
Posetioci ovogodišnjeg Salona automobila u Parizu su bili u prilici da premijerno vide Clio IV, dok će Renault do kraja ovog meseca i zvanično promovisati restilizovanu verziju Clia II (u Evropi se pojavio još 1998. godine).
Clio II facelift za Južnu Ameriku je dobio izmenjeni prednji deo (po uzoru na pomenuti Clio IV), manje izmene su i pozadi, a najavljuju se i novi detalji u unutrašnjosti (mada slika enterijera još nema).


U ponudi će po ranijim najavama biti verzije sa 3 i 5 vrata, pod haubom će biti 1.0 16V Flex motor sa 77 konja, a proizvodnja će se odvijati u Argentini.

Clio II facelift će se na južnoameričkom tržištu boriti sa modelima kao što su Chevrolet Celta, Fiat Uno i Palio Fire, Ford Ka, Volkswagen Gol Power...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Clio 2 mi je bio, uz 206, najlepsi mali francuski auto. Ovo je preterivanje i iskoriscavanje slave aktuelnog modela.
Šteta što se ne prodaje i kod nas, za nekih recimo 6-6500€, odma bi ga kupio za lokal. Auto za Puntašina clasic....
Nije mi jasan ovaj motor 1.0 16V od 77ks ?? Pa 1.2 16V ima 75ks.
Ako je ovo tačno, ovaj auto nema normu ni Euro 3, a pre će biti Euro 1.
Bitno da su vrata još tu(iz 1998g.).. :)
Skladan FL.. Slažem se sa Mangeletom da je ovo za Punta Classic-a auto(i po)..
@Mange
U J.Americi koriste prilicne kolicine bioetanola, u kombinaciji sa benzinom(zele da smanje zavisnost od nafte) narocito u Brazilu tako da motori imaju visi stepen kompresije nego klasicni benzinci tako da su veci i snaga i obrtni moment...
Orlo
Ja ne znam da li je tehnološki moguće uopšte mešati benzin i alkohol. Kao što nije moguće mešati vodu i benzin i kao što se mešaju alkohol i voda. I uvek u alkoholu ima bar 0.5% vode, koja je velika smetnja, a u dodiru sa benzinom bi čuda pravila.
Znam da postoje motori koji idu na čist alkohol i koji imaju modifikovanu glavu motora (komoru i ventile) za tu namenu.
Mislim da ovaj gore motor to nije.
@Mange
Pise gore 1.0 16V Flex motor... ovo flex oznacava da ima mogucnost koriscenja bioetanola i benzina odnosno te mesavine. Kod njih u J.Americi je sasvim normalno da na pumpi kupis tu mesavinu (mislim da su im oznake E5, E10 itd jelte u zavisnosti od procenta bioetanola u gorivu) a vec sam objasnio razlog gore. Gledao sam neku reportazu pa sam saznao da oni koriste u velikim kolicinama i da je najveci procenat vozila bifuel - kako ih oni zovu tj Flex fuel.
Evo nasao sam i link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel
Pozdrav!
Orlo
Nisam dugo pratio tematiku u vezi etanola. Verovatno su našli neku mogućnost da naprave suspenziju benzin - etanol, dodatkom nekakvih emulgatora. Tako da može biti da ovaj motor koristi navedenu mešavinu, ali da bi imao 77ks, ili nema katalizator ili su eko norme na jako niskom nivou. Drugo nije moguće. Ovo globalno važi za Latino Ameriku. Možda se na Netu može naći neki važeći pravilnik ako ga uopšte ima, jer mislim da još postoje u proizvodnji i vozila sa karburatorima.
@Mange
Ima smisla to sto pricas, tamo dominiraju starji modeli, i modeli jednostavne konstrukcije... ali eto ta upotreba etanola je odlicno resenje kako bi se smanjila zavisnost od nafte. I u S.Americi se koristi bioetanol ali ima ga i u Evropi na pumpama, i naravno i modela sa tom tehnologijom, a eto ipak su ovde ekoloski standardi visoki.