home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što su već predstavljeni novi Audi A3 hatchback sa 3 vrata, A3 Sportback sa 5 vrata, pa sportski S3, A3 Sportback e-tron i A3 / S3 Sedan, uskoro stiže i novi A3 Cabrio.

Tačnije, iz Audija su i zvanično potvrdili da će premijera novog A3 Cabria biti održana sledeće nedelje, na Salonu automobila u Frankfurtu.

Pre neki dan su inače procurele prve zvanične slike, a sada je Audi objavio i konkretne detalje, kao i par novih fabričkih fotografija.

Ponuda motora će na početku uključivati benzince 1.4 TFSI sa 103 kW/140KS i 1.8 TFSI sa 132 kW/180KS, kao i 2.0 TDI dizelaš sa 110 kW/150KS. Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i sedmostepeni S-Tronic, a tu je i start-stop sistem.

Kasnije će se pojaviti i drugi motori, a među njima i 1.6 TDI sa 81 kW/110KS, kao i sportski S3 Cabrio sa 2.0 TFSI agregatom sa 221 kW/300KS i 380 Nm. S3 Cabrio će od 0 do 100 km/h ubrzavati sa 5,4 sekunde, a standardno će imati poogn na sva četiri točka i biće niži za 25 mm u odnosu na A3 Cabrio.

U odnosu na prethodnika, novi A3 Cabrio je duži (porastao sa 424 cm na 442 cm), širi (179 cm umesto 177 cm), ima duže međuosovinsko rastojanje (260 cm umesto 258 cm), visina iznosi 141 cm, prtljažnik je veći za 60 litara (sada 278 litara), dok će kupcima biti na raspolaganju točkovi do 19 inča.

Treba pomenuti i da je težina automobila smanjena za 50 kg (na 1365 kg), zahvaljujući lakšoj MQB platformi i aluminijumskoj haubi.

A3 Cabrio i dalje ima klasičan meki sklopivi krov (u crnoj, sivoj ili baron boji) koji se po navodima fabrike sklapa za 18 sekundi, i to pri brzinama do 50 km/h.

Među opcijama će se naći i adaptivni cruise control, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, Bang & Olufsen audio sistem...

Novi A3 Cabrio će se na tržištu pojaviti na proleće sledeće godine, a bazna verzija modela sa 1.4 TFSI benzincem u Nemačkoj ima cenu od 31.700 evra (cene za ostale verzije će biti saopštene naknadno).

Ivan Mitić – Autoblog.rs 



čitanja : 2168



Komentari

Ovaj mi se za razliku od prethodnika svidja.

Autor Pit 08 Sep 2013, 01:33

Bazna verzija skoro 32.000e u Nemackoj.
Haos. Jeste kabrio, lep auto, smekerica, ali im nikada barem ja ne bi dao tu lovu za ovo, jos 1.4.

Autor dusan 08 Sep 2013, 01:57

Cascada je lepsa,veca i jeftinija i nema potrebe dati tolike pare za mali kabrio.

Autor milan 08 Sep 2013, 09:01

Vidio sam prije neki dan Cascadu uzivo i mogu vam reci predobra je. Pored nje ne bih se okrenuo pud ovog Audia.

Autor Masha 08 Sep 2013, 12:30

milan 08 Sep 2013, 09:01

+1

Autor hh 08 Sep 2013, 12:48

Ali iza 4 prstena stoji imidž i dokaz da ste bogati

Autor Dejan L 08 Sep 2013, 14:04

Ipak sumnjam da bi iko od vas uzeo Opel pre nego Audi. :)

Autor Nitro 08 Sep 2013, 14:41

Иза четири прстена стоји доказ да си тазе ошишан јер ти је успешно уваљена Фолцика с прстенцима.

Гад год видите да неко вози Прстенца обавезно погледајте да нема где какав Пулин да му помазе приликом паркирања! :)

Autor Гагиба 08 Sep 2013, 15:12

Dejan L 08 Sep 2013, 14:04

Nisam mentalno obolio da mi nesto znaci sto drugi vide da sam ''bogat''. Uzimam ono sto mi se svidja, a ne ono sto mi drustvo namece.

Autor hh 08 Sep 2013, 15:20

@gagiba
Mozemo da kazemo istinu, jeste na platformi golfa ali golf je broj 1 u toj klasi i uopste nije los auto. Ali ipak je kod a3 sve na vecem nivou, povecan kvalitet svega. Unutra je takodje luksuznije odradjen, po testovima najbolje u premijum konkurenciji. Ali evo ja kazem ne bih dao ove pare za ovo. 33.000 je TT, kad sam vec smekerica, bio bih u ''tetejcu'' sto kaze kod nas :))

Autor dusan 08 Sep 2013, 16:57

Дука

Верујем да вода више цури у Аудију него у Голфу, јер свега мора бити више у Прстенцу!! ;))

"Тетка" је машина! Дуго година је био мој фаворит код Аудија. :)

Autor Гагиба 08 Sep 2013, 18:56

Samo da nije prva "ubitacna" generacija TT-a. : )))

Autor Pit 08 Sep 2013, 20:12

Пит

Баш та!! Свака следећа све блеђа и блеђа... :)

Autor Гагиба 09 Sep 2013, 00:10

Gagiba
Audi smrti, al za vozača, tj putnike. Neka fala. ;)
Sećam se koliko je ljudi izgubilo život u njemu. Nešto su bili podbacili sa tim autom pa je gubio stabilnost u krivinama i izletao.

Autor Pit 09 Sep 2013, 00:41

@Pit
Da, ali je to kasnije ispravljeno...
I taj prvi TT je i dalje smekerica auto..
I Mercedes je imao veeeeeelikiii kiks sa prvom A klasom, pa joj ubacili ESP i onda reklamirali kao prvi mali auto sa ESP, a ustvari bez ESP ne bi mogao ni da funkcionise.

Autor dusan 09 Sep 2013, 01:08