
Bentley (koji je inače tokom 2012. godine povećao svoju prodaju za 22%, na 8.510 automobila) je početkom ovog meseca jednim crtežom i teaser videom najavio modernizovani model Continental Flying Spur, modelske godine 2014.

2014 Continental Flying Spur će zvaničnu premijeru imati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, ali su se danas u javnosti već pojavile prve zvanične slike.


Poput Continentala GT Coupe i GTC Cabrio (i njihovih Speed verzija), i Continental Flying Spur je dobio modifikovani eksterijer, kao i značajno izmenjenu unutrašnjost i još bogatiju opremu.

Bentley u saopštenju navodi da je novi Continental Flying Spur za 50 kg lakši od svog prethodnika, dok je pod haubom 6.0L W12 twin-tirbo motor sa 460 kW/625KS i 800 Nm obrtnog momenta.

Motor je uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem, pogon je na sva četiri točka, a po fabričkim podacima ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,6 sekundi, najveća brzina je 322 km/h, potrošnja goriva iznosi 14,7 l/100 km, emisija CO2 je 343 grama po km.
Na kraju i podaci o dimenzijama: dužina 5295 mm, širina 1976 mm (sa retrovizorima 2208 mm), visina 1488 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3065 mm, težina je 2475 kg, točkovi su od 19, 20 ili 21 inča, zapremina prtljažnika je 475 litara, dok rezervoar prima 90 litara goriva.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Opa bato, kako je lep.
Konačno na 1 Bentliju da štopovi prelaze sa strane poput svih današnjih vozila.
Sklad je reč kojom se može opisati ovaj model!
@ Nepoznata osoba
Jesi li čuo ti za proporcije?
To ti je ono kao kod ljudi, zamisli čoveka sa ogromnom glavom, a malim telom, ili da mu ruke vise do zemlje! Normalne i prosečne osobe ne izgledaju nakaradno. Ovaj Bently ima perfektno odmeren odnos površina, dužine, visine, limenih i staklenih površina, rep/hauba odnos ne može biti bolji.
Sve je urađeno do savršenstva.
Mislim da je ovo korak unazad. Na drugoj slici lici na Jaguar XJ. Ne sumnjam da će s 2 vrata manje mnogo bolje izgledati.
englez 19 Feb 2013, 13:41
GT je vec izbacen, mnogo prije Flying Spura tako da ovakvog sa dvoje vrata neces vidjeti.
Solidno su popravili utisak jer su mu nabaceni neki tradicionalni elementi engleskog dizajna,ali generalno mi se ovaj auto nikada nije svidjao i samo je svojom pojavom umanjivao lepotu Continental gt-a.
Ruzan kao i pre 10 godina, samo promenili svetla pozadi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bentley_Continental_Flying_Spur_(2005)
da ne kosta koliko kosta, svi bi rekli "nije los"... Ovako - svi uzdisu... A realno je kvalitetan, ali i ruzan auto.
Zadnji deo je skoro identican onom koncpetu SUV-a EXP 9F... interesantno je to sto su ga distancirali izgledom od Continental-a GT na kome je zasnovan, sto ranije nije bio slucaj izgledao je kao da ima samo par vrata vise u odnosu na GT.
U NS se moze videti svakodnevno crni ovakav... ubrzava nenormalno...
Proporcionalno, nema mu se sta zameriti. Po meni lepsi i skladniji od prve verzije. Jedino mi se volan nikad nije svidjao u Bentley-u.
puno ljepsi od prve verzije, ali i dalje je 'obicni' continental majka..a mulsanne caca :D
Slazem se sa Fordovcem, prvo sam pomislio na sapun. Misli...logo cini pola lepote ovog modela, ali meni bodu oci nesklad detalja. U tom slucaju proporcije ne znace nista.
Iako je nekima groteskniji, Mulsan je meni lepsi.
@Uros
Meni izgleda ovaj jako lepo...
A,Mulsan je ipak drukcija klasa,veci,skuplji,luksuzniji...