
Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat će uskoro promovisati i produženu varijantu Fiata 500L, koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika. Pored toga, ponuda će tokom 2013. godine biti obogaćena sa još nekoliko verzija, kao i novih motora i menjača.

Fiat 500L će se prodavati na više od 100 tržišta u svetu, između ostalog i u Sjedinjenim Američkim Državama, gde je na prošlogodišnjem Salonu automobila u Los Anđelesu prikazan i Fiat 500L Trekking, vizuelno atraktivnija verzija (dodatni zaštitni elementi, izmenjeni branici...) koja je dobila i povišeni klirens.

Sada je ovaj 500L Trekking spreman i za evropsku premijeru koja će biti održana sledeće nedelje na Salonu automobila u Ženevi, a italijanski proizvođač je objavio i slike evropske verzije ovog automobila. U paketu su inače i alu točkovi od 17 inča i "Traction +" sistem kontrole proklizavanja.

Podsećanja radi, za pogon američkog Fiata 500L Trekking se brine 1.4L MultiAir benzinac sa 160KS i 250 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili menjačem sa dvostrukim kvačilom. Po ranijim informacijama, ovaj motor će kasnije biti ponuđen i na evropskom tržištu, ali sa 165KS.
Do tada, evo kako izgleda trenutna paleta Fiata 500L za evropsko tržište:
Motori:
- 0.9 Turbo TwinAir sa 105KS pri 5500 o/min. i 145 Nm pri 2000 o/min., najveća brzina 180 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 12,3 sekunde, potrošnja goriva po fabričkim podacima 4,8 l/100 km i emisija CO2 od 112 grama po km
- 1.4 16V Fire sa 95KS pri 6000 o/min. i 127 Nm pri 4500 o/min., najveća brzina 170 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 12,8 sekundi, potrošnja 6,2 l/100 km, emisija CO2 od 145 g/km
- 1.3 MultiJet 2 sa 85KS pri 3500 o/min. i 200 Nm pri 1500 o/min., najveća brzina 165 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 14,9 sekundi, potrošnja 4,2 l/100 km, emisija CO2 od 110 g/km
- 1.6 MultiJet 2 sa 105KS pri 3700 o/min. i 320 Nm pri 1750 o/min., najveća brzina 181 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 11,3 sekunde, potrošnja 4,5 l/100 km, emisija CO2 je 117 g/km
Ivan Mitić – Autobog.rs
Enterijer na ovoj slici je boznastven. Autic je za cistu 10ku. Posebno me odusevio uzivo.
Pokusavam da razumem poentu ovog 500L Trekking pored buduceg 500X koji ce biti u verziji sa prednjim pogonom, i koja ce po dosadasnjoj prkasi kod drugih proizvodjaca, biti najcesci izbor... ali mi ne uspeva... prakticno ce imati dva automobila na centimetar razlike sa istim off-road mogucnostima...