
Fiat će tokom ove godine ponudu svog malog gradskog modela 500 obogatiti i 1,0 litarskim TwinAir dvocilindričnim atmosferskim benzincem.
Ovaj motor ima 964 kubika, razvija 65KS i 88 Nm obrtnog momenta, a u ponudi će zauzeti mesto ispod još jednog TwinAir dvocilindričnog benzinca, i to 0.9 TwinAir turbo motora sa 85KS.
Emisija CO2 će kod Fiata 500 1.0 TwinAir sa Start & Stop sistemom iznositi 95 grama po km, a više detalja će biti saopšteno naknadno.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U biti twin air turbo i ovaj su jedan te isti motor, razlika je što ovaj nema dodatne košuljice u cilindrima zbog manjih opterećenja (mehaničkih i toplotnih) u odnosu na turbo verziju. Samim tim je i kubikaža veća skoro za decilitar
@zgemba
pa postoji i Twinair sa 875ccm ali bez turba, u Pandi recimo!
@carobnjak
mislim da je ipak stvarna kubikaža tog motora bez turba 964 a ne 875ccm, iako je oznaka te pande 0.9 twinair 65cv.
pratio sam detalje još otkad je ovaj mali motor bio u razvoju, dugo su ga pripremali. zanimljivost je da je to prepolovljeni alfin motor 1.75L. mozda su ovo sad htjeli sa 500 napravit razliku sa oznakom 1.0 čisto zbog marketinga.
činjenica je da su turbo verzije sa manjim volumenom, ne može biti izuzetaka