
Škoda je kratkim press saopštenjem i sa nekoliko fotografija najavila doterani Rapid, modelske godine 2014.
Nekih većih promena nema (budući da se radi o modelu koji je predstavljen prošle godine to se nije ni očekivalo), a one najvažnije se tiče palete motora i opreme.

Doterani Rapid će se u prodaji pojaviti 5. avgusta, a najupadljivije novosti se tiču opcionih xenon prednjih svetala, novog trokrakog volana, novih materijala u enterijeru, dezena sedišta, unapređenog infotainment sistema, kao i novosti u ponudi motora.

To je 1.6 TDI sa 66 kW/90KS koji može da se dobije i sa opcionim Green tec paketom, a koji podrazumeva i start/stop sistem, sistem regeneracije kočione sile i gume sa niskom otporom kotrljanja. Rapid sa ovim paketom ima fabrički deklarisanu prosečnu potrošnju goriva od 3,9 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 104 grama po km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Zar vec? A bila je tako savrsena, posebno sto se enterijera tice...
Najkompletniji low cost auto do 10.000€.
Jedini sa 5 vrata.
Naj agregat i savršena potrošnja. Bolje nema definitivno. Zato što konkurenti troše 7 litara benzina i 5 litara dizela.
@Roomster, problem je što se za 10000 dobija onaj sakati trocilindraš, da ide TSI za taj novac složio bih se da je nakompletniji. A ovaj TDI je definitivno najbolji izbor za njega, samo što onda cena ode u kategoriju Octavije :(
@ mio
Najviše za 30% je slagao BMW, a ne WV.
A koliko je slagao DCI by Renault?
Koliko CRDI by Hyundai?
Ima sve piše. Svi lažu, to je činjenica.
@Roomster
koji to Rapid ima savrsen agregat i manje trosi od konkurentata a kosta ispod 10 hiljada?!?
Dejane, odnosno Roomsteru, ovaj auto sa klimom i motorom koji vuce i trosi kao npr dci(nebitno koliko cilindara, konja i bla bla) sa esp bar 6 er begova i navigacijom kosta 15000 evra, sto ne da nije konkurentno, nego bezobrazno i za 8 meseci su uspeli da prodaju tek nekoliko hiljada komada, osim u Ceskoj, gde se povecala prodaja, a smanjila prodaja fabije i oktavije.To ne da nije najbolja kupovina, vecjedan od tezih promasaja Skode.bezlicni auto b segmenta, koji po ceni c segmenta nudi isto ili manje nego c segment. Katasrofalna im je prodaja, zato restiling.
@Roomster
DCI ima najtacniji bord komp. sto ce ti reci bilo ko ko je proveravao. A megane iz '03 trosi prosek 3,5-4L kombinovane normalne voznje*.
*saltanje do 2500 obrtaja.
Ja vozim romster sa 1.2htp i trosi plina 10-13l sa klimom po gradu da ga ne przim , a bas umem da vozim ekonomicno
@ RS
HDI je svetski rekorder u modelu 308, proveri u Ginisovoj knjizi rekorda.
Na 2. mestu je Passat.
Žale se ljudi na nove TDI da troše mnogo i da su lenji posebno mali 1,6 tdi.
Za razliku od toga DCI je rekorder male potrošnje, jer se može voziti i na 1200 obrta što tdi neće-
Imaju realni podaci za Oktaviju fl o potrošnji od 6-7L nafte što je mnogo. Baš se žale ljudi.
Mislim da je VW baš pao sa motorima. Skoda i tsi je poznat problem a potrošnja velika.
Oću da kažem da je VW video kod konkurencije gore navedenu potrošnju od 3,9 l pa prepisao.
@ bumbar
Da savremeni motor u Stepway-u troši 11 litara, dok isti u Dusteru troši 12 litara.
E da, i nema većeg koeficijenta otpora nego kod Sandera 1 i Dustera. U tome jesu rekorderi, za Ginisa.
Nemoj molim te više počinjati, znamo kako se dci proslavio u Laguni 2
@roomster
A zasto Mercedes stavlja dci u A klasi (ako ne valja)? Sto ne stave vw-ove "najbolje" motore?
@Roomster
Ja ne znam kako se proslavio DCI u Laguni? Nisam čuo. Jesi li ti imao problema sa DCI i Dacijama?
Vidim da dosta znaš, pa reko jesi li imao problem sa 1,2 tsi i sa 1,6 tdi? Ja jesam. Tsi troši preko 8L bezina i to laganije vožnje a TDI u Oktaviji, napisao sam, oko 7.
Reno nisam imao ali sam probao Reno Senic Dci 1,5 86ks i ide savršeno. U firmi ima Dacija DCI i pravdaju gorivo na 5L uglavnom mešovite i gradske vožnje, a sigurno malko i ponesu sebi :)