home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel je pripremio i restilizovanu verziju Insignije, modela koja se na tržištu nalazi još od 2008. godine (od kada je prodato oko 580.000 primeraka).

Od tada je Opel paletu motora ovog modela (koji je inače izabran i za Evropski auto godine 2009) proširio sa nekoliko novih agregata, a među njima i novim 2,0 litarskim BiTurbo dizelašem sa 143 kW/195KS. Ipak, vreme je i za veće izmene pa će tako u septembru ove godine na Salonu automobila u Frankfurtu zvaničnu premijeru ima i restilizovana Insignia.

Restilizovana Insignia je pre svega dobila izmenjeni prednji deo, što podrazumeva doteranu masku, svetla, branik i svetla za naglu. Takođe, doterana su i zadnja svetla i zadnji branik, a osvežena je i unutrašnjost (novi volan, manje tastera na centralnoj konzoli, kvalitetniji materijali, novi opcioni infotainment sistem sa 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir...).

Za obnovljenu Insigniu je predviđena paleta benzinskih i dizel motora sa rasponom snage od 81 kW/110KS do 239 kW/325KS, a i nudiće se i verzija sa pogonom na TNG (Insignia 1.4 LPG sa 103 kW/140KS i 200 Nm).

Ponuda motora obuhvata i novi 2.0 CDTI dizelaš u verzijama sa 88 kW/120KS / 320 Nm i 103 kW/140KS / 370 Nm čija potrošnja goriva iznosi 3,7 l/100 km, a emisija CO2 samo 99 grama po km. Pažnju i dalje privlači 2.0 BiTurbo CDTI dizel agregat sa 143 kW/195KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Kupcima će se između ostalog nuditi i 1.6 SIDI Turbo (SIDI = Spark Ignition Direct Injection) benzinski motor sa 125 kW/170KS i 260 Nm (280 Nm sa overboostom), dok 2.0 SIDI Turbo sa 184 kW/250KS može da se dobije i sa pogonom na sva četiri točka.

U zavisnosti od motora, Insignia facelift će moći da se dobije sa manuelnim šestostepenim menjačem sa start/stop sistemom ili šestostepenim automatikom.

Isporuke obnovljene Insignije kupcima će početi u oktobru, a cene u Nemačkoj startuju od 24.325 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pročitati i zvanično PR saopštenje Opela za Srbiju:

Nova Opel Insignia – revolucija motora i info-zabavnog sistema

Ofanziva Opelovih modela prelazi na sledeći nivo sa novom Opel Insignijom koja obeležava svoju svetsku premijeru na 65. Sajmu automobila u Frankfurtu.

Insignia blista sa još privlačnijim stilom enterijera i eksterijera, dižući nagrađivanu filozofiju “Spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti” na sledeći nivo. Novi snažni i ultra-efikasni motori sa direktnim ubrizgavanjem poput verzije 99g turbo dizel i nove generacije turbo benzinskog motora uvećavaju široki portfolio. Čitav niz poboljšanja šasije pruža veću bezbednost. A potpuno nova generacija sistema za informisanje i zabavu sada je na raspolaganju za Insigniju. Ona u potpunosti integriše mnoge funkcije pametnih telefona u automobilu i može se upravljati intuitivno i jednostavno pomoću tačpeda na centralnoj konzoli.

Naj-model se može naručiti u Nemačkoj počev od 21. juna, u izvedbama sa četvoro i petoro vrata, i u Sports Tourer varijanti; cene kreću od 24,325evra (preporučena maloprodajna cena u Nemačkoj, uključujući PDV).

Doterana: Jednostavno konfigurisan kokpit sa sistemom za informisanje i zabavu nove generacije

Prilikom poboljšavanja kokpita, težište je bilo na tri kriterijuma: jasno, jednostavno i samim tim intuitivno upravljanje, prilagođavanje ponude servisa za informisanje i zabavu, i naravno, udobnost i bezbednost vozača i suvozača, koji su dodatno unapređeni zahvaljujući najnižem mogućem odvraćanju pažnje od saobraćaja na putu.

Centralna konzola se odlikuje potpuno novim osećanjem suptilnosti i prefinjenosti, i smešta čitav niz najsavremenijih tehnologija i funkcija. Klavir crna i hromirana komandna tabla je drastično pojednostavljenja. Sada ima samo nekoliko tastera, tako da je upravljanjem sistemom za informisanje i zabavu, brzo i intuitivno.

Novom generacijom sistema za informisanje i zabavu na modelu Insignia može se upravljati dodirom na 8-inčni displej. Sa početnog ekrana, vozač može pristupiti svim funkcijama i podmenijima, kao što su radio stanice, naslovi pesama, veza sa pametnim telefonom ili 3D navigacionom mapom na taster, tač-skrinu, upravljanju glasom, ili potpuno novom tač-pedu. A sistem za informisanje i zabavu može biti i individualizovan – moguće je pohraniti do 60 ličnih favorita (npr.plejliste, brojevi telefona, navigacione adrese).

Tač-ped je ergonomski integrisan u centralnu konzolu i nudi potpuno nov način brzog i intuitivnog pristupa sistemu za informisanje i zabavu. Njegova osvetljena površina osetljiva na dodir reaguje trenutno na dodire prsta, uključujući taktilnu povratnu informaciju, čineći upravljanje novom generacijom sistema za informisanje i zabavu dečjom igrom bez odvraćanja pažnje od stanja na putu. Čak i pojedinačna slova – na primer kada tražite naslov pesme u bazi podataka ili kada tražite grad u navigacionom sistemu – se mogu uneti pritiskom prsta na tačped.

Pored toga, vozač Insignije može da kontroliše sistem za informisanje i zabavu najnovije informacije preko jasno postavljenih kontrola na volanu, novog dizajna, kao i putem glasovnih komandi. Napredna funkcija prepoznavanja glasa se može aktivirati jednostavnim pritiskom na dugme na volanu, i može da obradi više od jedne komande odjednom. Širok izbor opcija za upravljanje je rezultat unapređenja na novoj generaciji sistema za informisanje i zabavu.

Nova instrument tabla sa ekranom, u boji, visoke rezolucije, veličine do 8 inča, jača vezu između čoveka i mašine. Pored klasičnih očitavanja kao što su brzina, obrtaj po minuti i nivo goriva u rezervoaru, dodatne informacije o navigaciji, upotrebi pametnog telefona i audio opcijama se nalaze direktno u liniji sa vozačevim pogledom i mogu se podešavati.

Top: Turbo dizel motor nove generacije od 99 grama i SIDI Turbo benzinski motor

Nova Opel Insignia ostavlja utisak svojim pogonskim sistemom i šasijom. I dok je model srednje veličine već dobio mnogo pohvala za udobnost pri vožnji, upravljanje i stabilnost na putu, novi model će zaigrati u višoj ligi. Opelovi inženjeri su uveli mnoštvo poboljšanja na šasiji, kao i na amortizerima, stabilizatorima i volanu, što je rezultovalo smanjenjem nivoa buke i vibracija, i još većom udobnošću.

Veliki, dodatno proširen portfolio motora je podešen da pruži performanse i udobnost bez pristajanja na kompromise. Nova Opel Insignia nudi izbor između tri alternativna pogonska sistema, benzinca, dizel motora i TNG (tečni naftni gas); izlazna snaga se kreće od 81 kW/110 ks do 239 kW/325 ks.

Nova Insignia 2.0 CDTI je ekološki i šampion u uštedi goriva. Zahvaljujući njenom novom 2.0l Turbo dizel motoru, verzije sa 88 kW/120 ks i 103 kW/140 ks emituju samo 99 g/km CO2 (Sports Tourer: 104 g/km CO2) prema EG Nr. 715/2007, što ovaj model smešta u A+klasu efikasnosti, jer modeli sa 4 i 5 vrata, sa 6-stepenim sistemom prenosa i Start/Stop sistemom troše samo 3,7 litara goriva na 100 km pri kombinovanom ciklusu (Sports Tourer: 3.9 l/100 km) – što je među najboljim rezultatima u ovoj klasi vozila. Obe verzije imaju izvanredan obrtni momenat, Turbo dizel motor od 88 kW/120 ks donosi so 320 Nm, a model od 103 kW/140 ks čak do 370 Nm – zahvaljujući automatskoj overboost funkciji.

Vrhunski dizel motor je 2.0 BiTurbo CDTI od 143 kW/195 ks. Ovaj dizel motor visokih performansi sa uzastopnim, dvostepenim turbo punjačima dostiže impresivan obrtni momenat of 400 Nm i izdvaja se po svojoj direktnoj reakciji kao i po uzornoj pogonskoj snazi preko čitavog opsega obrtaja.

Najbolji benzinski motori su dve jedinice sa turbo direktnim ubrizgavanjem: 2.0 SIDI Turbo sa 184 kW/250ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta, kao i 1.6 SIDI Turbo iz najnovije generacije motora sa 125 kW/170ks i 260 Nm, i čak do 280 Nm (SIDI = Spark Ignition Direct Injection – paljenje pomoću svećica sa direktnim ubrizgavanjem). Oba motora mogu da se pohvale izvanrednim razvojem snage i odličnom mirnoćom rada motora uz veliku uštedu pri potrošnji goriva. Mogu da se upare sa 6-stepenim sistemom prenosa, i Start/Stop funkcijom, ili sa novim 6-stepenim automatskim menjačem slabog trenja. Pored prednjeg pogona, 2.0l SIDI Turbo motor je dostupan i sa pogonom na sva četiri točka.

Alternativa i izuzetno ekonomična opcija pogonskog sistema je Opel Insignia 1,4 LPG od 103 kW/140 ks sa maksimalnim obrtnim momentom od 200 Nm. Kao i benzinska verzija, ispunjava stroge smernice budućeg Euro 6 standarda kada je u pitanju emisija štetnih gasova. Uz potrošnju goriva od 7,6l/100 km (Sports Tourer: 7,9l/100 km) pri MVEG kombinovanom ciklusu i nisku emisiju CO2 od 124 g/km (Sports Tourer: 129 g/km CO2), Insignia LPG model je bez premca u A klasi, kada je u pitanju efikasnost.

Sopstveni stil: Opelov nagrađivani dizajnerski jezik sa notom premijum stila


Nagrađivana Opelova filozofija dizajna, „vajarsko umeće sreće nemačku preciznost“, je evoluirala u segmentu vozila srednje veličine, na novom Insignia modelu. Dizajnerska tema artikuliše prvoklasnu težnju i dinamiku sa nepogrešivo niskom i širokom prednjom grafikom kako bi vizualno naglasila širok stav ovog modela. Hromirana rešetka visokog sjaja je šira i niža nego pre. Šipka koja nosi Opelov logo je tanja i  ima vertikalna krilca koja povezuju oko sa redizajniranim farovima. U zavisnosti od konfiguracije, ovi farovi dolaze sa bi-ksenonskim svetlima i bezbednosnim sistemom svetala, AFL+. Svi farovi su crne boje visokog sjaja sa utisnutim hromiranim detaljima koji naglašavaju tehnologiju unutra. Visokokvalitetni farovi uključuju dnevna svetla u prepoznatljivom obliku krila sa ekonomičnim LED lampama. Detalji na nižoj prednjoj stranisu dizajnirani da bi delovali tanko i rašireno, kako bi naglasili veličinu gornje rešetke. Svetla za maglu su ukombinovana sa širokim crnim umecima i hromiranim detaljima. Polako se šire kako se približavaju kućištu točka, kako bi naglasili širinu prednjeg dela i vrhunski dizajn Opel Insignia modela.

Bočni izged nove Insignia limuzine i hečbeka se razlikuju mnogo više nego pre, zbog jedinstvenih vrata prtljažnika i dizajna integrisanog spojlera. Naborana linija na C stubu modela sa 5 vrata nestaje pre nego što dođe do zadnje ivice spojkera, kako bi se naglasila silueta klasičnog kupea. Na verziji sa 4 vrata, naborana linija se proteže duž ivice spojlera kako bi naglasila dužinu elegantne limuzine.

Ovo je takođe primenjeno i na zadnjem delu, gde nova Insignia ima širi i niži proporcionalni dizajn zadnjeg dela. Hromirana šipka visokog sjaja sa nazivom brenda je postavljena niže na vratima prtljažnika i uključuje logo ove marke. Produžava se i na zadnja svetla i uključuje uska svetla za rikverc. Zadnja svetla i svetla za kočnice, podeljena na dva dela, su LED svetla na svim nivoima sedan i hatchback modela. Dizajn lagan kao prepoznatljivo „krilo“ je karakterističan za sve verzije modela.

Nova Opel Insignia takođe nudi mnoštvo tehnoloških, bezbednosnih i opcija za poboljšanje udobnosti. To uključuje i vrhunski radar i pomoćne sisteme zasnovane na kamerama, od prilagodljivog tempomata do upozorenja na bočni slepi ugao, upozorenja na direktan sudar i sistema druge generacije za pomoć pri parkiranju, premijum sedišta sa AGR sertifikatom i „Open&Start“ sistemom za ulazak i paljenje vozila bez ključa, a to su samo neki od njih.

PR Opel



čitanja : 7747



Komentari

Pozadi je lepša- Mogli su malo više da se skoncentrišu na masku.

Autor Pitbull 12 Jun 2013, 12:10

Upropastiše ga

Autor Jonie 12 Jun 2013, 12:10

Bezveze maska,to mi je jedina zamjerka..

Autor Nepoznata Osoba 12 Jun 2013, 12:42

mislio sam da nemoze gore, al sam se prevario

Autor sysfan 12 Jun 2013, 12:59

odlican!!

Autor bb 12 Jun 2013, 13:01

Dobro "stoji" na poslednjoj slici.

Autor Votafak 12 Jun 2013, 13:29

Sada Audi, BMW i Opel imaju tačped za upravljanje navigacijom i ostalim funkcijama.
I Mercedes je imao touchpad na onom konceptu, ali ne znam da li su ga uveli u serijske modele? Ako nisu, vreme je.

Sto se tice facelifta, prednji deo sigurno lepse izgleda uzivo, a zadnji farovi na sedanu me asociraju na Ciroen C3, a na karavanu na Audi modele (zamislite da nema hromirane lajsne). Svakako mi je lepsi karavan.

Autor Vlada 12 Jun 2013, 13:34

Na slikama nema sedana.

Autor ALEKSANDAR BG 12 Jun 2013, 13:47

Ukoliko odstranite hrom lajsnu sa poklopca prtljažnika, dobićete Audi avant look. Ukoliko pogledate oblik branika, nove obline, konkavne i konveksne linije, takođe možete uočiti čist Volkswagen stil.

Autor .,.,.,.,.,., 12 Jun 2013, 14:17

Lepo odradjen fejslift. Samo ne vidim neke drasticne razlike prednjeg dela, u odnosu na original.

@ auto
http://www.topspeed.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=5695:2014-opel-corsa&catid=63:spy-shots&Itemid=110

Autor Oposum 12 Jun 2013, 15:51

Nema mnogo iznenadjenja ovde jer je Regal nagovestio kakav ce redizajn imati Insignija. Insignia je od samog pocetka pun pogodak i bestseller, dobra motorizacija, izgled koji izgleda sveze i posle 5 godina tako da joj facelift i nije nesto bio neophodan. Ovaj 2.0 SIDI turbo mislim da ce zameniti 2.8 V6, a eto 1.6 CDTI nije zavrsio ovde kako se spekulisalo ranije, vec su doradili postojece 2.0 dizele. Meni je iskreno enterijer pre bio bolji (pogotovo ovo oko ekrana navigacije) a vidim da je umesto analognih instrumenata tu ekran koji moze da menja postavke. U svakom slucaju i dalje dobar auto.

Autor Orlo 12 Jun 2013, 16:13

Jos lepsa nego ranije.

Autor milan 12 Jun 2013, 16:22

Od hormiranih nalepnica na rucicama vrata spolja mi se povraca.

Autor Fordovac 12 Jun 2013, 18:12

@Orlo, svaka cast, nisam ni primetio da su analogne zamenili ekranom!
@Fordovac, "hromirane nalepnice" su najverovatnije dodatna oprema, pa ne moras da ih uzmes kad budes kupovao Insigniu :D

Autor Vlada 12 Jun 2013, 19:50

Komsija samo sto je kupio novu ne restyle. :D Bolji enterijer na ne-r. A i spoljasnost je skladnija. Uglavom bila i ostala lepa.

Autor englez 13 Jun 2013, 09:48