home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat će tokom ove godine ponudu svog malog gradskog modela 500 obogatiti i 1,0 litarskim TwinAir dvocilindričnim atmosferskim benzincem.

Ovaj motor ima 964 kubika, razvija 65KS i 88 Nm obrtnog momenta, a u ponudi će zauzeti mesto ispod još jednog TwinAir dvocilindričnog benzinca, i to 0.9 TwinAir turbo motora sa 85KS.

Emisija CO2 će kod Fiata 500 1.0 TwinAir sa Start & Stop sistemom iznositi 95 grama po km, a više detalja će biti saopšteno naknadno.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1628



Komentari

Zar postoji TwinAir i od 0,9 i jednog litra?

Autor milan 12 Mar 2013, 20:01

@milan
sve pise u tekstu, mada i ja prvi put cujem...

Autor carobnjak 12 Mar 2013, 20:56

K'o u Peglici - dva cilindra... :)

Autor Orlo 14 Mar 2013, 14:11

Ovo i jeste potomak Peglice! :)

Autor carobnjak 14 Mar 2013, 16:45

U biti twin air turbo i ovaj su jedan te isti motor, razlika je što ovaj nema dodatne košuljice u cilindrima zbog manjih opterećenja (mehaničkih i toplotnih) u odnosu na turbo verziju. Samim tim je i kubikaža veća skoro za decilitar

Autor zgemba 14 Mar 2013, 21:51

@zgemba
pa postoji i Twinair sa 875ccm ali bez turba, u Pandi recimo!

Autor carobnjak 14 Mar 2013, 22:07

@carobnjak
mislim da je ipak stvarna kubikaža tog motora bez turba 964 a ne 875ccm, iako je oznaka te pande 0.9 twinair 65cv.
pratio sam detalje još otkad je ovaj mali motor bio u razvoju, dugo su ga pripremali. zanimljivost je da je to prepolovljeni alfin motor 1.75L. mozda su ovo sad htjeli sa 500 napravit razliku sa oznakom 1.0 čisto zbog marketinga.
činjenica je da su turbo verzije sa manjim volumenom, ne može biti izuzetaka

Autor zgemba 15 Mar 2013, 00:32