
Volkswagenov pick-up Amarok će dobiti snažniji početni motor u ovoj godini: prethodni 2.0 TDI sa 122KS biće zamenjen snažnijom verzijom. Novi početni TDI razvija snagu od 140KS – čime se poboljšavaju performanse uz istovremeno jednako nisku potrošnju goriva. U ponudu je takođe uvrštena brojna dodatna oprema.
Snaga 2,0 litarskog TDI motora sa common rail ubrizgavanjem, koja je povećana
za 18KS na 140KS, na raspolaganju je pri 3.500 o/min. Obrtni moment, koji i
dalje raspolaže sa 340 Nm, spreman je u rasponu od 1.600 do 2.250 o/min. Ovaj
snažniji motor nudi znatno bolje performanse uz jednako nisku potrošnju goriva.
Primera radi, Amarok sada ubrzava do 100 km/h za 12,6 sekundi (ranije 13,2 s), a
maksimalna brzina sada iznosi 168 km/h (ranije 162 km/h). Elastičnost pick-upa –
vreme koje mu je potrebno da ubrza sa 80 do 120 km/h u 5. stepenu prenosa –
poboljšana je za 0,5 sekundi. Uprkos tome, potrošnja pick-upa je ostala nepromenjena.
Sa opcionom BlueMotion tehnologijom Amarok troši samo 6,8 litara dizel goriva
na 100 km.
Novi početni motor na raspolaganju je za Amarok sa 2 vrata i jednostavnom
kabinom sa zadnjim pogonom ili po želji sa pogonom na sva četiri točka, kao i
za verziju sa 4 vrata i duplom kabinom sa zadnjim pogonom ili sa jednom od dve
verzije pogona na sva četiri točka, uvek u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim
menjačem, a u ponudi je za sve tri linije opreme.
Kako bi ispunili sve želje kupaca, u ponudu je takođe uvrštena brojna dodatna
oprema. Između ostalog na raspolaganju je oprema poznata iz Multivana poput RNS
510 radio-navigacionog sistema, ParkPilota u kombinaciji sa kamerom za vožnju
unazad, dodatnog grejanja u mirovanju sa mogućnošću programiranja i sa
daljinskim upravljačem, svetla za maglu uključujući svetla za skretanje (od
linije opreme Trendline) i paketa «Svetlo i vidljivost» (uklj. pomoćna svetla
za dnevnu vožnju, brisače vetrobranskog stakla sa senzorom za kišu, «Coming and
Leaving home» funkciju).
Izvor: Autosport.hr
Čudo da u cilju poboljšanja u ovo nisu "metnuli" 2.0 TDI od 110 ks iz Yetija i sve to "sparili" sa nekim 5MT menjačem
Evo ti pa citaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Amarok#Search_and_Rescue_Pickup_concept
Amarok je pojam dizajna za Duster iako ne spadaju bas u istu kategoriju.
@hh
Ajde sad opet procitaj taj tekst. Ti ili ne znas sta je KONCEPT a sta ZVANICNO predstavljanje ili se samo pravis da ne znas.
Sve je to uredu i stvarno lepo, ali...
TOYOTA Hi-Lux 3.0 D4d je jedinica mere u klasi.
RS 10 Feb 2013, 20:17
Ama covjece kakve veze ima predstavljanje, spomenuo si da Amarok ima isti far kao Duster a situacija je obrnuta jer je taj koncept ( koji je isti kao i ovaj serijski) prikazan, dizajniran prije nego sto je Duster.
Ovaj auto je sramota za ovu klasu vozila. Bi turbo motor nije za radnu mašinu. na stranu što je bezobrazno skup.
Cena/kvalitet su najbolji kod L-200.
Garantujem da će Amaroka voziti samo šminkeri po gradu, nijedna firma ga neće kupiti za ono za šta je ovaj auto namenjen, a to je da zarađuje novac.