home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Daihatsu je na domaćem, japanskom tržištu predstavio obnovljenu verziju gradskog automobila Mira e:S.

Radi o automobilu sa trocilindričnim benzinskim motorom od samo 660 kubika, koji razvija 38 kW/52KS pri 6800 o/min. i 60 Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min., u paru sa CVT transmisijom.

Daihatsu Mira e:S je dugačak samo 3395 mm, širok 1475 mm, visok 1500 mm, međusovinsko rastojanje iznosi 2455 mm, dok su točkovi od 14 inča.

Po fabričkim podacima, Mira e:S (u zavisnosti od verzije) ima potrošnju goriva od 3,0 l/100 km do 3,3 l/100 km.


Obnovljeni su takođe i blizanci ovog automobila - Subaru Pleo+ i Toyota Pixis Epoch, koji imaju iste karakteristike kao i Daihatsu Mira e:S.

Ivan Mitić – Autoblog.rs  



čitanja : 1146



Komentari

Plastika "a la Skoda Rapid", divota!

Autor carobnjak 19 Avg 2013, 20:07

Max obrtni momenat 60 Nm pri 5200 obrtaja???
Kako to ide...

Autor carobnjak 19 Avg 2013, 20:09

Ma ima CVT menjač pa ga vadi. Radi kao skuter :)
Dajhacu je lider za ovako mala kola, posebno mislim na motor i menjč.
Enterijer liči na Rapid. Baš je "klot".

Autor stranac 19 Avg 2013, 20:54

@stranac
znam za Daihatsu Miru skoro 30 godina! Samo se ne secam da li su i tada motori bili ovako elasticni? :)))
U Evropi je bila Cuore.

Autor carobnjak 19 Avg 2013, 21:12

Koliko li košta ovo čudo tehnike ? :)))
Kad bi bio do 4000€ kod nas, možda bi ga i ja uzeo do prodavnice i posla, mesto skutera. Bar ne bi pokisao :)
Ozbiljno, ovo bi trebalo uvesti po gradovima, mada će opet da pokrenu priču o Ncap testovima i atestima za Evropu. A niko ne kaže da je X puta bezbedniji od skutera, bicikli, brzih šofera i sliedžija.

Autor stranac 19 Avg 2013, 21:32

Enterijer je mozda kao kod Rapida, ali je obrtni moment sasvim sigurno kao kod japanskih automobila.

Autor Vojvoda 20 Avg 2013, 22:31