
Nakon Nissana NV200 Yellow Cab za Njujork, Nissan je pripremio i NV200 London Taxi.
NV200 London Taxi (u karakterističnoj crnoj boji) će se u prodaji u Velikoj Britaniji pojaviti u narednih 12 meseci, a biće dostupan sa 1,5 litarskim turbo-dizel motorom u verzijama sa 90KS i 110KS. Prvo će u ponudi biti petostepeni i šestostepeni manuelni menjači, a kasnije stiže i automatik.

Nissan
NV200 Yellow Cab za Njujork inače ima 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski
motor, a ovaj londonski model se u odnosu na njega razlikuje i po 200 širem
tragu točkova napred i izraženim prednjim blatobranima.
Verzija sa motorom od 90KS ima prosečnu potrošnju od 5,3 l/100 km, a emisija
CO2 iznosi 139 grama po km.
Nissan takođe priprema i e-NV200 London Taxi sa elektro pogonom.
NV200 London Taxi ima i klizna bočna vrata, prima šest osoba (pet putnika + vozač), a izbačeno je i prednje suvozačevo sedište kako bi se napravio prostor za prtljag.

Dužina vozila iznosi 440 cm, širina 189 cm (bez retrovizora), visina 186 cm, a međuosovinsko rastojanje je 272 cm.

Kako se najavljuje, NV200 London Taxi će startovati po ceni od 28.000 funti, što je manje od 32.995 funti koliko košta sadašnji londonski taksi LTI TX4 (koji pritom u odnosu na NV200 London Taxi ima veću potrošnju i emisiju CO2, kao i manji prtljažnik).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Malo je glupava pozicija štopova!
Dimenzije:
Nissan NV200 4.40m
Ford Crown Victoria 5.35m
Hvala Bogu
Potrošnja:
Nissan NV200 = 5.3 L/100km
Ford Crown Vistoria = 15L/100km
I Bog plače, a kamoli zemlja!
znas kad ce nv200 sa 2.0l benzincem da trosi 5.3 litre? nikad, toliko ce da se muci da ako bude trosio 10 litara mogu smatrati da je super prosao. po zvanicnim brojevima, potrosnja tog 2.0l benzinca (140 hp) iznosi 11 litara u gradu.
a znas sta je lepota crown victoria? sto ce svaka crown victoria, uz regularno odrzavanje, preci minimalno 300,000+ milja (a nije retkost videti ni one sa 700,000+ milja na satu). a jadni nissan ce da se raspadne posle 100,000 milja.
uz to, crown victoria se proizvodi toliko godina bez promena da jeftinih delova ima gomila. to je jedan od razloga zasto panduri obozavaju crown victoria, sto nema toga sta na njoj ne mogu zameniti za jednu noc kad auto bude u sudaru. jedan dan bude u sudaru, sledeci dan je opet na ulici, i tako te sluzi narednih 15 godina i 300,000+ milja
Najveca mana ovog Nissana, po meni, je sem odsustva "onog neceg" sto je imao londonski originalni taksi jeste hronicni nedostatak staklenih povrsina!! Pa ovo je auto izmedju ostalog i za razgledanje grada, a od ovih stubova unutra nece videti nista. Sta im znaci ovaj panoramski krov, ko jos gleda direktno gore?
Trebali su lepo ova ulazna vrata da naprave od cistog stakla sa svim potrebni ogranicenjima u cvrstini i da naprave turistima a i domacim korisnicima pravi ugodjaj.
O Crown Victoria-i ne bi komentarisao jer o njoj-nista ne znam.
@ Djenka Zelim i ja ovakav kombic po socijalnoj ceni; slican je Nissanima i Mitsubishijijma iz 90ih, spolja mali, unutra veliki, ne trosi nista, lako se parkira i nikad se ne kvari. Kod nas prodaju samo teretnu varijantu po sumanutoj ceni od 17000 za osnovni model- cetri tocka i lim.
Fordovac,
uvek sam ja gotivio one još manje (mikro kombije) Suzuki, Subaru, Pjađo Porter i slično.
Vrlo je funkcionalno kada imaju oboje bočnih kliznih vrata, možeš da protrčiš kroz njega! Naravno za gradsku upotrebu. Ponekad se poslužim starim Micubišijem L300, on je naravno veći od pomenutih. Divota jedna kako se to lepo i lako vozi, parkira itd...