
E pa konačno. Alfa Romeo će dugo najavljivanu i dugo očekivanu serijsku verziju koncepta 4C predstaviti na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi (od 5. do 17. marta), a danas je objavljen i prvi set od tri zvanične fotografije (zvaničnih slika unutrašnjosti još nema).
Prodaja u Evropi će startovati još tokom ove godine, a 4C će se prodavati i u Americi od 2014. godine.
Podsećanja radi, 4C je u formi koncept vozila premijerno predstavljen na Salonu automobila u Ženevi 2011. godine, a zatim i u Frankfurtu, i to u "Fluid Metal" izdanju.

Radi se o sportskom dvosedu koji po rečima ljudi iz italijanske fabrike pruža izuzetne vozne osobine a koji bi kasnije trebalo da se pojavi i u spder varijanti.
Serijski model se izgledom praktično i ne razlikuje od koncepta, a pokretaće ga 1,75 litarski turbo četvorocilindrični motor (u fabričkom press saopštenju nije naveden podatak o snazi) u paru sa Alfinim TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. Tu je i alfin DNA sistem (sa četiri moda - Dynamic, Natural, All Weather i Race), dok je pogon na zadnje točkove.

U saopštenju nije navedena težina serijskog modela, pa ovde podsećanje da koncept ima 850 kg (nezvaničnio se pominje da serijski model ima oko 950 kg). Dužina iznosi nešto manje od 4 metra, širina 200 cm, visina 118 cm, a međuosovinsko rastojanje je manje od 240 cm.
4C će se proizvoditi u Maserati fabrici u Modeni, dok više detalja tek sledi.
Ranije se inače nezvanično govorilo da će 4C biti u ponudi sa verzijama od 237KS i 266KS. Ipak, zvanični detalji o snazi, ceni i broju planiranih primeraka tek treba da budu objavljeni.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Sve pohvale po pitanju dizajna,izvajana je kao skulptura...mada je za moj ukus i dozivljaj sportskog automobila premala.
Ovo bi voleo da probam, manji je od 4 metra, dosta snage, mala masa... cim je snaga sa prvobitnih
Znaci ovo je po dimenzijama jedva nesto vece od Mini Coupe-a?
Odlicno, sa ovolikom tezinom i oko 250ks bice skroz looood za voznju!
Prva prava Alfa još od modela 75, ako se ne računa egzotični 8C Competizione!
... skoro 200 KS povecana na 237 KS znaci da je i masa otisla gore.
Slike enterijera su bile pre neki dan tako da ni tu nema neke misterije... jos samo "nevernici" misle da ce drugacije izgledati. :)
Bolji od „džulijete“ i „mita“ ali ipak igračka koja „Alfu“ stavlja u segment u kojem taj brend nije ozbiljno igrao dugi, *dugi* niz godina.
Iznenadio sam se kada sam neki dan čuo kolika će mu biti cena u Americi ... skupo, bre. Kao da ne shvaćaju da su uništili marku, više nije bitno da je Enzo za njih nekada vozio.
@carobnjak
http://www.worldcarfans.com/111091936697/alfa-romeo-4c-live-on-the-frankfurt-floor-video
http://www.worldcarfans.com/111030130930/alfa-romeo-4c-concept-world-premiere-in-geneva
@Orlo
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/12/17/serijski-alfa-romeo-4c-stize-2013.-godine-po-ceni-od-45.000-funti
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2011/03/15/u-pripremi-i-alfa-romeo-4c-spider
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2011/01/03/alfa-romeo-4c-concept-na-salonu-u-zenevi
@Orlo
inace prvi put cujem za tu snagu motora koju si citirao, tada se nije ni znalo da ce se proizvoditi serijski pa je malo neozbiljno navoditi "tacne specifikacije" u fazi koncepta... :)
Ne verujem dok se ne pojave fotke, ovo su neki renderi male rezolucije, a malo su i ofrlje
@ ilijapaun, jel dosta 1600x1200 :))
http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/2014-4c/
Ne mogu reci da me ostavlja bez daha koliko je lep, ali je zanimljiv. Nadam se da nece biti krckanja u enterijeru, izbledjivanja prednjeg amblema, guljenja plastike i otpadanja kvaka.
Uglavnom bice to originalni auto koji cete prepoznati i u mraku, za razliku od nemackih modnih frikova u svojim "L/XL/XXL" dosadnim izdanjima...
povlacim rec, nisu ofrlje, malo su stilizovani renderi ipak :D Nedostaje ipak malo senki na prednjoj masci i farovima, pa nisam siguran kako ce to zapravo da izgleda
Sta se desilo sa prvobitnim resenjem za farove?
http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2013/02/faro4c.jpg
ovaj far je odvratan, izgleda kao neki jeftini "aftermarket" deo.
http://www.barryboys.co.uk/submitted/SIDRSTPAXO5.jpg
bolje da su ostavili onaj sa koncepta. ostatak prosto savrsen.
Meni je Lancia Stratos mnogo lepsa i originalnija. Steta sto ubise ideju i sam brend.
Nikako ne leze Alfi ti buljavi farovi.
Originalan i lep dizajn, samo je po meni steta sto nisu ostavili farove sa koncepta, oni su bili lepsi
pa ovo je široko 2m, ovo će da bude nešto sasvim posebno.Svaka im čast.
Na kraju ce auto imati plasticna vrata. Kada su Italijani poceli racunati vide oni opada profit, ajde da mi zalepimo jedne lepe kineske farove - k`o da to neko gleda :))))
Boga mi, kako su poceli da ubacuju sve vise i vise jeftinih materijala, ovo mi sluti na pristupacan model... ili na debakl.
Un cuore che batte forte, zbog ovoga kontam da zapalim za Ženevu. Audi se vozi Alfa se voli, ili što kažu u Njemačkoj previše smo siromašni da kupujemo jeftino.
po fiatovom saopstenju,
"Interior design
The elemental design and essential materials also distinguish the interior, which is all designed and built for maximum driving satisfaction. Specifically, the carbon fibre in the interior immediately stands out, used to make the central cell, which has been left in full view to enhance the sense of uniqueness, of technology and light weight. "