
Kada je Fiat preuzeo deo Chryslera pre nekoliko godina, jedan od aspekta ugovora se odnosio na to da je italijanski proizvođač vozila dužan da Chrysleru proizvede automobil koji će na autoputu trošiti 5,8 litara, a samim tim bi povećao učešće u kompaniji sa 53.5% na 58.5%.
Nažalost, kada je 2013 Dart predstavljen, najekonomičniji model je trošio 0.2 litra više od zacrtane potrošnje.
Chrysler je objavio da će do kraja godine predstaviti i Dart sa Aero paketom opreme koji će na autoputu trošiti 5.7 litara, što ga će učiniti drugim najekonomičnijim automobilom u klasi (odmah iza Chevroletovog modela Cruze Eco).
Dart Aero će biti dostupan samo sa Fiatovim 1.4L turbo motorom i šestostepenim manualnim menjačem, a ostale promene će se odnositi na manju težinu, nove branike i nove gume, a verovatno i mali spojler.
Proizvodnja Darta startuje u četvrtak u Chryslerovoj fabrici u Belvidere, Ilinois, a model sa Aero paketom opreme se očekuje u prodaji na jesen.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Dodge
@ mile antena
Jel vidiš da bez Fijata ne mogu ni umerenu potrošnju da obezbede
isto kao sto fiat bez chryslera nije u stanju da napravi ijedan veci auto i/ili SUV. a vise nije u stanju ni da pravi profit bez chryslera.
sta je tu novo? evropa je uvek pravila bolje manje aute od amerike jer imaju istoriju u tome - isto kao sto je amerika uvek pravila bolje vece aute i SUVs
@ mile antena
Konačno si rekao kako jeste, iznenadio si me sa objektivnim odgovorom.
Elem, Chrysler 200, posle Fijatovog redizajna, prodaje se 3x više, jel tako?
Pogledaj Kompas pre i posle Fijata
@mile
Koji su to bolji od E/5/A6 i S/A8/7? A od terenskih od GL i G, nema boljih na svetu.
Pa sta ako su najbolji... Prvo nije najbolje ono sto je najbolje... Drugo, mogu i zelim da se razlikujem od drugih... Trece, zato sto sto je S/A8/7 najbolji na svetu, da li je bolji zbog toga Passat sa 640.000 km od Fiata sa 150.000...
@ mile antena
Kako nećeš da odgovoriš na pitanje za krajsler 200
3x mu je skočila prodaja nakon redizajna i dorade by Fiat.
A kompas?
A Dart?
@Dejan L,
prodaju se svi automobili bolje sada u poredjenju sa pre 2 godine jer se oporavlja ekonomija. i ford fusion se prodaje daleko bolje nego pre 2 godine iako se nije uopste promenio.
chrysler 200 i njegov "blizanac" dodge avenger se i dalje smatraju najgorim autima u klasi i vecina te prodaje odlazi u fleet sales. upravo sam gledao brojeve prodaje, chrysler 200 je trenutno tek 8. najprodavaniji auto u klasi.
sta dobro moze da ispadne kada spojis najgoru americku kompaniju i jednu od najgorih evropskih kompanija (bez uvrede carobnjak :)) ... taj fiat da ista valja nebi danas zavisio od chryslera, sramota je da danas chrysler donosi vecinu profita fiatu iako je sam chrysler jednom nogom u grobu vec dobrih 40-ak godina ...
FIAT nikako nije loša kompanija, danas se ni za jednu ne može reći, eventualno neke Kineske.(Sam FIAT nadgleda i jedan Ferrari, smešno mi kako to "švabofili" ignorišu a tamo predstavljaju RR kao svoj Auto ili BMW. :-D). A meni ovi novi Krajsleri nisu ništa bolji/lepši od starih, naprotiv...
bolji jesu, ali su jos daleko od ranga jednog forda ili toyote (pricam za americko trziste).
i dalje ti govorim da su daleko je jedne toyote camry, ford fusiona, nissan altime, honde accord, chevrolet malibua, hyundai sonate, kia optime ... chrysler 200 se otprilike moze boriti sa vw passatom tek posle gore navedenih auta. jer i dalje deli bazu sa starim sebringom, i dalje je najveci potrosac u klasi, i dalje ima zastareli 2.4l motor, i dalje nema mocniji I4 motor (danas niko vise ne kupuje v6 u toj klasi, sto chrysler 200 nudi) ... to sto su ga malo nasminkali i ubacili kvalitetniji enterijer (realno, enterijer je mogao samo napredovati, nisu ga mogli napraviti gorim nego pre) ne znaci da je odjednom postao odlican auto u klasi. jer ispod sve te sminke se i dalje samo krije stari chrysler sebring