
Toyota je kupcima svog novog sportskog kupea GT 86 (u Japanu samo kao Toyota 86, a u SAD-u kao Scion FR-S) ponudila novu opciju - fabrički aerodinamički kit.
Aero Kit podrazumeva izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, doterani zadnji branik sa difuzorom i veliki zadnji spojler.

Drugih izmena nema, a 2,0 litarski benzinski motor i dalje raspolaže sa 200KS i 205 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili opcionim šestostepenim automatikom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

Fenomenalno! Ovo je i poenta japanskih sportskih automobila. Kad nemaju pedigre i taj neki premijum epitet poput nekih evropskih modela onda mogu furati ovaj, samo njima svojstven, "manga" fazon. Iskreno, ne mogu ga sada ni zamisliti bez ovog spojlera. Fast and furious stil je sudbina ovakvog i slicnih japanskih sportskih modela.
Iskreno umesto ovog Aero kit-a mogli su da ubace neki jaci motor sa turbom - ispeglaju obrtni moment, i povecaju snagu jer za iste novce mogu da se kupe hothatch modeli koji su i brzi i prakticniji za svakodnevnu upotrebu...slazem se da je ovo RWD auto ali ipak...mozda kasnije i bude neka turbo varijanta, videcemo... ;)