
Jeep je svoju ponudu proširio i modelom Wrangler Unlimited Altitude, koji će se u američkim prodajnim salonima naći sledećeg meseca.
Ukratko, Wrangler Unlimited Altitude se odlikuje krovom u boji karoserije, petokrakim aluminijumskim točkovima u crnoj boji, crnim Mopar poklopcem rezervoara za gorivo, mat crnim Jeep logom, crnim kožnim sedištima i crvenim detaljima u enterijeru, dok se za pogon brine 3,6 litarski V6 motor sa 285KS.


Wrangler Ultimate Altitude će biti dostupan u deep cherry red, black, bright white i bright silver bojama, serija je ograničena na 4.500 primeraka, a cena u SAD-u iznosi 34.640 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Цвеле
Да се надовежем :
"Samo Јееp je pravi džip". :)
Данас сам га баш мало "муштрао". :)
Волим да га "мучим" мало, тј да користим оно за шта је и прављен. :)
Пази каросерију и задњи точак. :)
http://www.dodaj.rs/?j/Hs/2kLBPnr3/jeep1.jpg
@Дејан Л
Баш тако.
А ово је са друге стране. :)
http://www.dodaj.rs/?3j/H3/4OnYD8EK/240420122669.jpg
Е кад би знао где сам га све "терао" и на какве "муке" сам га стављао. :)
Али сваки задатак до сад је извршио са лакоћом и великом "резервом".
Заиста је прави "џип" и зато га волим.
Посебно ми се свиђа што је изузетно удобан и што има одличне оф-роуд способности, прави је теренац.
Где сам га пењао и спуштао прошле зиме по снегу, људи се крстили. :)
Не би ми веровали да нису видели својим очима.
Чудовиште је велики поглавица. :)
@Дејан Л
Ево још једна занимљивост са великим поглавицом. :D
https://www.youtube.com/watch?v=KBc4QUwkoWk
@ПИТБУЛ
Овај наплатак ти је исправљан једно десет пута!!!! :)))
Одличан је Чироки али све моје симпатије су уз малца горе. Прави правцати за планину. Може да му се поскида све укључујући и предњи ветробран а може и да се пере кабина шмрком (као онај луди Цига Македонац што је упропастио оног Цлс-а, ако се сећаш) :))
Сад су још Вранглеру порадили и на вратима а и унутра је овај последњи квантни скок у односу на претходне. Све у свему врхунско возило за минијутарне новце, наравно у Америци, овде је већ друга прича...
@Гагиба
Хахаха. Ако мислиш на оштећења на фелни, то је оједено, није исправљана ниједном.
Није то ЦЛ где имам 20-це. ;)
Овде је фелна 16 а гума је дебљине 75. Е ко то успе да искриви, свака му част. :)
Поглавица не осећа лош пут, а највише ми се свиђају фотеље у њему, заиста је преудобан.
Имам свакаквих "враголија" са великим поглавицом, док нисам њега имао, нисам ни знао да сам љубитељ оф-роад авантура и разних лудорија. :D
@Гагиба
Ево да видиш блесаве могућности Вренглера. :)
https://www.youtube.com/watch?v=We9z0rSkACw
:D
Бренглер је "хардкор", као Г класа.
Али ја ипак више волим великог поглавицу јер има скоро исте оф-роуд могућности а већи је и лепши, поготово нови модел ! :)
Ево малецког поређења "WJ-a" и Вренглера. :)
https://www.youtube.com/watch?v=Y7EzrBsx1R0
П.С. Ни велики поглавица не заостаје по луцидности. :)
https://www.youtube.com/watch?v=qRqJ5ggewNY
Има брдо тих клипова, гледао сам разне и одушевљавао се колико су непресушне могућности ( правог ) "џипа". :)
@ПИТБУЛ
Онај Вранглер има опруге бар по метар!! :))
Возила су без мане. Једино потрошња што им је права америчка али верујем да ће се Фијат позабавити тиме. Један добар дволитраш дизел у ову каросерију и цена до 20 000 и лепота жива!! :))
Чироки је наравно класа за себе али превише фенси. Вранглер је прави за беспућа...још кад га оголиш скроз..ма иди... ;)))