
Mercedes-Benz je još prošle godine potvrdio da će sportska, AMG verzija nove A klase premijeru imati na sledećem Salonu automobila u Ženevi (od 5. do 17. marta 2013.), a sada su se pojavile i prve zvanične slike.
Ovaj rival BMW-u M135i će nositi oznaku A45 AMG, a kupcima će biti dostupan od aprila ove godine.


Dakle, A45 AMG će pokretati 2,0 litarski (1991 cm3) četvorocilindrični turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 265 kW/360KS pri 6000 o/min. (181KS po litri zapremine) i 450 Nm obrtnog momenta pri 2250-5000 o/min.


Pogon je na sva četiri točka, a menjač je sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom (sa tri moda i sa Race Start funkcijom).

Ubrzanje od 0 d 100 km/h će iznositi 4,6 sekundi, ali je najveća brzina ograničena na 250 km/h (neke ranije informacije inače kažu da će sa opcionim performance paketom moći do 270 km/h).

A45 AMG je naravno dobio i AMG body kit, modifikovano ogibljenje (auto je niži za oko 25 mm), jači kočioni sistem (diskovi 350 mm), nove točkove od 18 inča, sportski izduvni sistem i sportsku unutrašnjost.

Potrošnja goriva će po fabričkim podacima iznositi 6,9 – 7,1 l/100 km, a emisija CO2 161 – 165 grama po km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Čude se pojedinci ceni, a do pre 5-10 godina rezultat od 4.6 sekundi do 100km/h su imali Porsche, Lambo i Ferrari
4,6 do stotke???
Svaka cast za merc, ovo je vrhunski rezultat u toj klasi.
Ne svidjaju mi se ovi crni ukrasi na branicima i pragovima, kao i gril. Lepsa mi je standardna napucana verzija.
Objasnjava,vrhunski izgled,a perfomanse su domaci zadatak za ostatak konkurencije,ili da budem iskren ako je uopste ima.
Performanse su stvarno vrhunske... odlicne su brojke izvukli iz 2.0 motora a tome se i tezi, realno neki zderac goriva od 3 l nije ni potreban - tu su performanse, zvuk vec steluju tako da moze da zvuci kako oni hoce a potrosnja je dosta manja i adekvatna vremenu u kome smo (iako je ovo dosta optimisticno 7l/100km)... krivu obrtnog momenta su ispeglali a 450 Nm i vise nego dovoljno za preticanje. Hyper Hatch je ono sto opisuje ove nove modele. Suska se da ce u buducnosti M135i ili M235i biti mozda sa 2.0 turbo motorom... od mene downsizing ima plus u svakom slucaju.
Malo sam vise skeptican da ce konacna verizja da iz motora od 2l da izvuce 360 konja, a ova informacija o potrosnji goriva je potpuno smesna. Dovoljno je malo razuma da se zna da je nerealna...
Ovaj rezultat do 100 km/h ako je toliko bitan,Audi RS3 ima jos ranije...
Negde pise da ce sledeci RS3 imati isti 2,5 motor samo sa blizu 400ks.
360KS iz 2 litra stvarno nije neka novost , jer Spec verzije EVO-a i Impreze su to imale prije desetak godina.
Jedino što je to neočekivano od Mercedesa.
A potrošnju ne bih komentarisao , ko još u to može povjerovati (360KS 4x4 benz?!), možda u 7-oj na 1024 obrtaja na pojačanoj nizbrdici ;)
Za primjer , EVO VIII na Grobniku , sa rezervarom goriva pređe oko 150km...
Sto se tice potrosnje, pa ovo je prosecna potrosnja. :D Znaci ide i manje i vise. Pazite emisiju stetnih gasova, impresivno. Ovaj auto ima jak obrtni i start stop sistem. Nista nemojte da vas cudi. Ovaj motor nosi ovu karoseriju kao pero.
Ali stvarno iz litre 181 ks, pa sta je to... Ovo do sada je nevidjeno, u normalnim automobilima.
@Sony
Sve sto govoris da je nevidjeno,vec je vidjeno.RS3 isto vreme do 100(koje je tebi bitno).Dalje,Micubisi Lancer ima 202hp/liter,znaci vidjeno i to dosta bolje od Mercedesa.Mnogo vise snage iz 2.0 vec vidjeno dakle,ne znam o cemu ti pricas sto je nevidjeno?Da napomenem da tom Lanceru treba manje od 4 sekunde do 100 ;)
Samo se nadam da na boku sitnim slovima ne piše "Blue efficiency" ili nešto slično :)
Đorđe 13 Feb 2013, 01:12
Naravno da nece trositi toliko, ali to sa Lancerom je potpuno nebitno jer je to na stazi.
@dusan
Mogao je Evo samo sto nema primerka koji je zagazio blizu i preko 200.000 km poa cak i one slabije od 300KS varijante... a to u principu govori dosta... ;)
kakav mitsubishi evo? dajte ljudi, volim i ja imprezu sti i evo-a ali budite realni...
evolution je imao 280ks iz 2.0 u normalnoj verziji i ne moze da se meri po kvalitetu voznje i materijala sa jednim merceesom. drugo, taj evo koji je imao 200ks po litri je FQ400, spreman i napumpan da moze na stazu odma.. ovo je mercedesov kvalitet voznje + vrhunske performanse u jednom malom gradskom automobilu. konkurencije nema osim m135i i rs3 koji opet imaju po 500/1000 kubika vise od merca :)
uvek sam vise za RS i M odelenje, ali ova mala zujalica je objasnila konkurenciji neke stvari.