
Hyundai je novu generaciju modela Santa Fe zvanično predstavio u aprilu ove godine, na Salonu automobila u Njujorku, a u međuvremenu je predstavljena i njegova evropska verzija.
Dakle, novi Santa Fe će u Evropi biti dostupan u verzijama sa 5 i 7 sedišta, sa 2WD ili 4 WD pogonom, 2.2 CRDi turbo dizel motorom sa 197KS i 421 Nm, kao i sa izborom između manuelnog i automatskog menjača (oba šestostepena).

Santa Fe 2WD po fabričkim podacima ima kombinovanu potrošnju goriva od 5,9 l/100 km i emituje 155 grama CO2, dok 4WD verzija troši 6,1 l/100 km i ima emisiju CO2 od 159 g/km (sa automatikom 178 g/km).


Novi Santa Fe je od starog duži za 30 mm (4690 mm), 5 mm širi, 45 mm niži, međuosovinsko rastojanje je ostalo 2700 mm, dok ja zapremina prtljažnika 534 litra.

Što se tiče britanskog tržišta, novi Santa Fe će tamošnjim kupcima biti na raspolaganju sa tri paketa opreme, i to Style (od 25.495 funti), Premium (od 28.995 funti) i Premium SE (od 32.695 funti).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Hyundai i Autoexpress.co.uk
Hm, a rekose da ce se zvati ix45 po sadasnjem sistemu oznacavanja modela u Hyundaijevoj gami, barem po onom u Evropi...u svakom slucaju odlicno izgleda, a ovaj sa 7 sedista ce biti valjda duzi i ima ce veci medjuosovinski razmak...
Sećate se kakav je hit bio onaj kada se pojavio 2005, 2006...
Svi o njemu pričali, o novom se baš i ne diže prašina.
auto izgleda veoma lepo ... Da mu je znak nekog nemackog brenda svi bi pricali da je prelep .... Strasno kakve su predrasude !
@djene
Eto,ne izgleda lose ali kokpit tipa AIWA mini linija je KATASTROFA.
Djene, o tome ja pričam!
Novi Toledo i Rapid svima odlični dok su Civic, i30, đene-đene.
Ima još gomila primera ali da ne ometamo. :)
Pick-up je pregledniji unazad. C stub je preširok i kod ix35, to su sve svetske redakcije zamerile, a budimo iskreni ovde je stvar mnogo GORA
Dobro izgleda, veoma podseća na ix35. Nije mi jasno zašto prave identične enterijere u svim hyundai novim modelima. Instrument tabla, centralna konzola i ventilacija su iste kao i kod novih i30 i elantre, delimično i40 i veloster. Mada su i prednja i zadnja svetla manje više urađena na istu foru kod svih hyundai modela, tako da kupcima kojima se taj fazon ne svidi recimo kod ovog modela velika je verovatnoća da im se ne svidi ni jedan od aktuelnih modela, jer tim potezom fabrike isključuju iz igre jedan dobar deo kupaca.
Ima i lepsih korejaca-KIA Sportage,Optima,novi Ceed,Rio,Hyundai i40,i30...
Polako, dizace se prasina samo da i obican narod cuje za njega, ali ne vidim razlog Dejane zasto ti toliko smeta ovaj stub, ni jedan drugi mu ne bi stajao tako dobro kao ovaj.
Заправо ентеријери им нису исти, како год се то чинило. Наравно личе један на други, као уосталом и сваког немачког произвођача, али дефинитивно има приличне разлике. Скоро сам имао прилике да детаљно погледам све Хјундаије који се продају код нас. За 28к их35 184ксД са хлађењем седишта, 7 год гаранције....вреди размислити. Конкуренција из Немачке за тај новац на акцији нуди улазне моделе.
А овај их45 ће без сумње опет померити лимите...
@ MilosVA
Pa pogledaj koliko je preteran C stub!
1. nepregledan, kreće da se uzdiže od polovine vrata, pa do plafona. Šta vidiš iza? Zgaziš dete ili nižu ženu kao zeca!
2. tolika prazna površina je dizajnerski promašaj.
3. U svemu drugom je dostojan pažnje i u svemu drugom mi je odličan, ali C stub je katastrofa.
Reci mi šta vidiš kroz onaj prozorčić nazad? Ako si na Ušću, možda vidiš vrh Beograđanke! :)))))
Dejane, ja sam tip coveka koji bi se odrekao fukncionalnosti zarad estetike, znaci svaka roba ima svog kupca. :) Bas me briga sta ima iza ako imam kameru pozadi npr :) Svaka roba ima svog kupca. Predpostavljam da volis G klasu vise nego GL.
Gospodo...
' vas C stub vise!!!
Imate kameru za voznju unazad, vidi se glista na zemlji a ne dete ili niza zena!
It's beyond 2000!
@ Miloš Q5 ili GLK
Nikako da se dogovorim sam sa sobom šta mi je lepše. Q5 sa prirodnim oblinama, kao neko živo stvrenje, spontan i skladan, a opet... GLK originalan, drugačiji, skockan do detalja. :)
GLK definitivno, al znaj da nisam fanboy nego to zavisi od modela do modela :) Q5 je dosadan strasno, kao da su smanjili Q7
@Aleks
To je zato sto bi se veliki novac potrosio za dizajniranje svakog modela pojedinacno, a da se ne primeni neki detalj iz ostatka game...sto nije ekonomski isplativo pogotovo sada kada se zeli ustedeti novac i povecaju profiti... ;)
Ne razumem zašto u Evropi toliko guraju taj 2.2L motor od 197KS i uopšte ne nude SantaFe sa svojim 2.0L motorom od 184KS (iz ix35)?
A za one koji vole više i jače, neka naprave verziju za 3.0L motorom iz ix55. Ovako, sa ovim 2.2L je nit vamo (preko 2.0L pa ga kači porez na luksuz), nit tamo (ima samo 197KS i četvorocilindraš je, pa nije dovoljno prefinjen rad motora niti nešto naročito snažan).
@Miki
Jaci je motor i ima veci obrtni moment sto odgovara ovako teskom vozilu, ali problem je u tome sto u normalnim zemljama cenu registracije/poreze racunaju prema emisiji CO2 a ne prema kubikazi kao kod nas, a s obzirom da smo mi malo i beznacajno trziste ne zamaraju se takvim problemima nasih kupaca... :)