
Fiat je na brazilskom tržištu predstavio i Sporting verziju modela Bravo.
Ovde se radi pre svega o vizuelnim promenama i bogatijoj opremi, kako bi se privukli mlađi kupci. Za to bi trebalo da se brinu 17-inčni alu točkovi, dekorativni elementi na prednjim vratima i prtljažniku, crveni okvir prednje maske, sedišta i kožni volan prošiveni crvenim koncem i stakleni panoramski krov.


Za pogon se brine 1.8 16V benzinac sa 132KS i 185 Nm obrtnog momenta (u paru sa manuelnim ili automatskim menjačem), a na raspolaganju su četiri boje: Indianapolis žuta, Banchisa bela, Vulcano crna i Modena crvena.
Ivan Mitić - Autoblog.rs

@ carobnjak
Idi na temu Honda Civic sedan, pa pričaj tamo o ružnom enterijeru Škode Rapid.
A ovo je Fijatov dizajn u koji ne treba sumnjati
Jedini Fiat u kojem sam seo a da ima malo kvalitetniju unutrasnjost i lepsi izgled.Ipak prodaja ovog automobila je ocajna.
Inace,carobnjak,Audi prvi treba da se ugleda na ovo!Pa svi su smesni pored ovog :)
@dusan
ogradjujem se, kao i uvek od premijum marki!
A i nisam mislio da one treba da gledaju, nego blogeri!
Posebno oni za koje je Skoda VRH... :)
P.S. jos jedino novi Ceed ima odlican enterijer u okviru C-segmenta!
@carobnjak
Vozio sam se u Skodi model Oktavia :p 2010.god.
Mogu preneti lepe utiske,jos ova imala dobru opremu,ekran osetljiv na dodir i neke jos sitnice.
Hondu Civic u kom rangu stavljas?Ona ima vrhunski enterijer.
P.S
Ne znam da li kod ovog Bravo-a kao kod Stilo-a ona plastika bas propadne kroz 5 godina.Na B stubu onu plastiku uvlacis unutra,napred krcka,kada polazis sa malo gasa trese po malo...
Fiat je izgubio svaki korak sa konkurencijom. Ovaj Bravo izgleda kao da je iz kamenog doba, a Fića na sto načina je njihov recept za budućnost.
To me nešto podseti na priču Beograda, tramvajem u 21 vek.
Tako fiat ide Fićom u budućnost!
Sigurno najlepsi FIAT u poslednjih 10 godina (ruku na srce, nije ih bilo puno), ujedno i opomena za jednu propushtenu shansu...
Neverovatno kako izgleda sveze i pored novije konkurencije. Trziste polovnjaka ce pokazati njegov kvalitet...
Ko se imalo hoce razumeti u dizajn ,moze samoreci da je ovaj dzajn skoro pa neprolazan,konacni izraz odgovara namjeni auta,i naravno atraktivan je i posle niza godina,uvek prvi u dizajnu...a u ovom autu je i kvaliteta blizu konkurenata,dobar auto ,dobar..a i nije prodato malo,nego 50.000 -ak hiljada godisnje ne pravi profit::)))al nije sve u profitu,ovo je odličan auto..Nije kao stilo,
Ovo zuto osvetljenje na tabli me vraca nazad, na neke uspomene pre 20 godina :)
opet mi nije jasno kako je bravo "propao" na tržištu. Inače unutrašnjost na bravu je bolje složena nego na giulietti.
lepa sminka, ali me cudi atmosferski motor... nisam ni znao da Fiat ima 1.8 bez turba!
Ove je MORAO ici novi TwinAir!
sto se tice enterijera, Bravo je tako dizajniran da suvozac od 1,85m NE MOZE komotno da se pruzi i konstantno ce udarati kolenima u besmislen onabudzenu platiku!
FAIL
@Nedjo
ovo je za brazilsko trziste, ne evropsko!
Nije istina sto si napisao za prostor, ima jedno od najkomotnijih mesta za vozaca, ja sa 1.93m sam uzivao (sto je retkost)!
Ocigledno da ti usao u Bravo nisi, kao i vecina hejtera...