji 60 godina i da pritom može da mu stane na crtu?
mora da kosta 6 decenija ? pa auto treba da kosta onoliiko koliko treba da se napravi i da se zaradi, ali ne visestruko ;)
ocekivao sam bolje perfomanse iskreno. SLS mi je ekskluzivniji i neobicniji od ovog.
@Dragan(bez L)
3.9 do 60 milja na sat...
ovaj motor iz 6 litara radne zapremine izvlaci 70 konja vise od BMW-ovog 4.4 V8 biturbo. Razlika veceg auta sa jos jednim redom sedista BMW-a 6 i ovoga je 0.2 / 0.3(kabrio) s .
Ocekivao sam bolji auto od sl65 novog.
@NemanjaBB
Ne košta tu 60 godina,već auto !
To čudovište nosi karoseriju ko ništa,sa takvom lakoćom da to nije normalno. Motor se igra sa karoserijom,ne oseća je. :)
Razlika izmedju V8 i V12 je ta što je V12 rasterećen,"radi na leru" spram V8. Auto puca od snage,kad god da mu daš gas proklizava,otima se,divlja zver. :)
Na 120km/h dao gas i on proklizava,otima se. :)
Kao kad bi buva imala snagu pita,takav je osećaj voziti ga. :)
Monstrum.
Ovo je stvarno jedan od najbrutalnijih motora ikada. Secam se kada je izasao ovaj motor, odmah sam rekao da li su ovi ljudi normalni. :)) S65 amg jos tad 4,2 do 100. Dere Ferarije, Porsejce, Bmw ne vidi... a limuzina duga preko 5m i skoro 2,5 t teska.
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/sl-class/2013-mercedes-sl65-amg-v12-roadster-world-debut-in-new-york/
@McLaren
I ja sam to isto pomislio. :)
Nisam ni sanjao tada da ću ga jednog dana voziti. :)
@Pitbull
Ja stvarno i dalje ne vidim jednu jedinu prednost ovog SL-a u odnosu na SLS. Dzabe njemu sto je rastereceniji na leru, kad krenu SLS-ov V8 motor nosi 300+ kila manje...
@loshmi
Rasterećeniji je auto,lakše se nosi sa karoserijom. Ne rasterećeniji na leru,već se motor igra sa karoserijom,do pola gasa se uopšte ne napreže,ko da je na leru. :)
Kao da strongestmen nosi 100 kg ili običan čovek,o tome ti pričam. ;)
65-ci je to ništa,totalno rasterećen,igra se sa karoserijom.
Ali ovo što kažeš,pa zato postoji izbor,neko bi pre uzeo SLS-a a neko SL65,zavisi od potreba i ukusa.
Važno je da ima i jedno i drugo,pa ko šta voli. :)
SLS je supersportista,a SL je luksuzni drumski razarač,u tome je razlika.
Ako se razumeš u motore,kao 14-ca i 10-ka Ninja. :)
To je kao npr Mclaren F1 ili Veyron.
Neko voli jedno,neko drugo.
I ja bi vrv pre uzeo SLS.
Glupo je da se ime placa.
Zato lepo nissan gtr sabija sve redom. A cena ? 2 i po puta jeftiniji od ovog buljavka recimo...
@NemanjaBB
Cudni su ti Merc fanovi,pogotovo Pitbull,on ceni istoriju ovog automobila i prica da zato mora biti skup,ali Porse 911 ne zasluzuje svoju cenu!?!Ili,kaze G klasa ikona,hvali,non stop lepo nesto pise,kaze kako treba isto uvek da izgleda,a 911 samo pljuje + najvise sto ne menja dizajn...Sta mi dalje da pricamo?Mercedes je pogubljen,koliko ce komada ovog prodati ove godine?100-200?Imas SLS koji kosta 190.000 i ubacis nesto ovako i navrnes mu ovu cenu...Oni sami sebe tuku...
Sad kaze ovo je S klasa...
A,sta je ljudi bre CL onda?
Ajde pazite i razmisljajte dok nesto pisete,mora se priznati jedno a to je da je Mercedes pogubljen,da pokusava sve na staru slavu,ne moze to tako...Kacis ti farove sa B klase na svaki automobil,nece to imati tek takvu prodju...Zato ih i Bmw tuce po prodaji,isto i Audi,koji ne prave u svojoj porodici konkurentske modele...Bmw ima M6,ali oni nisu uradili Z4 da kosta vise od M6,vec je dosta jeftiniji,pa ako hoces Z4 plati manje,ako hoces 6 plati vise...A,ovi svom SLS prave konkurenta,aj to nego sto ovaj auto nema nikakve perfomanse,obicna Karera s ima bolja ubrzanja + na stazi ima da bije ovo kako pozeli 100%...Karera S ima 'samo' 400ks...Hvali se covek time sto ovaj AMG ne moze da se obuzda od snage,sto ne moze da se zadrzi,to nije za hvaljenje,nije Boga mi :))
Pogledaj kako Ferari i Porse naprave silu sa zadnjom vucom pa nemaju takav problem....Turbo S,doduse 4x4,ali pogledaj kakvu trakciju tek on ima,oni onih 530ks u njemu naprave kao da ima 700,a tako snagu prenosi na put,da se auto malo cima levo desno u pocetku posle sabija...E,moj Mercedese...
@Pitbull
Dzaba strongmenu sva ta (neiskoristiva) snaga, kad ce ga atleta uvek ostaviti iza sebe na sprintu... :)
Moze on da ima i 100000Nm na radilici kad nece uspeti da ih prenese na asfalt.
Ja verujem da kojim slucajem inzinjeri iz AMG-a odluce da ubace ovaj 65 motor u SLS-a samo bi ga upropastili. Ponekad je manje vise.
@dusan
Šta pričaš ti???
Pobrkao si lončiće totalno.
CL je S klasa kupe.
I samo nemoj ti, leba ti, da pričaš o istim farovima,Audi-Porše fan...
@dusan
Kakva bre konkurencija SLS-u, pa ovo je sasvim druga prica. Najbolje bi bilo da vise ne komentarises nista.
"do pola gasa se uopšte ne napreže,ko da je na leru. :)"
Pa naravno da se ne napreze do pola gasa. Ni jedan auto se ne napreze na 2000 o/min...:)))...ccc...cccc
Tomi je ovde pola gasa na 2 000.
http://media.caranddriver.com/images/media/35837/2005-mercedes-benz-sl65-amg-instrument-cluster-photo-41015-s-1280x782.jpg
Gde si ti učio matematiku? :)
Fail.
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2012/03/new-mercedes-benz-sl-65-amg-effortless.html
@PITBULL
Pa ti si rekao da je SL u nekom gornjem komentaru,tj rekao si da je ovo S klasa,samo manja...Pa sam se ja zapitao,kako to kad CL valjda S klasa...
Audi nema iste farove,a i gde su isti barem zamene LED,dok Mecka totalno iste stavlja na svakom novom :DDDD
@dusan
Pa da. A CL je S klasa KUPE !
SL je kabrio. Šta si ti mislio,da je SL C klasa? :)
Ako se nisi vozio u SL-u,onda džaba priča...
Mogu oni da na obrtomeru iscrtaju i 15000 obrtaja, ali svi znamo da amg65 postize max. snagu na 4800 obrtaja (sad 2000 ili 2400 obrtaja, da ne cepidlacimo:)). E sad ko hoce da vozi na malo preko 4800 obrtaja uz pad snage i performansi, to je druga prica. Mada, ima i to smisla. Koji pa MB fan zna sta su prave sportske performanse. Oni misle da je ubrzanje do 100 jedino merilo....cc