BMW serije 3 Gran Turismo – nove zvanične slike i detalji

Nakon jedne slike koja se pojavila juče, na internetu su se danas pojavile nove zvanične fotografije i detalji BMW-a serije 3 Gran Turismo.


U svakom slučaju, BMW će seriju 3 GT (fabričke oznake F34) predstaviti početkom marta na Salonu automobila u Ženevi.

BMW serije 3 Gran Turismo je u odnosu na seriju 3 Touring duži za 200 mm, 81 mm viši, međuosovinsko rastojanje je duže za 110 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 520 litara (+ 25 litara).

Takođe, pozicija sedenja je povećana za 59 mm, a putnici na zadnjim sedištima imaju za 70 mm više mesta za noge (u odnosu na Sedan i Touring).

U ponudi će se naći sledeće verzije: 318d GT sa 143KS (u zavisnosti od menjača troši 4,5 odnosno 4,8 litara dizela na 100 km), 320d GT sa 184KS (potrošnja 4,9 l/100 km), 325d GT sa Bi-turbo četvorocilindrašem sa 218 konja, kao i benzinci 320i GT sa 184KS, 328i GT sa 245KS i 335i GT sa šestocilindrašem od 306KS (ovaj poslednji do 100 km/h stiže za 5,4 sekunde). Potrošnja goriva kod benzinskih verzija se kreće od 6,2 pa do 8,1 l/100 km.

Standardno će se ugrađivati šestostepeni manuelni menjač, a tu je i osmostepeni automatik.

Kupci će moći da dobiju i M Paket, a kod verzija 320i, 328i, 335i i 320d nudiće se i xDrive pogon na sva četiri točka.


Cene za seriju 3 Gran Turismo će u Nemačkoj biti za oko 1.500 veće u odnosu na seriju 3 Touring.
Ivan Mitić - Autoblog.rs

Ne znam zasto BMW ne predstavi zvanicne slike...svi vec znaju kako izgleda trojka gt
Ne znam sta da mislim o ovom autu. Sigurno da je kvalitetan i dobar sto se voznih karakteristika tice ali mi malo cudna veza ovaj karoserijski oblik i BMW. Valjda su dovoljni 3 i 3 karavan da zadovolje potrebe prosecnog vozaca.Ne mogu da shvatim da su BMW 4 i ovo braca. Sta li je nateralo Bavarce da izbacuju ovu karoserijsku izvedbu. Isto to mislim i o 5 GT. Video sam ga jednom u zivotu. Lepsi je uzivo nego na slikama. Enterijer mu je vrhunski ali nije to -to. Mislim da pravi BMW fanovi ne vole ovakve izvedbe. Voleo bih da procitam njihove utiske i razmisljanja u vezi ovog auta sa konstatacijom na kraju da li bi ili ne bi kupili ovaj auto .
BMW fanovi misle da bilo koja izvedba serije 3 nije BMW, za njih je BMW serija 5 pa nadalje!!
nikada ovo ne bi uzeo pored "normalne" serije 3. 5gt uzivo izgleda robusno,ali nedovoljno dinamicno kao npr serija 5. 5gt mi je vise za ljude koji vole BMW a preferiraju pre svega udobnu,tihu voznju sa izobiljem prostora.bez naglih ubrzanja i uzivanja u voznji u krivinama.rekao bi da to kupuje tip ljudi 45god+.
Evo ja na primer nikad ne bih uzeo trojku karavan, ili bilo koji karavan. I, da li trebam da kazem za karavan "bezveze, besmislen, ne znam ko ce to da uzme." Tako je isto i za ovaj auto. Stim da za razliku od klasicnih hatchback varijanti (npr. insignija ima limuzinu, karavan i hatchback varijante) ovaj auto se razlikuje i po tome sto je podignut, a ima i dosta vise prostora na zadnjoj klupi (izmedju 5ice i 7ice je po tom pitanju).
Neverovatno zaostao spojni izgled. Podseća me na Tojotu koorolu iz prošlog veka. Posebno zadnji deo.
po meni nepotreban auto...5GT umesto da ih opameti, oni opet iz greske u gresku. Verovatno je dobar kao i svaki BMW, ali ne vidim potrebu za necim ovakvim :-/
izgleda fenomenalno, ko ne veruje neka vidi:
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-3-series-gran-turismo-27.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-3-series-gran-turismo-13.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-3-series-gran-turismo-05.jpg
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-3-series-gran-turismo-06.jpg
po svim vidjenim slikama moze se reci:SAMO UZIVO.
na nekima mi je bzv,na nekim mozda i privlacniji od obicne serije 3.
u svakom slucaju kupac ovog auta ce dobiti(uz sve sto BMW nudi) prostora koliko zeli. skoro pa ko u seriju 5.
Ovo je jedan od onih automobila koji se dizajniraju od enterijera ka eksterijeru.Prioritet je veliki prostor u kabini i komfor u voznji.Amerikancima,Kinezima ce se verovatno svideti,mozda nekome i kod nas,ali meni iskreno nije lep,kao ni 5 gt i smatram da su apsolutno nepotrebni BMW-u.Mislim da je za jednog proizvodjaca dinamicnih automobila ovakva forma nepotrebna i da je bilo bolje napraviti neki dinamican karavan po uzoru na Ferrari ff ili Panameru gt concept.
@UROS 88
ovo nije dizajnirano nego je nastalo skarabudzenjem od limuzinske serije 3... :)
Osakacena serija 3 koja je inace savrsena!
Ovaj otvor napred na prednjim "krilima" mi deluje nekako besmislen, znam da ima funkciju otvora za hladjenje ili strujanje vazduha zbog aerodinamike, ali opet nekako nije deo nicega u nekoj liniji ili sl., da je mozda vise da bude nastavak linije koja ide preko boka...
Inace GT modeli su mi kod BMW-a besmisleni zajedno sa X6... hoces seriju 3 ali bi prostor serije 5 a sve to izgleda cudno na pola puta izmedju karavana i limuzine a nije ni kupe... ali dobro, marketing je tu da ubedi nekog u nesto da mu treba.
Odlicna evolucija (u dizajnerskom smislu) modela 5GT. Sada sam skoro siguran da ce sledeca generacija modela 5GT da bude ono pravo.
Predzadnja slika katastrofa.
Čemu GT verzije? Da pariraju Oktaviji?
E stvarno vidi samo ovaj zarez iza prednjeg točka...
A inače modeli im uopšte ne liče.
Ovo je trebalo da se zove serija 4, a ne serija 3 kupe. Makar da ne srozavaju oznaku 3
valjda znaju sta rade sa ovim gt ...ovo je najslicnije audiju a7 ali za jednu trojku je prevelik
@ heha
A5 sportback, a ne A7 sportback!
U svakom slučaju vidi ovu lepotu, A5 sb makar ima malo repa
http://a.images.boldride.com/audi/2010/audi-a5-sportback-1313290053-7286.jpg
@Deyan_L 06 Feb 2013, 19:01
točkovi su saterani u ćoškove, veće međuosovinsko rastojanje-više mesta, bolji raspored mase napred-nazad, a tako se i obezbeđuju dobre vozne karakterustike.
http://www.parts-specs.com/photos/0288327-Hyundai-Elantra-2.0-CRDi-GL-2001.jpg ;)