home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen će večeras u Berlinu i zvanično promovisati VW Golf sedme generacije, ali prve zvanične slike su objavljene i pre njegove premijere. Naravno, "sedmica" će krajem ovog meseca biti predstavljena i na Salonu automobila u Parizu (prodaja u Evropi startuje u novembru).

"Sedmica" se pojavljuje nešto ranije nego što je prvobitno planirano, budući da je Golf VI predstavljen krajem 2008. godine. Prvi Golf je inače promovisan 1974. godine, drugi 1983., treće izdanje je usledilo 1991., "četvorka" je stigla 1997., a Golf "petica" 2003. godine. Sve u svemu, od 1974. godine do danas proizvedeno je više od 29 miliona primeraka Golfa.

Golf VII će kupcima biti dostupan u hatchback verzijama sa 3 i 5 vrata, kao karavan, kabriolet sa klasičnim platnenim krovom, a možda ponovo i kao Golf Plus. Po nekim ranijim najavama možemo očekivati i Golf CC, kupe sa četiri vrata.

Najavljuje se da će Golf VII (napravljen na novoj MQB platformi) biti duži i širi nego Golf VI, prostraniji, komforniji, bezbedniji i zabavniji za vožnju. Takođe, biće i lakši nego do sada. 

Konkretnije, Golf VII je dugačak 4255 mm, širok 1799 mm, visok 1452 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2637 mm, trag točkova je povećan za 8 mm napred i 6 mm pozadi, dok je zapremina prtljažnika povećana sa 350 na 380 litara. To znači da je Golf VII od prethodnika duži za 56 mm, širi za 13 mm, niži za 28 mm i da ima 59 mm duže međuosovinsko rastojanje. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.27.

Unutrašnjost je prostranija, pa VW u svom press saopštenju ističe 15 mm više mesta za noge putnika pozadi, kao i više mesta za ramena putnika (31 mm napred i 30 mm pozadi).

Težina je u zavisnosti od verzije smanjena do 100 kg u odnosu na Golf VI, a bazni model "sedmice" ima 1050 kg.

Smanjena je i potrošnja goriva, i to 13,9% u proseku, dok su neke verzije ekonomičnije i do 23%.

Što se motora tiče, bazna verzija će imati 1.2 TSI benzinac sa 85KS (potrošnja goriva iznosi 4,9 l/100, emisija CO2 je 113 g/km), sledi 1.4 TSI turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem (ima 140KS, u kombinaciji sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom potrošnja goriva je 4,8 l/100 km, emisija CO2 iznosi 112 g/km), kao i 1.6 TDI dizelaš sa 105KS (potrošnja 3,8 l/100 km, emisija CO2 je 99 g/km) i 2.0 TDI sa 150KS (potrošnja 4,1 l/100 km i 106 grama CO2 po km).

U ponudi će biti i Golf BlueMotion sa 1.6 TDI dizelašem koji će po najavama nemačke fabrike imati potrošnju od samo 3,2 l/100 km,a emitovaće 85 grama CO2 po km. 

Kasnije će ponuda motora naravno biti proširena, a među njima biće i 1.2 TSI sa 105KS i 1.4 TSI sa 122KS. Takođe, kupci će moći da dobiju i 4Motion pogon na sva četiri točka, i to prvo u kombinaciji sa 1.6 TDI i 2.0 TDI dizelašima.

Kupci Golfa VII će između ostalog moći da dobiju i adaptivni tempomat, sistem koji "predoseća" sudar i zateže pojaseve i zatvara prozore, sistem koji vozača upozorava da je izašao iz svoje trake, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, kao i sistem automatskog kočenja u gradu (pri brzinama do 30 km/h).


Što se cena tiče, bazni Golf VII 1.2 TSI sa 85KS u Nemačkoj košta 16.975 evra (koliko je koštao i Golf VI sa 1.4L benzincem od 80KS), Golf 1.4 TSI sa 140KS ima cenu od 24.175 evra, Golf 1.6 TDI sa 105KS treba platiti 20.725 evra, a Golf 2.0 TDI sa 150KS košta 26.925 evra.





Na Salonu u Parizu će biti predstavljen i VW Golf GTI concept, koji bi trebalo da ima 2,0 litarski turbo motor sa 225KS i da bude oko 70 kg lakši nego sadašnji model.

Takođe, novi Golf GTI će biti i ekonomičniji, pa se navodi da će potrošnja biti smanjena za oko 15%, dok će cena porasti za oko 800 evra i iznosiće 28.500 evra (u Nemačkoj).

Deo GTI paketa će između ostalog činiti i atraktivniji eksterijer, modifikovano ogibljenje i sportska unutrašnjost.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 33556



Komentari

Oni to mogu bolje ,ali se boje ,jer se ne bio prodavao..))

Autor Ilija 04 Sep 2012, 17:34

ovo je super, bolje od sestice puno! i30 mi je bio kralj klase, do sad.

Autor sysfan 04 Sep 2012, 17:36

Fuj! Od nared lici na fiat stilo.

Enteriejr dobro izgleda, svidja mise velcina prekidaca za svetla, i sto su pomerili dugmice ka sredini volana, a ne tamo gde ces stalno slucajno da ih stiskas.

leon je daleko lepsi, a a3 je jako slican ovome.

Autor Fordovac 04 Sep 2012, 17:40

Bolje nego na renderima ali ipak nista novo (nisam ni ocekivao!)...

P.S. jedva cekam klot enterijer... :)

Autor carobnjak 04 Sep 2012, 17:53

Da citiram Homera Simpsona:"Boooooring!!!"

Autor Pedja 04 Sep 2012, 17:57

Odlicno izgleda ovaj enterijer na slikama, samo me zanima koliko svetlosnih godina iza ce da bude osnovni i da li ce i dalje da bude priprema za radio. Inace i spolja je sasvim korektan.

Autor Bati 04 Sep 2012, 17:59

Totalno bezlican auto. Da su hteli da naprave jednostavniji dizajin ne bi uspeli. Milim da VW testira svoje kupce, do koje granice moze da ide davna popularnost. Jednog dana ce napraviti limenu kutiju sa 4 tocka i biti najprodavaniji auto u klasi. Zalosno.

Autor RS 04 Sep 2012, 18:04

Na poslednjoj slici baš gadan... Lepša VI mnogo!

Autor Raziel 04 Sep 2012, 18:05

U suštini prilično dobro, klasično lep i skladan automobil, ali mi se ne dopada ova prelomna linija na bočnim stranama, kao i zadnje svetlosne grupe gledano sa strane. Jedna od retkih kompanija koja ne žrtvuje funkcionalnost zbog dizajna. Još samo da ima prozore u C stubovima i skoro da je po mom, mada, nisu neophodni jer su bočna stakla nisko postavljena a zadnje staklo je po celoj širini :)

"Konkurencija" može samo da gleda i uči kako se pravi automobil. Nakaze sa suvišnim detaljima i bez potpune upotrebne vrednosti nemaju niti će imati neku veću prođu na tržištu.

Autor Predrag 04 Sep 2012, 18:05

Sve je to evolucija 3ice.

Autor hh 04 Sep 2012, 18:08

Povećaše Wb za 5 cm. Toliko o tome koliko je on (ne)bitan za komfor ...

Autor Moron 04 Sep 2012, 18:12

Meni ovo više djeluje kao neki fotošop nego kao prava slika; čudne su mi kvake na vratima, otvor za rezervoar,a kućišta retrovizora su ista kao kod šestice (a i ne vidim kako su montirani), cajgeri kao kod šestice, mada vjerujem da će biti veoma sličan. Ne sviđa mi se prozorčič između A stuba i vrata, mogli su to izvesti bez njega, bio bi ljepši.

Autor Milan 04 Sep 2012, 18:19

Moron
Čuj Wb veći za 5 cm, 6 cm je u pitanju! ;)

Wb nije presudan ali naravno da utiče na unutrašnji prostor. Kod Sandera je WB 12,3 cm veći nego kod Fabije, ali i pored toga nije prostraniji od nje, dok mu je prtljažnik veći samo za 5l. Konstrukcija i položaj sedišta su uticajniji faktori. Kod Yuga su zadnja sedišta između zadnjih "koševa", onako po sredini. Ne kažem da je to dobro, ali može i tako ;)

Autor Predrag 04 Sep 2012, 18:22

svaka cast, veoma dobar dizajn .. bravo za VW .. unutrasnjost cista desetka ..

Autor mire_tz 04 Sep 2012, 18:37

Kralj je mrtav, živeo kralj!

Skladan, klasičan dizajn, kao što se i očekivao, za nijansu agresivniji od prethodnika. I sestica je rasturala konkurenciju po prodaji, iako joj je mehanika bila praktično 9 godina stara, a tek će sedmica da napravi masakr.

Kupicu jedan ovakav sa highline opremom i 1.6tdi motorom čim izađe golf devet ili deset :D

Autor STrider 04 Sep 2012, 18:40

Milan 04 Sep 2012, 18:19

Jeste photoshop ali nije koristen na nacin na koji ti mislis (koristen je samo za ubacivanje auta na pozadinu).

Autor hh 04 Sep 2012, 18:41

Sve je to lepo nego mene zanima kada cemo videti slike NOVOG Golfa?

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Sep 2012, 18:42

Spolja evolucija, enterijer odlican, ovo sto gledate gore su slike novog-starog lidera klase, ima sve sto treba da ima, bez suvisnih detalja.
Konkurencijo, pozdravite kralja.

Autor Damko 04 Sep 2012, 19:09

5, 6, 7 Golf.... gde je tu razlika.
Ovo čudo bi nazvao namrgođena 6, koja po malo imitira Stilo.
Pa C stub mu datira sa 4. Šta reći.... Mene zanima cena za Srbiju. Od toga zavisi ocena.
Što se udobnosti tiče, mogu reći da Golf i nije drugar sa njom.
Slažem se sa Moronom da je Wb presudna za prostornost kabine.

Autor Mange 04 Sep 2012, 19:12

@Damko
kralj je mrtav, i Focus i Corolla su ga razbili u prodaji u ovoj godini! :)

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2012&mm=09&nav_id=639593

P.S. eto ti odgovora zasto naslednik stize vec posle 4 godine...

Autor carobnjak 04 Sep 2012, 19:14

Odlican je.. Enterijer takodje. Sto rece Carobnjak, da vidimo serijski kako izgleda. Onaj kod sestice i nije los... Po meni, petica je nikakva unutra, dok vidim da na ovamo ide na bolje.

Autor Sony 04 Sep 2012, 19:14

Banalno, nikakvo...

Autor Marko 04 Sep 2012, 19:16

@Mange
To je 10x bolje rešenje nego na novoj Astri npr, koja je nepregledna kao da voziš kamion a ne auto c klase.
@čarobnjak
Bila je pre par dana ovde na blogu vest o prodaji automobila u Evropi, Golf je ubedljivo držao prvo mesto, a konkurenti se muče da dostignu 50% od njegove prodaje.

Autor STrider 04 Sep 2012, 19:23

STrider
Ma nisam ja manisao preglednosti zbog primenjenog C stuba. Nego navodim kao primer da ništa novo nije došlo sa 7. Najveća razlika je u dužini i Wb. Dokle? Tako sve do pasata ??

Autor Mange 04 Sep 2012, 19:26

all hail the king!

Autor Nedjo 04 Sep 2012, 19:35

STrider

Ma znao on da je u Evropi ubedljivo najprodavaniji, nego pati naglas. ;)

Jos jednom - enterijer extra, bas mi se svidjaju alufelne sa prvih slika.

Autor Damko 04 Sep 2012, 19:48

Nikako ne mogu svariti prozorčič između A stuba i vrata. Veliki minus mu ide za to.

Cini mi se da Golfu VI nece tako brzo padati cena.

Isto tako prednji farovi su problematicni, jer je ivicni deo zasecen pa izgledaju nekako nezgrapno. Ja sam bio ubedjen da cemo ovako nesto videti: http://static.blogo.it/eurocarblog/Golf_7_rendering.jpg

Autor nsx 04 Sep 2012, 20:03

GOLF - Govno Omotano Limenom Folijom a tako je i moje mišljenje o ovom autu... -.-

Autor Nepoznata osoba 04 Sep 2012, 20:03

@STrider
vest se odnosi na ukupnu, svetsku proadju a to je bitnije, zar ne?

@Damko
patices ti kad vidis obican enterijer, ovaj na slici je za 30 hiljada, sve ostalo ce biti tuga, tj. bar do sada je tako bilo... :)))

Autor carobnjak 04 Sep 2012, 20:20

Carobnjak, ne bih rekao. Licno sam probao i tako reci testirao serijski Golf 6 1.6 tdi. 16500 eura. Odlican unutra... Dok petica nije na nivou, priznajem.

Autor Sony 04 Sep 2012, 20:37

hmm, ovo je golf 4, identican, zackiljite pa ce vam se reci samo

Autor Sloba 04 Sep 2012, 20:44

Živo me interesuje šta bi pisali Golf-fanovi, i kako "ocenjivali", da su na novog Cee-a`d (fore radi)stavili VW-agenov znak?

Autor Đenka 04 Sep 2012, 20:46

hh,

Stvarno mi se činilo da je fotošop (pisao sam tekst dok je u članku bio prikazan samo onaj zlatni - djelovao mi je nekako nestvarno, u moru fotošopova što su kružili internetom). Kad sam poslao komentar, pojavile su se slike plavog i vidio sam da je to to.

nsx,

Ni ja ne mogu svariti ovaj prozorčić. A sasvim je lijepo moglo proći i bez toga.

Autor Milan 04 Sep 2012, 21:08

C stub je isti kao na golfu 4 na prvoj slici se najbolje vidi...ali sigurno ce se i ova generacija prodavati kao luda..

Autor Lucijano 04 Sep 2012, 21:17

Drugacije od sestice,nesto kao razlika između dvojke i trojke.

Autor MILAN 04 Sep 2012, 22:02

Predrag
Da je WV kod novog golfa "boljom organizacijom unutrašnjeg prostora", a sa "starim" Wb ( od 2578 mm ) mogao da postigne zadovoljavajući komfor ( koji bi bio konkurentan u današnjem C segmentu ), budi siguran da novom golfu Wb ne bi narastao ni ja jedan mm ...
Kada nemaš "prostor" ( a njega defniše i dimenzija zvana Wb ), nema te "unutrašnje organizacije" koja će da obezbedi komfor, sem da zadnja sedišta, recimo, staviš na krov:)
Fabija je fabia, tj. car svoje klase, ali načelno manje je komforna od octavie, a ona od superba? Zašto? Zbog "položaja sedišta" ( i "unutrašnjeg rasporeda" uopšte ) ili zbog WB-a? Znaš i sam ...

Autor Moron 04 Sep 2012, 22:23

Moron
Kako onda obrazlažeš ovu konstataciju: "Kod Sandera je Wb 12,3 cm veći nego kod Fabije, ali i pored toga nije prostraniji od nje, dok mu je prtljažnik veći samo za 5l."

Ne kažem da Wb ne utiče na unutrašnji prostor, još kao utiče, nego da neki (kada bolje razmislim većina) ne umeju da iskoriste svoj veliki Wb na pravi način.

Golf 6 je već bio dovoljno prostran i pored svog relativmo malog Wb-a, a sada može da bude samo prostraniji jer mu je prethodni bio iskorišćen do maksimuma.

Autor Predrag 04 Sep 2012, 22:39

Pored Wb za osećaj prostoenosti je odgovorna visina krova i širina sedišta. Škoda Fabija ima mimo normalnih vozila nezgrapan i viskok krov, što joj daje čeklješavost i nezgrapnost. Zato se u fabiji može sedeti kao na kafanskim stolicama, na viskokim sedištima i jako uspravljenim.
Takav način sedenja ne volim i nije mi udoban, vozilo ne osećam na pravi način. Takav način sedenja je pogodan samo za gradsku vožnju.
Inače, zadnje šolje amortizera su limit iskorišćenja kabine.
Što se ovoga golfa tiče, njegova klijentela ne očekuje blistavi dizajn, već tradicionalan oblik i pouzdanost. Ovo drugo će samo zamišljati...

Autor Mange 04 Sep 2012, 22:50

porse je radikalniji od golfa

Autor roki y10 05 Sep 2012, 00:04

ovo ide za mene.koliko bi kostala cena....ja imam vw golf 6.mogu uzeti i vw golf 7 stim sto bih maknuo 6.

Autor mladen 05 Sep 2012, 00:18

Добар !

Autor ПИТБУЛ™ 05 Sep 2012, 00:32

@Sony
a sta tebi znaci "serijski"?!?
Serijska su sva vozila koja silaze iz fabrike u odredjenoj seriji! Samo ime ti kaze!
Verovatno si mislio na bazni...

A taj Golf 1.6 TDI za 16 hiljada nije bazni nego je paket opreme "Flash" a to je otprilike izmedju paketa Comfortline i Highline!
Imas test sa spiskom bogate opreme na:

http://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2012&mm=06&nav_id=619056

Autor carobnjak 05 Sep 2012, 01:58

@Mange
Kod golfa je sve kompromis, od oblika celog auta, do oblika c stuba. Oblik je takav kakav jeste da bi se sto bolje iskoristio prostor u kabini, a stubovi su takvog oblika da bi preglednost unazad bila dobra. A stub su morali malo da modifikuju zbog aerodinamike, da im ona nije bitna ne bi ni njega mnogo menjali. Ko hoce lepsu i manje prakticnu verziju istog neka kupi scirocco.

@carobnjak
Kako za koga. Po meni je mnogo bitnije sta se vozi ovde kod nas nego koji je model najprodavaniji u svetu. Ford F-150 je drugi najprodavaniji model u istoriji, a ja ni jedan jedini nisam video u zivotu uzivo, tako da taj podatak za mene, kao Srbina iz Evrope nema apsolutno nikakvu tezinu, ali verovatno je mnogim Amerikancima srce puno kada im padne na pamet taj podatak

Autor STrider 05 Sep 2012, 03:38

Šta reći, proporcije 10+
Štopovi 5-
Farovi 10+
A stub kao kod Grande Punta?
Enterijer je solidan, ali čekam klot verziju, sa RUPAMA!
Dinamičniji i najoštriji Golf do sada, Sve u svemu moja ocena od 1 do 10 za Golf 7 iznosi 7.5

Autor Dejan L 05 Sep 2012, 09:46

I koliko uticaja je imao ItalDesign na ovo čedo?
Tata Đuđaro prevaspitava svoje životno delo? :))))))

Autor Dejan L 05 Sep 2012, 10:12

@STrider
pa ako vec tako razmisljas onda najbitnije treba da ti je sta se najvise prodaje u Srbiji a to sigurno nije Golf... :)

Autor carobnjak 05 Sep 2012, 12:01

Oni i ne treba da redizajniraju auta od serije 4 pa n aovamo sve je toisto, samo ih zovu većim imenima..poštujem ove na postu štokažu da j eauto z anjih..ok bilo koji od 3-7 isto je..Niko ne kaže da treba gubiti funkcionalnost zbog dizajna,i ne mora, ovde je reč o nemanju dizajna...Po mnogim će ocenama FIAT 500 L imati bolji dizajn i funcionalniji ako već želite i sa puno prostora i puno opcija a opet za većinu će golf biti bolji izbor samo što se zove golf ,ne zato što će biti puno kavlitetniji,to je urezano u mozak...NA FIATU 500 se radilo, na golfu 7 s ebukvalno ništa nije radili ovo je golf 5 i tačka nema se sta tu dizajnirati

Autor Ilija 05 Sep 2012, 23:32

vozim golf 6,1.4 benzin i naravno da je,kao i vecina auta kod nas,kupljen po akciji,tj sa vise nego dovoljno opreme za nas seljake...vise i ne zasluzujemo.I nema nikakvih rupa,radia u pripremi,vec sve sto treba,jer ako zelimo vise,to se ceka u nedogled,a i cijena nije 14000 e.Pa gdje se kod nas vide motori 1.4 i 2.0 TSI?Vozimo samo najjeftinije i sto najmanje trosi,ali dosta putujem,a tako je i po cijeloj evropi.Ipak je to odlican auto za toliko koliko ga i kod nas uvale.

Autor slavko 20 Sep 2012, 00:04