home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi je objavio da će A1 i A3 dobiti novi 1.4 TFSI 4-cilindrični motor koji sadrži tehnologiju isključivanja cilindara (COD - cylinder on demand).

Ona u 1.4 TFSI motoru funkcioniše na taj način da prilikom malih i srednjih brzina i kada motor nije previše opterećen isključuje drugi i treći cilindar. Obrtaji motora moraju biti između 1500 i 4000, a obrtni momenat između 25 i 75Nm. U tom periodu 1.4 TFSI zapravo postaje 2-cilindrični motor. Ako se jače stane na gas, sistemu treba između 13 i 35 milisekundi da opet aktivira dva isključena cilindra.

Sam motor razvija 140KS pri 5000 o/min i 250Nm koji su na raspolaganju između 1500 i 3500o/min. U modelima A1 i A1 Sportback povezan je isključivo sa 7-stepenim S-tronicom, koji trovratnom modelu omogućava ubrzanje od 0-100 za 7.9 sekundi, a petovratnom za 8 sekundi. Audi tvrdi da, u zavisnosti koja je verzija u pitanju (trovratna, petovratna, S Line, Black Edition ili Sport), A1 ima prosečnu potrošnju između 4.7 i 4.9 litara na 100km, a prosečno emituje između 109 i 113g. CO2 po pređenom kilometru.

A3 i A3 Sportback za početak će isključivo biti dostupni sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Ubrzanje od 0-100 im iznosi 8.3, odnosno 8.4 sekunde, a maksimalna brzina 212km/h. Deklarisana potrošnja je između 4.7 i 4.8l/100km, a CO2 između 109 i 112g/km. Za kraj treba napomenuti da, iako A1 1.4 TFSI dolazi samo sa S-tronicom, a A3 1.4 TFSI samo sa manuelnim menjačem, kasnije tokom godine A3 će dobiti automatski, a A1 manuelni menjač.

Izvor: Novavozila.ba

Foto: Audi



čitanja : 1225



Komentari

Ako je potrosnja i 20% veca, od ovoga sto Audi navodi, onda podrzavam ovakve sisteme, i neka ih ugradjuju i na ostalim motorima. Potrosnja i od 6l/100km nije velika za ovakav motor.

Autor Quattrone 12 Mar 2013, 15:06

Ha, pa VW nije znao da napravni ni običan lanac za 1.2 TSI da traje duže od hulahopki "Udarnik" ...
Ovoj "novotariji" ne može da se raduje niko ko razmišlja o pouzdanosti i/ili troškovima održavanja i opravke motora, tj. to će biti tuga, a ne radnost za vlasnike

Autor Honda FG110 Type R 12 Mar 2013, 18:33

Ne pravi VW lance vec dobavljaci

Autor Srdjan 13 Mar 2013, 08:41