
Odmah nakon Veloce edicije, Alfa Romeo je na italijanskom tržištu ponudio još jedno specijalno izdanje modela Giulietta.
U pitanju je Giulietta Business koja je dostupna samo sa JTDM 1.6 motorom sa 105KS (najveća brzina iznosi 185 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 11,3 sekunde), a cena u Italiji iznosi 24.250 evra.

U standardnoj opremi se između ostalog nalaze Fiatov Blue & Me sistem, Bluetooth, USB port, satelitska navigacija, el. podešavanje sedišta, tempomat, prednji naslon za ruke, Alfa Sound System sa 6 zvučnika, kožni multifunkcionalni volan, alu točkovi od 16 inča...
Opciono se nudi i Business Class Pack koji podrazumeva i el. podizače zadnjih stakala, dvozonski automatski klima uređaj, alu točkove od 17 inča...
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Nikad se nisam nešto "primio" na Đulijetu. Deluje mi kao Fiat sa Alfinim znakom, a i čudni "buljavi" farovi su problematični.
MiTo i Djulijeta su mi totalno razocarenje nakon 159/Brera/Spyder i od pocetka se trudim da pronadjem neki deo na njima da mi je lep ali mi ne uspeva... a ni u enterijeru se nisu mnogo pretrgli. Jedan lik je tu blizu mene kupio belu Djulijetu i sto je duze gledam sve mi se manje svidja. Ovi prekidaci za klimu ko u 500L...
Blago receno, ruzan auto!!!
Ma, sto se tice izgleda, 159ica je mama za njih. Ova Giulietta je katastrofa, ali MiTo moze jos i da prodje, farovi su im katastrofa, ma ceo prednji kraj. I da neznam da je Alfa, rekao bi da je neki Kinez
Zasto svaka Alfa od reda ima ruzan enterijer? Cak i 159-ka je katastrofa unutra. Kao da je iz 90-ih.
Izgleda da ja jedini ne vidim da je toliko ružna. Štaviše, lako bih sebe zamislio za volanom goreprikazane..
@Sony
Enterijer 159-ke ruzan ? :D
Da nije mozda lepsi u audiju a4 , bmw-u 3 ??? Pa oni ne menjaju enterijer od 80-tih !! Alfa 159 je veoma lep auto kako spolja tako i unutra
http://www.google.rs/search?hl=sr&q=alfa+romeo+159+interior&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41867550,d.d2k&biw=1407&bih=777&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=6VcMUb7lN8nQhAeg5IC4Ag#imgrc=PGKB9O6JHXlPZM%3A%3BvsTi3rGtinpmzM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auto-types.com%252Fimages%252F_autonews%252FAlfa_Romeo_159_Sedan-2010-interior_95.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auto-types.com%252Fautonews%252Fnew-entry-level-engine-for-the-alfa-159-and-alfa-159-sportwagon-6538.html%3B1024%3B768
Djene, nemacki premium je space shuttle za Alfin. Pukli su Italijani u svakom pogledu.
Alfa 159 je na nivou oko 98-99. :-)
A pogledaj i cijene polovnjaka i sve ce ti biti jasno. A evo i fotki
0.tqn.com/d/cars/1/0/h/s/ag_08cclass_luxint_tan.jpg
www.roadfly.com/new-cars/wp-content/uploads/gallery/audi-a4-avant/audi-a4-avant-interior.jpg
media.caranddriver.com/images/09q2/283560/2009-bmw-3-series-sedan-interior-photo-283682-s-1280x782.jpg
www.automobileupdates.com/wp-content/uploads/2010/07/Alfa-Romeo-159-Interior.jpg
U Alfama je uvek vazilo pravilo minimalizma oslonjeno na korene iz proslosti. Najveca zamerka na enterijer Djulijete je odvratni volan. Spolja je definitvno korak nazad u odnosu na 147-cu ali to ne znaci da je ruzna.
Enterijer je pravi odmor za oci u odnosu na S klasu! Jos se oporavljam...
Lepota jeu oku posmatrača:)
Nekoko se razumije u dizajn je rekao. Treba dizajnirati tako da se posmtraču ne svidi odmah kratkoročno ,nego da mu se svidi kasnije i zauvijek.
Kako to da ovde neki kažu da je Giuletta alfa ruža,ako su odreda svi magazini u evropi rekli suprotno..onda su ovde neki iz tabor akonkurencije
izuzetno kontradikorno zvuči :Italijani su Pukli..Šta to uopšte može da znači,ako je grupacija Fiat u plusu, ako radi na svim kontinentima, ako kontrolira Crysler, ako napreduje...Zašto recimo eto mazda Nije puka ( čitaj Japanac) .Mazda je u minusu..Zašto nije pukao neko drugi, zašto to toyota nije pukla, ( koja opoziva milione auta) ,zašto VW nije pukao ( kome na TSI puca lanac,) i kome se sedišta šiju u goraždu -BiH,eto svi su odlični ,samo su Itlaijani pukli, eto pukao je i Ferrari , i Maserati svi su pukli ..ajte molim vas