home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagenov pick-up Amarok će dobiti snažniji početni motor u ovoj godini: prethodni 2.0 TDI sa 122KS biće zamenjen snažnijom verzijom. Novi početni TDI razvija snagu od 140KS – čime se poboljšavaju performanse uz istovremeno jednako nisku potrošnju goriva. U ponudu je takođe uvrštena brojna dodatna oprema.

Snaga 2,0 litarskog TDI motora sa common rail ubrizgavanjem, koja je povećana za 18KS na 140KS, na raspolaganju je pri 3.500 o/min. Obrtni moment, koji i dalje raspolaže sa 340 Nm, spreman je u rasponu od 1.600 do 2.250 o/min. Ovaj snažniji motor nudi znatno bolje performanse uz jednako nisku potrošnju goriva. Primera radi, Amarok sada ubrzava do 100 km/h za 12,6 sekundi (ranije 13,2 s), a maksimalna brzina sada iznosi 168 km/h (ranije 162 km/h). Elastičnost pick-upa – vreme koje mu je potrebno da ubrza sa 80 do 120 km/h u 5. stepenu prenosa – poboljšana je za 0,5 sekundi. Uprkos tome, potrošnja pick-upa je ostala nepromenjena. Sa opcionom BlueMotion tehnologijom Amarok troši samo 6,8 litara dizel goriva na 100 km.

Novi početni motor na raspolaganju je za Amarok sa 2 vrata i jednostavnom kabinom sa zadnjim pogonom ili po želji sa pogonom na sva četiri točka, kao i za verziju sa 4 vrata i duplom kabinom sa zadnjim pogonom ili sa jednom od dve verzije pogona na sva četiri točka, uvek u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem, a u ponudi je za sve tri linije opreme.

Kako bi ispunili sve želje kupaca, u ponudu je takođe uvrštena brojna dodatna oprema. Između ostalog na raspolaganju je oprema poznata iz Multivana poput RNS 510 radio-navigacionog sistema, ParkPilota u kombinaciji sa kamerom za vožnju unazad, dodatnog grejanja u mirovanju sa mogućnošću programiranja i sa daljinskim upravljačem, svetla za maglu uključujući svetla za skretanje (od linije opreme Trendline) i paketa «Svetlo i vidljivost» (uklj. pomoćna svetla za dnevnu vožnju, brisače vetrobranskog stakla sa senzorom za kišu, «Coming and Leaving home» funkciju).

Izvor: Autosport.hr



čitanja : 1403



Komentari

Dobar!!!

Autor Damko 10 Feb 2013, 14:24

Farovi a la Duster.

Autor RS 10 Feb 2013, 14:49

Prava stvar.

Autor Quattrone 10 Feb 2013, 15:57

Čudo da u cilju poboljšanja u ovo nisu "metnuli" 2.0 TDI od 110 ks iz Yetija i sve to "sparili" sa nekim 5MT menjačem

Autor moron 10 Feb 2013, 16:11

RS 10 Feb 2013, 14:49

Izasao je prije Dustera.

Autor hh 10 Feb 2013, 18:43

@hh

U pravu si. Predstavljen je DAN ranije.

Autor RS 10 Feb 2013, 18:59

Evo ti pa citaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Amarok#Search_and_Rescue_Pickup_concept

Autor hh 10 Feb 2013, 19:06

Amarok je pojam dizajna za Duster iako ne spadaju bas u istu kategoriju.

Autor milan 10 Feb 2013, 19:27

@hh

Ajde sad opet procitaj taj tekst. Ti ili ne znas sta je KONCEPT a sta ZVANICNO predstavljanje ili se samo pravis da ne znas.

Autor RS 10 Feb 2013, 20:17

Sve je to uredu i stvarno lepo, ali...

TOYOTA Hi-Lux 3.0 D4d je jedinica mere u klasi.

Autor Đenka 10 Feb 2013, 21:22

RS 10 Feb 2013, 20:17

Ama covjece kakve veze ima predstavljanje, spomenuo si da Amarok ima isti far kao Duster a situacija je obrnuta jer je taj koncept ( koji je isti kao i ovaj serijski) prikazan, dizajniran prije nego sto je Duster.

Autor hh 10 Feb 2013, 23:33

Ovaj auto je sramota za ovu klasu vozila. Bi turbo motor nije za radnu mašinu. na stranu što je bezobrazno skup.

Cena/kvalitet su najbolji kod L-200.

Garantujem da će Amaroka voziti samo šminkeri po gradu, nijedna firma ga neće kupiti za ono za šta je ovaj auto namenjen, a to je da zarađuje novac.

Autor Miroslav 11 Feb 2013, 12:15