home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tek što je porodicu aktuelne Astre (predstavljena 2009. godine) nedavno proširio i klasičnim sedanom, Opel je sada predstavio i blago restilizovano izdanje standardnih verzija.

Ono što se i pretpostavljalo po onim ranijim špijunskim slikama sada je i potvrđeno - obnovljena Astra nije pretrpela neke veće estetske izmene, pa se najviše ističe doterani prednji deo sa novom maskom, branikom i svetlima za maglu, kao i minorne promene pozadi (pre svega, hromirana lajsna u braniku).  


Tu su i novi dizajn alu točkova, šira paleta boja, novi materijali i boje u enterijeru, bogatija oprema (između ostalog tu su Opel Eye camera, Lane Departure Warning, Following Distance Indication i Forward Collision Alert, advanced park assist, side blind spot alert i adaptive cruise control, grejanje sedišta, LED svetla...), ali i novi 2,0 litarski CDTI BiTurbo dizelaš sa 195KS i 400 Nm obrtnog momenta.

2.0 CDTI BiTurbo će biti dostupan u Astri hatchback, karavanskoj Astri Sports Tourer i Astri GTC. Astra GTC 2.0 CDTi BiTurbo postiže maksimalnih 224 km/h, do stotke ubrzava za 7,8 sekundi, a ima i 18-inčne alu točkove, novi body kit, a takođe je i niža za dodatnih 6 mm.


Bazni motor u Astra porodici je benzinac sa 87KS, a ističe se 1,4 litarski turbo benzinac sa 140KS i 200 Nm (sa overboostom privremeno 220 Nm), kao i sportska Astra OPC koja ima 280KS, postiže maksimalnih 250 km/h, do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi i u Nemačkoj košta 34.250 evra.

Ovde podsećanje da je nova Astra sedan dugačka 466 cm, široka 181 cm, visoka 148 cm, a ima zapreminu prtljažnika od 460 litara (1010 litara kada se obore zadnja sedišta).

Više o novoj Astri sedan možete pročitati OVDE.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 6206



Komentari

Mnogo lepša, onako je branik bio mnogo flat & empty!
Sada je ceo auto 1 zaokružena celina! A hrom lajsne su viđene na Revidiranoj Fiat Linei

Autor Dejan L 15 Jun 2012, 12:12

Jedan od najlepsih u C segmentu, narocito sedan verzija.

Autor Shommy 15 Jun 2012, 12:32

sedan bije koliko je dobar

Autor nikokaoja 15 Jun 2012, 13:32

Sve verzije su predivne...

Autor Nepoznata osoba 15 Jun 2012, 14:01

Sad mi je jasno zasto nisu pokazali sliku sedana sa prednje strane pre neki dan...par detalja i eto razlike a GTC je definitivno najlepsi kupe ali i auto u C-segmentu...
Astra GTC CDTI Bi-Turbo 7,8 s do stotke...bravo to je brze od GTD-a po performansama i to sa DSG-om doduse slabiji je i 25KS... :)
A tek Astra OPC...evo jednog od prvih testova:

http://www.topgear.com/uk/car-news/vauxhall-astra-vxr-first-drive-review-2012-6-11

Autor Orlo 15 Jun 2012, 15:22

Što volan ne promeniste..

Autor Panchev9 15 Jun 2012, 15:41

Prije par dana imao sam priliku da vozim novu Astru sa 5 vrata i 1.7 CDTI motorom sa 125 konja. Što se tiče ovjesa, imao sam osjećaj da vozim Audi a ne Opel. Volan precizan, osjeća se ona prava germanska masivnost. Mjenjač je za čistu 10.

Ipak, blago razočarenje predstavlja motor sa izraženom turbo rupom (tek od 2000 počinje da jače vuče), ali i izražene vibracije koje prenosi u kabinu. I da ne zaboravim kvalitet plastike u unutrasnjosti, koja samo lijepo izgleda, ali je zaista pretvrda za automobil od 17 i kusur hiljada evra...

Autor Driver 15 Jun 2012, 16:17

I ja sam imao "cast" da sedim u novoj Astri, jedva sam uspeo da se izvucem iz vozackog sedista, tako da - nikad vise! :)

Autor carobnjak 15 Jun 2012, 16:54

Karavan i sedan su za "peticu". HB ima jezivo nepregledan C stub, tako da "dvojka"

Autor Moron 15 Jun 2012, 20:42

Da li je moguce da su ubacili slabiji osnovni motor?
Pre restajlinga je osnovni motor imao 100ks, a i sa njim se mucio, zato sto je auto dosta jak i tezak.
Tako je bar po cenovniku Komnenovica, a i u martu je takav, osnovni model, sa 100ks kostao 13490e, bio je tekst ovde na blogu.

Autor STrider 15 Jun 2012, 21:00

@STrider
Taj motor 1.4 87KS je od pocetka prodaje u ponudi samo ga nema u ponudi svim trzistima, tako da je na vecini najslabiji 1.4 100KS. Namenjen je prvenstveno flotnim kupcima i mislim da se prodaje samo u Nemackoj...vidjaces ih kada krenu polovnjaci masovno... ;)

Autor Orlo 15 Jun 2012, 21:12

Onda sam ja pogrešio. Čitao sam u Autobidu uporedni test Golfa i Astre sa osnovnim motorima, i tamo su vozili Astru sa 100ks. Doduše, kao osnovni motor u Golfu su uzeli 1.2tsi, a ni on nije osnovni, već onaj 1.4 sa 80ks, tako da su samo dovodili čitaoce u zabunu.

Autor STrider 15 Jun 2012, 22:49