
General Motorsova australijska filijala Holden je za početak ove godine pripremila VF seriju modelske godine 2013 (na slikama je VF Calais).
Nova VF serija se u ranije objavljenom saopštenju inače najavljuje kao "najnapredniji automobil ikada kreiran u Australiji".

Automobil odlikuju moderniji eksterijer i enterijer (u opremi su i Head-up displej i sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu), V6 i V8 motori, nešto manja težina (- 40 kg), kao i veća ekonomičnost (za 10%) i poboljšana bezbednost u odnosu na raniju verziju.

Takođe, VF serija Holden sedana će činiti i bazu za GM-ov severnoamerički 2014 Chevrolet SS koji bi trebalo da se pojavi do kraja ove godine.

Kako stvari sada stoje, Holdenova VF serija će se proizvoditi do kraja 2016. godine, dok naslednik stiže početkom 2017.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ma koja Insignia, ovako bi u Evropi izgledala Omega da nije ugasena a u Australiji i dalje zivi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Holden_Calais
@carobnjak
Australija dosta drugacije trziste od Evrope, tako da sta bi bilo kad bi bilo, niko ne zna... kasnije nakon sto je ugasena Opel Omega, Holden je sam dalje razvijao svoje modele... ;)
@Orlo
uvek su bili ist, tj. malo preradjeni, pogledaj starije odele , naci ces cak i Opel Record! :)
@carobnjak
Da znam, ali je islo da su Holdenovi modeli bili "naslonjeni" na Omege, Rekorde i Senatore, a ne obrnuto... jedino sto je Holden insistirao iskljucivo na V6, V8 zderacima goriva... sta da se radi vole ljudi jake masine, u velikim limuzinama.
@Orlo
pa to sam i rekao, preradjeni Opelovi modeli!
Ovo bi ladno moglo da se ponudi u Evropi i bez izmena!
I cije bi mesto zauzeo, pa naravno Omegin!
Cak ima i kontinuitet sa Insigniom...
Ali, nemacka trojka je oterala sve modele od drugih marki, E i F segmenta u zaborav...
@carobnjak
Na zalost. Bilo je puno automobila mnogih marki od Renoa, Citroena, Pezoa, Opela, Forda koji jesu bili skupi ali su nudili vise od "nemacke trojke" za iste novce. Ali marketing jak, mediji, onda izraz premijum - potenciranja da ne postoji bolje od njih itd...
Ovaj Calais je samo u vezi poslednjih godina sa jeftinim muscle car limuzinama GM u Americi.
Ako bude uopste nove Omege bice navodno u srodstvu sa XTS-om, ali to su jos pricice... cenim da nije jos vreme za limuzinu u nekonkurentnom segmentu u vreme krize...
Koliko ja znam, Insignia ujedno menja i Omegu i Vectru tako da nista od nove Omege, jedino neki auto za klasu iznad, npr Senator neki novi.
ovde jedino takva vozila i mogu da prezive (V6,V8) konstantnu torturu i toliku upotrebu. Navedite mi jedan savremen model iz Evrope koji moze da predje 1000 000km u teskim uslovim exploatacije. Ovde kola nisu samo za poziranje vec potreba. Za gradsku voznju i lokal do 50-75km koriste male 4cyl motore ali za bilo sta ozbiljnije tu su im pomenuti V6 i V8.
Calais,SS,S,Omega(od najboljeg ka najgorem) su nivoi opreme za Holden Commodore.