
Porsche je danas objavio zvanične slike i detalje o novoj generaciji već odavno legendarnog modela 911 Turbo, kao i o njegovoj snažnijoj Turbo S verziji.

Da pređemo na najvažnije. Novi 911 Turbo pokreće 3,8 litarski šestocilindrični agregat sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 520KS (u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka), ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,2 sekunde, dok najveća brzina iznosi 315 km/h. Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 9,7 l/100 km.

S druge strane, 911 Turbo S raspolaže sa 560KS, do stotke stiže za 3,1 sekundu, a može do maksimalnih 318 km/h.

Model: Turbo / Turbo S
- Snaga: 520KS / 560KS
- Obrtni moment: 710 Nm / 750 Nm (Overboost)
- Vmax.: 315 / 318 km/h
- 0-100 km/h: 3,2 / 3,1 s
- 0-160 km/h: 7,1 s / 6,8 s
- 0-200 km/h: 10,8 s / 10,3 s
Uz novi aero body kit i sportski izduvni sistem, u paketu su između ostalog i upravljanje na sva četiri točka (kod obe verzije), Sport Chono Paket Plus, Dynamic Chassis Control, aktivni cruise control, novi Burmester sound system, alu točkovi od 20 inča...

Kako se najavljuje, novi 911 Turbo će stazu Nirburgring moći da pređe "za manje od 7 minuta i 30 sekundi", i to sa fabričkim gumama.

Novi 911 Turbo je inače dugačak 4490 mm, širok 1878 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2450 mm.

Novi 911 Turbo / 911 Turbo S (serije 991) će se zvanično u prodaji pojaviti krajem septembra (nakon promocije na Salonu automobila u Frankfurtu), a cene u Nemačkoj počinju od 162.055 evra (911 Turbo), odnosno od 195.256 evra (911 Turbo S).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Stigle legende :))
Mogli su malo vecu snagu da ubace,ali nema veze :))
Gotivim strasno Turbo modele 911-ice zajedno sa 4/4S i Targom... cena je stvarno prevelika i to pre nego sto krene sa doplatom za dodatnu opremu a odlicnu alternativu predstavljaju tri slova i crtica: GT-R... ;)
Brutalan. Nisam video da je u textu spomenuto da turbo s ce imati opciono i upravljanje na sva 4 tocka...danas sam citao o tome
@Pitbull
Najavljuje se ispod 7:30,sada koliko ce biti to ce se videti ;) I za Carreru S su rekli 7:45,ono vreme kao SLS,LFA ili Galjardo Superledjera,a slabija od svih 150 ks pa na gore.
A,i GTR nije liga Turbo i Turbo S-a,mnogo je jeftiniji,nema iste kupce,Porse ima imidz,ime...Turbo S je i po ceni i po svemu u kostac sa 458 Italia
Dusan
Pa naravno da nije liga, mnogo je bolji. ; )
Sta li ce tek Nismo verzija da im uradi. : )))
Ocekuje se obaranje rekorda staze. : )
P.S. Turbo S nije ni pocemu uz 458. Pocesvi od motora, preko pogona, imidza, dizajna, ekskluzive. O zvuku i da ne pricamo...
Slicniji je GTR-u. Pogon na sva 4. Ista kubikaza, turbo motor. Samo sto je Nissan mnogo bolji i brzi. Uprkos sto je tezi i slabiji. : )))
@Pitbull
Uvek je Ferarijev model tog tipa kao 458 bio konkurent 911-ici.Ne ide sada da ti svrstavas automobile kako se tebi svidja :))
Polako i Ferari samo smanjuje motor,nemoj da zacudi neki turbo kroz par godina...Porse je oduvek furao turbo motore pa je oduvek konkurent Ferariju ;)
I 458 uopste ne moze imati bolji imidz,ekskluzivu od 911 Turbo,911 legendarni model,Turbo legendarna verzija tog modela,to izaziva paznju gde god se pojavis zato sto nema ko nije cuo za taj primerak 911 sa Turbo natpisom pozadi ;) A,GTR ti je nesto kao Pagani u tom jacem svetu,moze da se govori da su Pagani,918,LaFerrari,McLaren protivnici,ali najvecu paznju kada se izvede duel pomenutih izazivaju Porse,Ferari i McLaren,istorija je to batice,ne moze tek tako to da se obrise...Ferari i Porse vode bitke decenijama,ne moze tek tako da se zaobidju ;)) I 911 ima turbo motor zato sto je motor pozadi i tu ne moze da stane V12,takodje imas 911 koja ima samo RWD,dizajn da ne komentarisemo,svako ima svoj ukus,a o imidzu i ekskluzivi sam vec rekao...Mogu da kazem da su 911 2008.godine u Njujorku razni strucnjaci i magazini proglasili kao najprestizniji automobil ikada...I da,Novi GTR,tj taj sa tim najboljim vremenom trenutno ima skoro 550ks,a oni iz Porsea kazu za Turbo(koji je slabiji od tog GTR*a) da ce biti ispod 7:30,Turbo S nisu pominjali,ostavice brigu konkurentima za kasnije :)) P.S pominje se Turbo sa fabrickim gumama,ne daj Boze da rade posebne gume,da ih posebno pune i da rade motor u posebnim prostorijama kao sto rade sa GTR-om,onda nece biti interesantno :))
Konkurent je Ferrariju kao sto je Dzoni Stevanovic konkurent Tajsonu. : )))
@Pitbull
Ja se oslanjam i gledam istoriju,a i sadasnjost...
Ne znam sta ti gledas,pa tvrdis da nisu konkurenti?
Ja sam carobnjaku ovde izneo reci Direktora Ferarija kako kaze da im je Porse najveci protivnik,nemoj i tebi da ga citiram ;)
@dusan
ti prvo odgovori na pitanje koje sam ti postavio, pa onda mozes da ponavljas istoriju... :)
dusan
Ako je tebi konkurent 3,8 B-6 turbo motor, sa pogonom na sva 4 točka, dizajnom kakav ima, nečemu kao što je rika V8 atmosfeca, dizajnu kao što je Ferrarijev, pogonu na zadnjim točkovima, onda ok.
Zna se ko su rivali, Ferrari i Lambo, McLaren.
Porše nema klase kao Ferrari. Nema konkurenta F12, Kaliforniji, FF-u itd.
Kao što Ferrari nema konzerve tipa Boxter itd. ;)
@Pitbull
Onda izbaci Lambo kao konkurenta zbog pogona na sva 4 tocka ;)
Najjaca 911 ce svakako biti sa RWD...
Konkurent Kaliforniji mu i nije potreban,nemaju kao FF,ali imaju Panameru Turbo S,nemaju F12 ali tu je 918 Spyder ;)
Boxter je bio potreban kao izlaz iz krize,kao Bentliju Kontinental npr.Ali je ispostavilo se opasna zujalica,npr 2 puta skuplja od takvih premijum zujalica,tako da svakako nije konzerva nego TIP Top klasa takvih malih brzaka ;)
P.S
Jedini si koji odvaja Ferari i Porse,ja ti za to pruzam orden :))
Kao da zelis sam da ispises i istorije tih proizvodjaca,kao sto neki narodi sami sebi pisu istorije.
Lambo ima 4x4, ali zato ima atmosferke motore ( zvuk ) i dizajn koji Porše može samo da sanja. ;)
Smešno je staviti 911 pored Lamba ili Ferrarija, ko ciganče da staviš pored Švarcenegera. :)
@Pitbull
Dizajn i zvuk ostavi po strani,svako ima svoj ukus...
https://www.youtube.com/watch?v=jF1FiGob6Qc
Ako je ovo los zvuk,ne znam sta je dobar...
dusan
Hoćeš da kažeš da zvuk Turba može da se poredi sa 458 ili već nekim atmosfercem, Lambom itd ???
https://www.youtube.com/watch?v=MtrlYrnlK6c
Da ne puštam ovde zvuk 458-ce, asmatičar nema šta da traži tu. ;)
dusan
Pošto stalno potenciraš priču Ferrari-Porše, evo ti jednog komentara :
"The driving experience one has driving a Ferrari is completely different to driving a Porsche.
I had the 996 and 997 turbos and the 430 and 458 Ferraris.
Porsche have managed a fantastic engineering achievement and their cars are very fast but they pale in comparison to Ferraris, both aesthetically and as driving experience.
Ferrari truly saturates all your senses and you always have a smile on your face whilst driving it ."
https://www.youtube.com/watch?v=jeM6QUrv4ag
Kaže bled u odnosu na Ferrari, kako estetski, tako i doživljaj u vožnji . ;)
dusan
Pa ti reče da je turbo konkurent 458-ci !
https://www.youtube.com/watch?v=4B3nGVJWmPg
A ja tvrdim da ne može da mu konkuriše ni zvukom, ni dizajnom, ekskluzivom itd. Eno ti gore zvuk Turba pa uporedi. :))) Da ne pričam što 458 nemaš sa 300 i kusur konja, samo top verzija. Samim tim ne mogu da se porede po ekskluzivi. Pogotovo što smešno izgleda kao pojava pored konjića. :)
@Pitbull
Rekao sam 911,tu mozes da stavis i Gt2rs i Gt3rs i Gt2 mnogi stavljaju,pa mozes Turbo,Turbo S...
Stavio si gore klip gde Ferari noviji 3 godine,pobedjuje 911-icu ujedno slabiju za nekih 80ks i to ne da bas ono pobedjuje,nego jedva izlazi na kraj sa njom...
https://www.youtube.com/watch?v=xSHL5_yIvII
Sta cemo sa ovim?Ajde da kazemo,Ferari je RWD,ali to je pristojna daljina i vecu snagu koju ima sto nije pokazao i sustigao Porse?Da ne dajem tek klipove kako ovaj Turbo S tek gazi i one SLS-ove,Lamborginije,GT-R-e itd.A,novi je tek stigao,tek treba videti rezultate :))
Ekskluzivom,imidzom i stilom 911 uvek staje rame uz rame svakog automobilu na svetu,znas vec i sam zasto ;)
A,zvuk sam ti dao...Ako ti se ne svidja zvuk kod Turbo i Turbo S-a,uzmi Gt3rs,Gt3rs 4.0,Gt2...Ili ako imas bas lovu idi zamoli nekog lika da ti proda Carreru GT za 300 soma i jace,a za manje para imas novi iz salona Aventador :D Taj Aventador kao polovan 5 godina star ima da kosta 150.000,Carrera je posle 5 godina kostala 300 :D Ili tek ce se videti za 918 Spyder kakve cene ima da budu kao stari 4,5 godina,a sve to govori o jacini brenda...I da,458 nema sa 300 i kusur,ali zato 911 imas i za vidimo 200.000e,pa ces imati i za 250.000e,pa ces imati za 180.000,160.000,150.000,130.000...Profit je bitan,a tek sto deru na opremi,to je druga stvar...Nova 911 GT3 je u Nemackoj 140.000e sa 475ks,145 soma je pre 2 godine bio pocetni Galjardo sa 550ks cini mi se i to ima OPREMU za razliku od ovog
dusan
Znači onda može i obična Karera od 300 i kusur konja da konkuriše Ferariju po toj tvojoj logici ?
E zato ja volim GTR, jer je kompletan automobil. I ubrzanje, i brz na stazi, zvuk.
458 takodje.
@Pitbull
https://www.youtube.com/watch?v=5rpYjzAe3X4
Koliki su to ustvari protivnici govori i ovo,ljudi nisu ni cekali barem dostojnu verziju za pariranje 458-ici,nego brze bolje video sa novom 911 i 458...Mozemo mi da pricamo sta hocemo,kada Porse izbaci pa Ferari ili obrnuto,to je centar paznje i odmah se komentarise ko ce biti bolji...Ma pusti ti GTR,Nisan ce pokriti to sa Microm i drugim modelima na raznim trzistima koji kostaju po 8,9.000$,Fiat takodje drzi Ferrari visoko,a opet izbacili FF,pominju se drugi neki modeli...Maserati takodje izbacio konkurenta A6-ici,E klasi,Bmw 5-ici...Takvo je vreme,Porse je decenijama sam funkcionisao,Carrera je uvek bila tu,ali Boxter i Cayman su dosli da bi se izvlacilo iz krize zato sto nisu hteli u svacije ruke...Pa krajem '70-tih i pocetkom '80-tih su takodje imali probleme i zeleli da menjaju totalno izgled 911-ici i ubace jos neki model,medjutim dosao novi direktor koji je sve to zaustavio i dao novu 911,a na njoj odradili legendarni 959 na kojem su u dosta velikom prvom broju gubili lovu,ali kasnije,pogotovo '93-ce kada su izbacili jos nekih 10-tak komada bukvalno drali kupce...Jos je interesantno da su 959 prodavali onome kojem su oni zeleli,ne kako se ko javljao,to nigde drugde nije zabelezeno :D
458 nije kompletan,GTR i 911,pa i R8 su za grad dosta bolji...Sa 911 odes na stazu,odes u soping,odes gde hoces ...