
Sem modela XJ, Jaguar je predstavio i XF modelske godine 2013 koji se takođe odlikuje izmenama u paleti motora, dok vizuelnih promena nema.
Pre svega, 2013 XF je dobio 3,0 litarski V6 benzinac sa kompresorom (340KS i 450 Nm), koji će na nekim tržištima zameniti dosadašnji 5.0 V8 atmosferac. Novost je i 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 240KS i 340 Nm, dok je 2,2 litarski četvorocilindrični dizelaš sada dostupan u verzijama sa 163KS i 200KS (ovaj potonji zamenjuje dosadašnji sa 190KS).
Ponudu zaokružuju već poznati 3.0 V6 dizelaš sa 240KS i 275KS, kao i 5.0 V8 supercharged benzinac.


Takođe, Jaguar je za 2013. proširio dostupnost novog 8-stepenog automatika sa start/stop sistemom na sve benzinske i dizel motore, pa V6 dizelaši sada imaju za 6% manju emisiju CO2, a V8 supercharged benzinac do 11%.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
за разлику од ХЈ, овај ауто има неку црту која га чини Јагуаром, односно, издваја га из гомиле сличних квалитетних лимузина исте класе, додуше, и даље мислим да би сваки Јагуар морао да има мачку у скоку на хауби ...