
Nakon procurelih fotografija od pre nekoliko dana, Mercedes je danas i zvanično objavio detalje i nove slike o restilizovanoj verziji E klase.


E klasa facelift (prvo u sedan i karavan verzijama) će premijeru imati sledećeg meseca na Salonu automobila u Detroitu, dok prodaja startuje sredinom marta 2013. godine. Obnovljeni E kupe i kabrio bi inače trebalo da se pojave u junu 2013.



Dakle, obnovljena E klasa je izgubila jedan od svojih zaštitnih znakova, budući da je ovaj model (između ostalog) dobio i izmenjena prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, dok se ostale vizuelne promene odnose na masku, branike i zadnja svetla.
Tu su takođe i modifikovani enterijer, bogatija oprema i osvežena paleta motora.


U ponudi će između ostalog biti i treća generacija DISTRONIC PLUS-a, Active Lane Keeping Assist, Adaptive Highbeam Assist Plus, Active Parking Assist, Traffic Sign Assist...



U ponudi će biti šestostepeni manuelni menjač i sedmostepeni 7G-Tronic, a što se motora tiče, u početku će se nuditi benzinski agregati sa rasponom snage od 184KS do 408KS, kao i dizelaši sa rasponom od 136KS do 252KS. Takođe, tu je i hibridna verzija E 300 Bluetec Hybrid (kombinuje 2,2 litarski dizel i elektromotor sa 26KS kombinovano 231KS, emisija CO2 je 107 g/km, potrošnja goriva 4,1 l/100 km), a kasnije će ponuda naravno biti proširena, između ostalog stiže i obnovljeni E 63 AMG.
Ivan Mitić - Autoblog.rs


Tehnički podaci Mercedes E Klase (u zagradi za T-Modell)
model |
|
snaga |
|
0-100 km/h |
potrošnja |
E 200 |
R4 / 1991 ccm |
184KS |
300Nm |
7,9s (8,3) |
5,8 l (6,0) |
E 250 |
R4 / 1.991 ccm |
211KS |
350Nm |
7,4s (7,8) |
5,8 l (6,1) |
E 300 |
V6 / 3.498 ccm |
252KS |
340Nm |
7,1s (7,5) |
6,8 l (7,1) |
E 300 4MATIC |
V6 / 3.498 ccm |
252KS |
340Nm |
7,4s (7,8) |
7,4 l (7,8) |
E 400 |
V6 / 2.996 ccm |
333KS |
480Nm |
5,9s (6,3) |
7,5 l (7,7) |
E 400 4MATIC |
V6 / 2.996 ccm |
333KS |
480Nm |
5,9s (6,3) |
8,0 l (8,3) |
E 500 |
V6 / 4.663 ccm |
408KS |
600Nm |
5,2s (5,4) |
8,9 l (9,3) |
E 500 4MATIC |
V6 / 4.663 ccm |
408KS |
600Nm |
5,2s (5,4) |
9,4 l (9,5) |
E 200 CDI |
R4 / 2.143 ccm |
136KS |
360Nm |
9,5s (10,1) |
4,9 l (5,3) |
E 220 CDI |
R4 / 2.143 ccm |
170KS |
400Nm |
8,4s (8,6) |
4,7 l (5,2) |
E 250 CDI |
R4 / 2.143 ccm |
204KS |
500Nm |
7,5s (7,8) |
4,8 l (5,2) |
E 250 CDI 4MATIC |
R4 / 2.143 ccm |
204KS |
500Nm |
7,9s (8,1) |
5,5 l (5,8) |
E 300 BlueTEC |
V6 / 2.987 ccm |
231KS |
540Nm |
7,1s (7,4) |
5,5 l (5,7) |
E 350 BlueTEC |
V6 / 2.987 ccm |
252KS |
620Nm |
6,6s (6,9) |
5,5 l (5,7) |
E 350 BlueTEC 4MATIC |
V6 / 2.987 ccm |
252KS |
620Nm |
6,7s (7,0) |
6,0 l (6,4) |
E 300 BlueTEC Hybrid |
R4 / 2.143 ccm |
204KS |
500Nm |
7,5s (7,8) |
4,1 l (4,4) |
|
|
E-Motor 26KS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Za dobrobit Mercedesa, nadam se da nova S klasa nece imati nista zajednicku u dizajnerskom smislu sa ovim autom. Jedini lep i zanimljiv dizajnerski detalj na E klasi su zamenili - i to ruznijim i anemicnijim. A sve ono sto je trpelo najvece kritike su ostavili. Kapiram ja da nisu mogli da skroz promene liniju auta, ali su mogli makar stop svetla. Ako nista drugo da uzmu ona sa kupea. Inace ovo je verovatno jedan od najskupljih fejslifta u istoriji - kostao je milijardu evra.
A primecujem i da su oslabili V8 benzinac i V6 dizelas, a s druge strane su fino pojacali v6 benzinac.
Nisu ulepsali auto, a ucinili su da kupcima dosadasnje E klase na trzistu polovnjaka cena preko noci padne za 10% (pretpostavljam da ce tako biti).
E bas mi zao za pljuvace, ipak nema nista od Renoovog dCi motora u E-klasi... ;)
Hybrid dizel - interesantna novina to mi se svidja, ali opet manjak 4matica sa vise razlicitih "manjih" motora... konkurenicija tu ima sta da kaze...
... i da izgled kao sto sam rekao i ranije nije nesto, videcemo uzivo... ipak kod MB-a nesto ne stima kada su restyle-ovi u pitanju, barem po meni...
Prema nekim slikama, koje sam video, novi S ce dosta liciti na aktuelni CLS. To nista nije zvanicno, ali ne verujem da su spijunske fotografije pogresne.
Bolje i na njega, nego na ovu E klasu!?
V8 benzinac u E klasi je ostao iste snage. Isti taj agregat ima vise konja (435), ali u S, CL i SL klasi. Za dizelas se i meni cini da je pre imao 265 KS u 350 oznaci, ali ko zna, mozda nas ceka oznaka 400 (kao kod benzinca), sa vise snage?
Nije to to, onako su farovi upadali u oci, a ovako je mlaka, neodredjena. Kontam da je elegantna uzivo, ali minus za restail. Stop svetla bolja, manje deluje kao da je zalepljen gepek.
Deluje mi kao da joj fali sirina za ovolike svetlosne grupe i napred i pozadi, da li su mozda i previsoko pozicionirani?!
E 400 - strava :)
Evo crteza nove S klase. I na slikama koje sam video, nema mnogo razlike u odnosu na detalje sa ovih crteza.
http://www.dodaj.rs/?33/Sa/2PPUaPK2/644018485070779527012061.jpg
http://www.dodaj.rs/?8/6s/dsINiSR/318924485070615522969505.jpg
Spajanje farova greska po meni.
Samo da su joj dodali full LED opciju.
Ako su nesto hteli da promene, mogli su stopove, a ne farove.
Farovi su lepi samo kad su upaljeni.
Posle odlicnog restajlinga C klase i GLK, ovaj je promasaj po meni.
Ali treba sacekati uzivo videti i mozda legne vremenom.
Za sad, bolje da nista nisu dirali...
Mada ova siva mi najprihvatljivije izgleda, crvena nikako...
Odlična, mada bis samo malo poravnao donji deo farov, mnogo su ih ukosili.
U mraku će da izgleda kao namrgođeni ubica
@ Auto Union
Biće spoj S klase 2001. i CLS-a
@ Dejan L
Ne verujem. Ipak mislim da ce se makar farovi po obliku razlikovati od onog starog.
Ovu E klasu cemo prepoznavati samo kada su uljucena svetla. Srecom, pa i kod nas i danju moraju da budu uljucena.!? :D
Nova S-klasa po najmanje lici na CLS... vise ova maska E-klase izgleda kao uvertira za S-klasu...
Far je spojen, ali unutra su ostala ova dva dela ista.
Nova S klasa ce vuci na CLS.
A masku naravno da ima resetkastu posto je limuzina !
Kod Mercedesa limuzine imaju resetkastu masku, a kupei znak u masci.
Dejan L
Na ovoj slici sto si postavio, lepse bi bilo da je i migavac LED traka, kao pozicije.
pa bilo je valjda i neko kreativnije resenje,mada mi se ni odlazeca nije svidjala
@ Orlo
Vidi gore ona dva linka, pa sam prosudi. I u jednom domacem auto-casopisu,(necu da ga reklamiram, posto ga nema na spisku ovog bloga), fotografije su iste kao crtezi na linkovima koje sam u prethodnom komentaru stavio.
@ PITBULL
Slazem se sa tobom. Lici ce na CLS.
Limuzine i karavani imaju veci broj pregradnih lajsni na masci, i znak iznad nje. Dok CLS, kupei i kabrioleti imaju manji broj pregradnih lajsni, i znak u samoj masci, koji je mnogo veci od takozvanog "Nishana" na limuzinama i karavanima.
Mada im se, u poslednje vreme, maske razlikuju od nivoa opreme. Sto se vidi i na ovim fotografijama.
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/9687_10151304961971670_1915472647_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/262601_10151304962211670_497335862_n.jpg
hh
Odradili su jednu opticku varku, farovi su zatamnjeni, tako da izgledaju kao pre restajlinga.
Ali tek kad se upale lepo izgledaju ( LED ).
A videcemo kakvi su standardni i ksenonski.
Pitanje kako ce ovi farovi izgledati ako ne bude u full opremi, tj bez dnevnih LED..
Naprijed ljepsi nego prosli, pozadi takodje. Enterijer vrhunski. Paleta motora je ok. Onaj E400 ubija, iznenadise me dizeli zasto nisu pojacavani. Zasto nema onog 2.0 benzinca sto je najavljivan od 252 ks? Otkud je E500 V6? Jedva cekam E63 sa 550 ks i 4 maticom. PP ce imati preko 580.
@sony
Greska u pisanju,ima V8 motor i 408ks,a pritom imao bruka perfomasne.A tek E63 amg sa 4matic 3.4sec do 100kmh,zlo.
Daleko od toga da je lose ali u najmanju ruku cudno. Naprijed mi nema gard E klase vise mi baca na neku varijantu C klase, a ozada pljunuti farovi sa BMW 1 kupea prosle generacije samo malo uvecani. Zadnji dio nisu trebali ni dirati a prednji trebali su malo vise naglasiti da ulijeva respekt.
@ Sony i Dare, tabela sa motorima je preuzeta sa Auto Motor und Sporta, tamo i dalje stoji V6 za E500:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neue-mercedes-e-klasse-auf-der-detroit-motor-show-eine-milliarde-euro-facelift-4983213.html
E63 AMG ce od 0-60 MILJA ici 3.4 sek, a od 0-100 km/h 3.5 sek (prema Kaleniusovoj odokativnoj proceni). Nece postojati vise Performance Pack, sada ce motor imati 575 KS, i to je to. 4MATIC je takodje standard, i to 1/3 snage na prednje tockove, 2/3 na zadnje, i to je to. Dakle, fiksni raspored snage, ne kao kod konvencionalnog 4MATICA, gde snaga moze da varira izmedju osovina u zavisnosti od uslova.
I posle sto su 3. po prodaji...
Pa kako sto?U mozda i najbitnijem segmentu za premijume,oni ne mogu da odrade ni ristajling niti novi model kad je izasao.Jedino ako ih izvade A i B klasa,mada po prodajnim izvestajima kao da ih nisu nesto posebno izvadili,a ovde neki pricaju o ne znam kakvim narudzbinama.A3 svi osporavaju,a ako se sledece godine maja,juna neko izbaci sa prodajom A3 i A klasom,bice iznenadjenja.A3 razbio A klasu po prodaji,pazite sta kazem
Ekstra odrađeno meni se baš sviđa ja nisam gotivio farove na ovoj E klasi al su ovim redizajnom to sve popravili i unutrašnjost mi se sviđa sve 10.
Što se tiče S klase mislim da će ovako izgledati
http://media.emercedesbenz.com/magazine/wp-content/uploads/s-class-rendering.jpg
http://media.emercedesbenz.com/magazine/wp-content/uploads/2013-mercedes-s-class-22.jpg
@draško
evo još slika
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class/
Pored ovakve "nove" e klase, bmw-u 5 ne treba restyle do novog modela.
Vise sam ocekivao. Nekako anemicno. Ovim ristajlingom napravili uslugu A6 i BMW 5. Ne kazem da je E los auto (rado bih ga posedovao ) ali mi deluje kao da su je redizajnirali za Kinu. Mnogo mi se vise svidja E klasa pre ristajla ( jedino sto su popravili one lukove iznad zadnjih tockova ).
@ Dare, znam, znam, nije sporno, samo sam u svom prethodnom komentaru naglasio da sam tabelu sa ponudom motora preuzeo sa Auto Motor und Sporta, računajući da Nemci znaju šta objavljuju :-))
Овај редизајн ми час буде допадљив, час ми буде смешан... :)
Али овако радикалне редизајне не верујем да ће корисници МБ-а превише толерисати.
Надам се да ће С класа ипак бити различита од овога. Превише ми је ово Гангам стајл... :))
Po meni promašaj..
Karavan bolje podnosi FL.. I može poneti dosta bagaža..
Nisam mislio, ali sadašnja je better..
Ovo je dobar redizajn , ja ne znam sta se pale pojedinci. Hajde da se kladimo da ce Mercedes da poveca barem 50% isporuke E klase sa ovim modelom. Eto vam primjer u Njemackoj se bolje prodaje redizajn C klase nego potpuno nova serija 3. Ova E klasa je unutra bolja i od A6 i petice pogotovo, da ne pricamo o udobnosti, kvalitetu, imidzu itd. Da samo ljepota prodaje auto. Mogu neki da budu ljepsi ali ne gleda se samo to. Mercedes je aristokratski auto, neke stvari se mogu progledati kroz prste. Ja da imam velike pare drugi auto osim Mercedesa ne bih kupio. Pogledajte primjer u svom gradu, najbogatiji ljudi i koji imaju status kupuju nove Mercedese i nijednog drugog. Vecina je takvih.
Sony je opet u svom stilu u samo nekoliko recenica isprosipao toliko nebuloza, da valjda to samo on moze da podnese...ccc
A jos jedan problem za ovu E klasu je sto samo mesec ili dva posle pocetka njene prodaje stize FL serije 5. Nece biti drasticno, naravno, ali tu i tamo po neka caka tek da se malo osvezi. Osim LED svetala i nove grafike u prednjim farovima, bice iznad fara dodata "obrva" kakvu ima 5GT, koja ide do bubrega, bice manje resetki na bubrezima sto ce pojacati sportski utisak, novi branici, i u zadnjim svetlima nova grafika sa lava svetlima slicnim kao kod koncepta serije 4 i Active sports tourer (1GT). Naravno "ispod koze" ce biti jos vise tvikovanja i unapredjenja.
Gagiba
To znaci da su vizionari iz MB-a dobro odradili posao. ; ) Prevagnuce da ti se svidja. Seti se kako Banglovi modeli nisu odma legli na oko, al kasnije...
@toma
A je l' u FL serije 5 stize i onaj LCD ekran, umesto klasicnih analognih intrumenata, kao sto je kod FL serije 7?
@Sony
Bas ga izlupa :)
Po tvom postu mogu da zakljucim gde zivis. Je l Novi Pazar i okolina.Tamo se Merc E vozi sve u sesnaest.
Meni odličan, samo bih eliminisao trokraku zvezdu sa "Actrosa" umetnutu u masku prelepog crvenog karavana.
Сону
Дај мало поткрепи тај податак о продаји у Немачкој неким линком.
тома
Е то са обрвама ће вероватно побољшати ствари. Могу да кажем ПИТУ да ће после толико година млаки да се намршти!! :))
ПИТ
Ма без шале, неки пут ми се баш допадне фоткица. :) Видећемо уживо како ће бити, али ти као власник Е класе најбоље увиђаш колико су власници нпр. БМВ-а поштеђени вагања око рестајлинга. :))
Gagiba
Da. Njihov restajl nece biti nista posebno, bas kao sto im je prednji deo 5-ce. ; ) Meni je sledeci na nishanu CLS, tako da se ne brinem uopste. Sto se mene tice, mogli su da je urade ko Multipla da izgleda, imam onu koja mi se svidja, kao i sledeci auto u planu, a posle toga cu videti. : ))) Bice tesko "sta posle CLS-a"... Posle CLS-a je u planu i novi Ciroki, da zameni unuka. : )))
Pardon, dedu. Problem mislim na primarni auto, a to je kod mene limuzina, dzip je sekundarni po vaznosti, al on ima ustaljen plan, kao CLS sto je. ; )
@W
taj LCD umesto analognih instrumenata u seriji 5 mozes da nrucis vec nekih 6 meseci unazad. Sta vise on se prvo pojavio u seriji 5 kao opcija (za MY2013 model) u junu, pa tek krajem jula u FL serije 7.
@W
http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/limousine/2010/sicherheit.html#instrumentendisplay
ПИТ
Нисам ни мислио да тебе лично погађа то што Мерц тако експериментише са дизајном, него генерализујем а све зарад оне чувене статистике о продаји. :)
А кад падне ЦЛС дођеш пиво пред задругу пошто је Е прошла без вопија! :))
@toma
Hvala, meni se cini da sam procitao da ide i u 7 i u 5, ali nisam shvatio da ce u 5 ici jos
pre FL...
Pun pogodak za Merc,bas je mocan.Iskreno i enterijer i eksterijer su odranjeni vrhunski,visoka klasa.A Merc je bas resio da pomeri granice,sta li ce tek biti kada izadje nova S klasa,CLA,GLA ma zatim MLC koji ce objasniti kako treba da izlgeda SUV-coupe,pa SLC,bogami bice opako za konkurenciju.
Konkurencija se od saamog Viktorovog posta vec izbezumila od straha:)))
Za sve Mercedes fanove kacim jednu sliku. Ali pre te slike neka prvo pogledaju ovu sliku:
http://f20.1addicts.com/goodiesforyou/autoshows/paris2012/activetourerconcept/img_9009.jpg
a evo i obecane slike, modela E coupe FL:
http://www.dodaj.rs/?1u/Pm/2fsRRt5w/e.jpg
Prva slika tj u Avantgard opremi i u sivoj boji izlgeda mnogo besno i mocno,i bas mu je znacila ta nota agresivnosti,a karavan verizija od nazad izgleda kao mali GL,takodje mnogo mocno.
Toma
Vrhunski far. I ima oblik ko na prvom linku. Ali na jos neki me podseca, ne mogu sad da se setim. Uglavnom, bilo bi dobro da mogu da se pocupaju LED sociva ( 2 kockice kratko-dugo ) i da se namontira. : )
Ovo nije LED far. Barem tako mislim. Ista ovakva grafika je i kod FL limuzine, standardno bez LED farova.
Za standardne farove, pogledajte ovaj link:
http://e-class.mercedes-benz.com/com/en/
Izaberite Innovations (gornji desni ugao) pa Active Lane Keeping Assist. Prikazace se slika karavana, i vide se malo drugaciji farovi, nego na oficijelnim slikama. Prolistajte jos par inovacija, i isti farovi se javljaju iz vise uglova, i na karavanu, i na limuzini.
Ni meni ne deluje kao LED, ali izgleda da jeste.
toma 13 Dec 2012, 23:22
E coupe je odavno gotova stvar sto se dizajniranja tice, mnogo prije active tourera... Tako da je jedino BMW mogao skinuti oblik, al opet mislim da je slucajnost...
toma
Pogresno mislis.
W upravo na linku koji si postavio, idi na "adaptive high beam assist plus" i u gornjem levom uglu imas far, klikni tu i videces.
Ono sto je W linkovao (na onom karavanu) sigurno nije isti far kao ovo na vecini slika. Tako da je to verovatno standardni xenon far.
Pitbull, jest' jest', samo je mene interesovalo kakvi su 'obicni' farovi. Iskreno, mozda su mi i lepsi...
Izaberes Models > Estate > Prva slika koja se otvori daje jos bolji ugao.
Interesantno, sto vise gledam, sve mi se vise dopada ovaj redizajn. Unutrasnjost je vrhunska, i tako je trebalo da izgleda jos kada je auto izbacen, ne znam sto su se glupirali...
Ali jasno je da je ovaj auto svojevrsna zrtva promene glavnih ljudi u dizajnu MB. Nastao je u vreme Fajfera, kada su se forsirali uglasti modeli (E, a posebno GLK), a sada kada Vagener nadgleda, prelazi se u oblije forme (GLK redizajn). Jos jedna zrtva ove tranzicije je i SL. No, svidja mi se gde to vodi.
W
Lep je i obican far.
Sto ti kazes mozda i lepsi, ali samo kad je ugasen.
Kad se upali, lepsi je LED.
toma
To je standardni far, a ovo su LED, ovi koje smo videli gore i ti sto si linkovao kupea.
a koji su ono dva modela pod pokrivacem...
@auto da li vi znate
http://e-class.mercedes-benz.com/com/en/
P.S. Ako jos imate nedoumica, idite na opciju "highlights", tu ce vam video odgonetnuti svaku sumnju. :)
W
Slazem se, sto vise gledam, sve vise leze na oci.
Mada mi je na prvi pogled izgleda redizajn dosta cudno, ali brzo se menja utisak.
@aleksa
Tu su, naravno, ostali modeli koji nose slovo E: E-coupe i E-convertible.
W
Na "inovations" ima jos bolji pogled na obican far.
I on je dakle obican, nije xenon.
U stvari izgleda da jeste xenon.
Ili im je xenon postao standard, ili i dalje ima halogene a doplacuje se xenon, ali nema socivo.
hvala na ogovoru .a da li ce izaci sve cetiri verzije e klase mislim coupe cabriolet sadan i karavan zajedno na sajam 2013 ili odojeno.e i jos nesto vozio sam fiat 500 i nije bas nesto...
@aleksa
Ne, Coupe i Convertible stizu kasnije, mislim da ce biti predstavljene u kasno prolece 2013, ali se vec sada mogu naci pojedine fotke: toma je okacio sliku fara, a pojavila se i slika dela unutrasnjosti. Prodaja salona i karavana krece u aprilu.
@auto
:)
Evo druge fotke kupe-a.
http://www.dodaj.rs/f/3g/oc/432KR8sV/2014-e-class-coupe-inter.png
@ aleksa, kao što sam napisao u ovom članku, obnovljeni E kupe i kabrio stižu u junu 2013., to piše i Auto Motor und Sport: "Im Juni sollen dann die überarbeiteten Versionen von Coupé und Cabrio folgen."
@ W, isti Auto Motor und Sport pominje da se obnovljeni E sedan kod dilera očekuje u martu 2013.,
"Zu den Händlern rollt das Modell der oberen Mittelklasse ab März 2013."
@auto
Moguce, ja sam na ovom video-u na oko 0:52 cuo: '... will be launched on 13th of April, 2013...'
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pfVJGuwT3Gw
Mozda sam pobrljavio nesto... Kasno je...:) Laku noc svima
Nakon ucitavanja onog linka, uvjerio sam se da je ovo I vise nego uspjesan redizjn. Oni plavci mnogo dobro izgledaju!
Nesto mi je zadnji deo na sedanu i dalje suvise pitom, karavan izgleda mnogo bolje od dosadasnjeg modela.
Gagiba, Toma zna nego se pravi Toša. :D Pogledaj samo na AMS, svaki mjesec je Passat prvi pa ide C klasa negdje od polovine god, pa A4, a serije 3 nema. Pa je kasnije presao A4 za nesto malo, a ovog novembra se konacno pojavila serija 3 i sva trojica su podjednaki. :-) Sto bih lagao, ni iz dzepa ni u dzep. Bagzi, tako ti je u svakom gradu, pitaj ljude. Pogledaj samo u cemu se voze svi bogati po svijetu. Ono sto ti nedostizno nemoj da pljujes. A ijekavicom pisu i Hrvati, Bosnjaci i Crnogorci. Odmah ti pogodi kao odakle sam. Ako novopazarci mnogo voze E i S klase, blago njima.
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2012/12/preview-new-2013-mercedes-benz-e-63-amg.html
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/e-class/official-2014-mercedes-benz-e-class-world-premiere/
Pitbull, ja taman hteo to da postavim. :-) Joj kako ce E63 da buši sve redom. :-)
Pitbull, u pravu si, svaka vijest on pominje kako je E63 najsporiji a on u stvari je uvijek najbrzi. Ali voli covjek da pise u inat i hajd'. :D
Sony
Ne pljujem ja Merc. Sva auta su im dobra. Ne bih se ljutio da posedujem bilo koji :) I dalje mislim da je E pre FL lepsi. Nisam zbog ijekavice nagadjao, nego zbog tako vatrenog branjenja i cini mi se bezrezevne ljubavi ka Mercedesu. NP ih ima bas puno. Izvini ako sam te uvredio. Pozdrav.
Sony
Demoliranje konkurencije. 3,4 do 100, brise patos sa konkurentima. Ne moze da mu pridje ni Panamera Turbo S. Jedino ce moci da joj stanu na crtu superautomobili tipa GTR, 911 Turbo, 458 Italia itd.
"The upcoming Mercedes-Benz E 63 AMG is already a car from the future, king in a class of its own. Now, the main competitors can't help but raise their hats as a sign of respect of front of the new king of the sports limousines' league."
http://e-class.mercedes-benz.com/com/en/
Pogledajte video,iskren da budem pa ovaj auto nece imati konkurenciju,sta ce tek biti potpuno nova E klasa,kada vec ova razbija u svakom segmentu.
A tek E63 amg sto pricaju za njega da ce biti strah i trepet za M5 i RS6,a jooj.