home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Objavljeno je nekoliko novih fotografija serijske verzije Porscheovog hibridnog modela 918 Spyder, pripremljenog za izlaganje na događaju Pebble Beach Concours d’Elegance u Americi. Ovaj novi Porsche će sledećeg meseca videti i evropska publika, i to na na Salonu automobila u Frankfurtu.

Radi se o 1640 kg teškom sportisti sa targa krovom koji kombinuje 4,6 litarski V8 benzinac sa 453 kW/608KS, litijum-jonske baterije 6.8 kWh i dva elektromotora sa 115 kW/156KS i 95 kW/129KS pa ukupna snaga iznosi 661 kW/887KS i više od 800 Nm obrtnog momenta.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2,8 sekunde, do 200 km/h stiže za 7,9 sekundi, do 300 km/h za 23,0 sekundi, a postiže maksimalnih 340 km/h.

Porsche 918 Spyder može da se kreće i samo na elektropogon kada je u stanju da pređe oko 25 km, a najveća brzina u elektro modu inače iznosi 150 km/h.

918 Spyder po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 3,3 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 79 grama po km.

Cene se kreću od 633.000 evra za baznu verziju pa do 696.000 evra za model sa Weissach Package-om (koji je za 40 kg lakši od standardnog modela).

Ivan Mitić – Autoblog.rs  

Foto: Porsche i Nick George - ngphotog.com



čitanja : 3740



Komentari

"918 Spyder po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 3,3 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 79 grama po km", prosto neverovatno, te performanse uz ovakvu potrosnju!

Autor Damko 16 Avg 2013, 09:08

@Damko
Tehnoloski je 3 koraka ispred svih.

Autor dusan 16 Avg 2013, 15:53

3 koraka iza konkurenata.
Najbrži je LaFerari , za njim McLaren P1.
Porše je najsporiji tu, najteži, najslabiji.
Ferariju treba 15 sekundi do 300, Meklarenu 17. Mada i ovih 23 je popravljeno sa prvobitnih skoro 30, kad su videli koliko kaskaju za konkurencijom.
Smanjili su razliku, mada opet je velika.
Tako da ne znam po čemu je ovaj auto ispred konkurencije ???
Ako može neki argument.
A podaci o potrošnji, to može samo dusan da veruje. Ni oni sami ne veruju u tu gnusnu laž.
Možda su pogrešili za ovaj zarez izmedju dve trojke, tj on je višak. :)
Ako ne i više.
A može samo 25 km da predje na el pogon i samo do 150kmh.
Vrv su jedini oni napravili motor koji će da troši 3 litre a da bude brz. :)))
Jedino što je najjeftiniji u tom trojcu, pa će mu to biti jedini razlog za kupovinu spram konkurencije.
Ferrari je duplo skuplji, Meklaren je milion.

Autor Pit 16 Avg 2013, 17:27

@Pit
Prvo sam procitaj o sva tri auta, pa posle pricaj.918 jos nije ni zvanicno predstavljen, sve sto si do sada video i procitao o 918 su sve podaci u datom trenutku, tj oni auto razvijaju sve vreme i sve to dele sa fanovima.Eto, posto nisi upucen :)) Nemoj da se zacudis jos boljem ubrzanju na kraju, vecom max brzinom.Ne verujem ja u 3,3 potrosnju.I 959 je bio dosta tezi od F40 pa je u istoriju otisao kao savrseni ss automobil, nekada je pobedio on, nekada F40.Ali si ipak otvarao prozor kao gospodin, dok kod F40 nisi mogao, nisi imao radio, nista.Videces koliko ce ovaj 918 biti luksuzniji od Ferarija i McLaren-a, koliko ce unutra biti lepsi i mocniji.Rezultat do 300 je lep na oko, ali je medjuubrzanje i rezultat do 200 dosta potrebniji od tog do 300.Videces i sam sve, ovaj 918 jos kao prototip sa 780ks bez leteceg starta je isao oko 7:14 na Ringu, cenim da ce biti oko sedmice spreman kako treba, ako ne i bolje.
Moze da predje 25km, ali zato mozes da doplatis(jeste mnogo skupo, ali kad imas za ovo, onda imas i za punjac), punjac koji stavis kuci u garazu i auto punis za jako malo vremena, nekih sat, dva.A, o ceni, ovo je cena jos sa pocetka razvoja, maja meseca su vec rekli 800.000e startna, USA 1,1 milion $(sto je isto za USA kao McLaren).I da je 200, 300.000 jeftiniji ne bi igralo veliku ulogu, onaj ko daje 700.000, verovatno ima i milion, dva.Cim daje toliko za auto.
I jos nesto, kada su objavili jos na pocetku podatke o ovom autu, bilo je preko 2.000 zainteresovanih kupaca, samo sto su oni rekli auto ce dobiti samo 918 coveka.A, McLaren se mozda jos muci da proda 350 komada.Porse je Porse decko, Ferrari i Porse ce uvek svoje prodati, drugi ce se pomuciti.

Autor dusan 16 Avg 2013, 19:42

Odlican je auto, samo ima dva problema a to su P1 i LaF.

Autor hh 16 Avg 2013, 20:03

Dusane, ti nešto pominja

https://www.youtube.com/watch?v=J3yR5Ul9Z9w&feature=share&list=UU_M8EkpcY_yxUO_f0K_7JkA

Autor Schaffhausen 17 Avg 2013, 01:58

@Schaffhausen
Opet ti sa svojim amaterskim snimcima :00

Autor dusan 17 Avg 2013, 02:16

Ne budi smijesan, pa ko ce drugi da vozi nego ovi bogatuni koji se trkaju po cijeli dan. :)

Autor Schaffhausen 17 Avg 2013, 13:26

@dusan
ja verujem u 3.3 potrosnju pod odredjenim uslovima. Npr. za i8 kazu 2.5L u comfort modu. A to znaci da kad se startuje auto, radi samo na "struju", takodje i kad krene, i tek kada dostigne 50 ili 60km/h ukljucuje se klasican motor. Svi znamo da u gradu auto najvise trosi kada krece iz mesta, tako da....Ok, nece bas biti 3.3 i 2.5 litara za ove hibride, ali 6 odnosno 4 litara sasvim izvodljivo. U istim modovima klasicni automobili sa slicnim performansama bi trosili 15-20 litara.

Autor toma 17 Avg 2013, 13:44

@Schaffhausen
Das coveku koji zna da vozi i SLS ce uvek biti pregazen od strane Ferarri 458 Italia.
I ne stavljaj vise SLS sa 458, smejace se ljudi.

Autor dusan 17 Avg 2013, 13:45

Pa ne stavljam ih ja nego ovi gore sto se trkaju. :D A i Klarksoh ih je stavljao pa mu 458 nista nije mogao. SLS je kompletniji auto za sve moguce prilike sa luksuzom S klase i brzinom SS automobila. A takodje ima i jacu cijenu. Ne zaboravimo ni SLS GT i SLS black series

Autor Schaffhausen 17 Avg 2013, 16:03

http://www.topspeed.rs/images/stories/testovi/119/tabela3.jpg

Aj ciao!

Autor toma 17 Avg 2013, 16:48

@Schaffhausen
Cene su skoro iste.Tako da ne pricaj neke price, svi mi imamo net valjda vidis ;)
Klarkson je bas strucnjak da bi mu se verovalo ;)
On je samo showman, nista vise.
Pogledaj malo emisije pravih znalaca, videces i sam sta najvise cene i postuju, a sta manje.I da, 458 mu nista nije mogao, samo ima zvuk koji ostavlja bez daha, bolje prenosi snagu, upravljiviji je, brzi...I inace, i taj SLS GT na Ringu kaska 2 sekunde za 458 Italia, a kaska i za 9 godina starijim autom iz PORSEA :)) 2003.godina, Porse Carrera GT 7:28, Mercedes SLS GT 2012 7:30 :)))
Dobro, ne kaska puno Mercedes za Porseom :))
Mogu da kazu i 'Cekamo Mercedes 10 godina da nesto uradi, oni nista, daj da mi uradimo onda nesto novo' i tako ce nastati 918 Spyder koji ce proci krug na Ringu za oko 7 minuta i to mu bese to.
Mada dobro je sto im Mercedes nije nikakav konkurent, pa onda rade ranije nesto ovako, inace bi radili na 25 godina :))

Autor dusan 18 Avg 2013, 02:19