
Novi Seat Toledo (četvrte generacije) je u formi koncepta predstavljen u martu ove godine na Salonu automobila u Ženevi, a danas su objavljene prve slike njegove definitive, serijske verzije.
Serijski model (koji se tek u detaljima razlikuje od koncepta iz Ženeve) će se po ranijim informacijama proizvoditi u Škodinoj fabrici u Mladoj Boleslavi i u paleti pogonskih agregata imaće benzince 1.2 sa 75KS, 85KS i 105KS, zatim 1.4 TSI sa 122KS (i u kombinaciji sa DSG menjačem), kao i dizelaše 1.6 TDI sa 90KS i 105KS.



Ovde podsećanje da je Toledo Concept iz Ženeve dugačak 4480 mm (165 mm više od aktuelnog Leona, ali i 164 mm manje od aktuelne VW Jette ), međuosovinsko rastojanje je 2600 mm (51 mm kraće od VW Jette), ima mesta za pet putnika, dok zapremina prtljažnika iznosi 517 litara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Češki Seat ili Španska Škoda, pitanje je sad !?
I kako vam se sviđa?
Ne zaboravite da su kod Rapida jedina razlika farovi!
Privlacniji od Rapida, bar sto se tice farova i unutrasnjosti. Samo da vidimo jos cene.
Totalno zastareo, Mk2 verzija deluje modernije...
Uzgred taj Mk2 sam obožavao, a onda predstaviše još uvek aktuelnu generaciju u formi MPV-a.
ma ovo je "Special edition" Rapida za sve one koji boluju od predrasuda vezanih za Shkodin brend! No dobro, treba i takvi da postoje - neko mora da plati cenovnu premiju, kako bi mi ostali i dalje imali pristupacnu shkodu :)
Ma da nije Fijata 500 (600), Seat nikad ne bi ni postojao!
Da nije Tatre, ni Porše ne bi ugledao svetlost dana, kao i VW!
Laku noć!
@ carobnjak
Vidi kontrolnu tablu! Jel ti ružna? A? Pošto je kod Škode pljuješ na sav glas
@Dejan L
nije ruzna! Sasvim druga kombinacija boja i materijala, nema cak ni one "VW-rupetine" na centralnoj konzoli, niti Skodine jeftinoce...
Sto jest -jest! :)))
Ne pljujem ja Skodu (to je inace tvoja specijalnost!), samo sam realan, a Skoda jeste dno-dna, sta da se radi...
Bas dobro izgleda, ni Rapid nije los, ali Seat je uvek imao najlepsi dizajn u VW grupi...ovo sa slike je verovatno, cenim, 20-25 hiljada eura barem u EU...
@Orlo
bravo, objasnio si ga samo tako! :)
Nazalost, neki to ne shvataju a nije im dovoljno ni kad vide vecu cenu u odnosu na Skodu...
ма ауто је скроз симпатичан ... једино му килави ови мотори за 4,5 метра дужине
@NemanjaBB
To sto je unutrasnjost dosadna nema veze sa parama,bar kod VW-a.To je njihov stil-svedeno,ali kvalitetno.Nesto slicno kao kod Volvoa ili SAAB-a.Jednom recju decentna elegancija.Ako hocemo nesto razbacano ,pa imamo Citroen,Peugeot.....
@čarobnjak
Imaće i on rupu, ovo sa slike je verzija sa full opremom, u nekoj osnovnoj će tu biti ta tradicionalna rupa koja je zaštitni znak VW zadnjih 15god :-)
@carobnjak
Ibica prosle i preprosle generacije, Cordoba, Arosa, Alhambra... Ima ih dosta ;)
Pozdrav!
@carobnjak
Au brale ala mu ga ti dajes sa tom rupom! Pa to je bre stvar opreme, odnosno modela Radio/Infotejment aparata!!
A mojne da pricas o kvalitetu materijala gledajuci u slike na monitoru! Sve je bre to isto - od istog proizvodjaca je rinfuz plastike, u istim presama se pravi, istom tehnologijom!
Ovo je VW_ov plan kako da spasi Seat koji je na rubu propasti! Ovo treba da bude best buy model koji treba da ih spasi pada u ponor.
A sto se tice kvaliteta plastike u bilo kom Seatu, pa ona je smejurija u odnosu na kvalitet u Shkodi! Ibizina plastika je ista kao i Fabijina, Leonova je gora i od one u Puntu, a Oktavija je Majbah za ono sto su Shpanci uradili sa Leonovim srednjim stubom kokpita...
Exeo je losiji od Superba u svakom pogledu, ukljucujuci i materijale enterijera. Tacka.