
O Nismo verziji aktuelnog Nissana GT-R se dugo pričalo i nagađalo o njegovom vremenu na nemačkoj stazi Nirburgring, a danas su se konačno pojavile prve zvanične slike i podatak o vremenu na Ringu.
Pre svega, Nissan GT-R Nismo GT-R pokreće pojačani twin-turbo 3,8 litarski V6 motor koji sada raspolaže sa 438 kW/595KS i 650 Nm obrtnog momenta, u odnosu na slabiju varijantu koja ima 401 kW/545KS i 627 Nm.

GT-R Nismo je dobio i veće turbo punjače iz GT3-spec modela, modifikovani izduvni sistem, kao i komplet alu točkova od 20 inča sa Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST gumama 255/40RF-20.
U ponudi će biti i opcioni track package sa kojim GT-R Nismo prelazi Nirburgring u vremenu od 7:08.69 minuta (to vreme je postignuto u septembru kada je za volanom takvog GT-R-a bio Michael Krumm, bivši FIA GT1 šampion).
Pomenuti opcioni track package između ostalog podrazumeva i delove od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, veliki zadnji spojler), Öhlins amortizere i nove opruge, a težina je manja za skoro 65 kg.
Za sada je poznato da će Nissan GT-R Nismo sa opcionom otrack package-om koštati "manje od 200.000 dolara" (oko 148.000 evra), dok će više slika i informacija biti objavljeno sutra (posebno se čeka na podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Svaka cast, ovo je za mene inzenjersko remek delo, i samar u lice onim proizvodjacima sa stogodisnjim istorijama i F1 titulama...
Rezultat na NBR je fenomenalan, pogotovo sto je oduvao mnoge izvikane modele, od kojih je nekoliko puta jeftiniji, mada to je samo za pokazaivanje brojke su nedostizne i nebitne kupcima jer takvo vreme mogu samo profesionalci da postignu... za mene bi i "obican" bio vrh vrhova! :)
Za bolje ubrzanje do 100 km/h nisam siguran, a to su najavili i oni iz Nissan-a vec im je prioritet bila staza...
Odlican, jedva cekam podatak koliko ce ubrzavat od 0-100km/h, placii konkurencijoo :D
s moje strane nema nista, tolko prasine je dizanje a nakraju gotovo nista napravljeno..bolje je kupit standardni gtr i neki alpha kit, vise dobijes za manje novaca
@Nsx
Jaka cijena??Pa duplo,ako ne i troduplo je jeftiniji od superauta i hyperauta koje može uništit...
Fantastičan!
svaka cast za preformanse.impresivno.ali da imam mnogo novca nikad ga ne bi kupio.uvek bi pre izabrao lambo,ferari,aston,sto da ne i sls nego ovaj gtr.ruzan je da ruzniji ne moze biti.
Bs8
Jesi video GTR-a uzivo ?
Sigurno da nije najlepsi, ali daleko od toga da je ruzan. Mocan je, impozantan.
da ga nisam video uzivo ne bi ni pricao napamet.izgleda mocno,ali ni priblizno kao ferari i lambo.
menjao bi tih par desetinki ubrzanja za estetiku,izgled,zvuk,pojavu.
Bs8
E jbg sad. Ko je uopste rekao da je dizajnerski on kao Ferrari i Lambo. Pogledaj cenu. Ali je zato autina, za oba.
pit,da ne sirimo pricu,da imam dosta novca gtr ne bi pogledao pored italijana.
bs8
GTR je best buy. A ko ima novca, svakako bi trebao da ga kupi pored Ferrarija, Lamba, Paganija ili bilo kog auta.
GTR je sličniji Poršeu, za svaki dan.
Italijani nisu baš za svaki dan.
A po pouzdanosti su GTR i Porše bolji. Poznato je da je Ferrari smeće kad je u pitanju kvalitet, pouzdanost itd.
Lepo smeće.
A više nije ni lep.
Zato se Porše prodaje.
Jer možeš da ga voziš svaki dan i pouzdan je.
Samo, GTR ga je sašio.
Pit 18 Nov 2013, 20:39
Opet, tu su R8 i SLS. Nije da ja ne volim GTR, volim, gotivim ali pitanje je koliko bi mi takve performanse bile potrebne.
hh
Da. Ta dva su takodje svakodnevna.
Ako bi gledao kvalitet i pouzdanost, uzeo bi SLS.
Dizajn takodje.
1. GTR
A ako je veća lova na raspolaganju, Aventador.
Ako lova nije nikakva prepreka, Pagani.
Ovaj automobil je nesto najbolje sto je moglo da zadesi celokupnu svetsku autoindustriju!
Definitivno najkompletniji sportski auto danasnjice!
Gore pomenute svabe (pa cak i italijane) pogledao ne bih pored ovog kada bih birao za svoju dusu, zaista.
Kralj je tu.
@bs8
No. Nikako. On izgleda uzivo malo japanski amerakanizovano, ali je brutalno mocan. :)
Kada lova ne bi bila problem bez razmisljanja bih pazario neponovljivu CARRERU GT!
Ako je u pitanju nov auto, onda nova 911 GT3 koji je mozda i najbolji ss automobil trenutno na trzistu! Mozda nije brza kao ovaj GTR, nema takva ubrzanja, ali zato ti daje osecaj u voznji kakav ovaj GTR nikada nece...
Mnogi iz poznatih magazina koji su vozili GT3 kazu da trenutno nema boljeg SS automobila, dzabe je ovaj GTR brzi kada ti sednes u GT3 i uzivas, RWD, pa se igras u krivinama, pa zaurla na 9.000 obrtaja, malo zale sto vise nema manuelnog, ali takodje hvale brzinu automatskog...
Ajde, svi ste fanovi automobila, svi volite voznju i da uzivate u voznji, a nemate vremena za stazu ali mozete da odete do obliznjeg dobrog krivudavog puta, planine, sta bi ste pre uzeli, taj GT3 ili za takve avanture dosadni GTR?
Svakakvih gluposti ovdje čovjek pročita, pa i to da je Ferrari nepouzdano i nekvalitetno smeće...
Svaka cast.
@ bmw series 8 meni je kada se pojavio izgledao futuristicki, 5 godina novije od ostalih sportaka.
http://3.bp.blogspot.com/-tsPD7USnhQk/TooUYwjplSI/AAAAAAAAAEI/SqH2RQKJmWg/s1600/Nissan-GTR-concept.jpg
Meni je ovo sa linka za te pare savrseno.
GT-R kupuju svi die hard auto entuzijasti, ne optereceni imenom. Uostalom koji auto fan ne bi pozeleo da poseduje auto sa jednim od najboljih ubrzanja na svetu?
Pit 18 Nov 2013, 20:39
brate sad ga bas pretera!
Da ne znam ko je pisao rekao bih : totalni duduk, a posto znam, imas kredita... :)
Carobnjak
Raspitaj se malo. Znam coveka koji je za godinu dana dao 20 000 na F430. Menjac i sta jos sve je menjao. Pitaj nekog ko se razume. Porse je mnogo pouzdaniji, ne kvari se. Znas da nisam fan Porsea, ali sam objektivan. Bio sam u servisu gde je Maseratiju Kvatroporte riknuo motor. Inace poreklom iz F430.
Mecka je tu bez premca, po kvalitetu i pouzdanosti, ali svako ko se razume ce ti reci da je Porse pouzdaniji od Ferrarija i da se manje kvari. Porse je za svaki dan, Ferrari je egzotika.
Englez
Upravo. GTR uzimaju ljubitelji automobila komplex free. : )))
Zato je i najveca draz, kad oderes nekog papka u izvikanoj marki. ; )
Pit
ne mozes uporedjivati pouzdanost visokoturaznih masina sa komercijalnim modelima...
@Pit
I R8 se pravi za svaki dan, kao i Gallardo, 911, Corvette, Ferrari California pa i 458 su radili dosta oko toga da bude sto laksa za upotrebu po gradu...
Kako ces da oderes nekog u izvikanoj marki?Na semaforu?
Kako?
Taj papak u skupom i izvikanom 911 Turbo S ce te pojesi na semaforu kao lik u McLaren-u recimo, pa recimo da bi ga i 458 stigao do 100 metara...
Onaj ko uzme GTR uzeo ga je posto nije imao dovoljno za poznatije proizvodjace...
Kako ja mogu da uzmem GTR poret GT3 911 ili Ferrari 458...
Daaaaaaaaj...Ovo su dva vrhunska, zabavna, luda automobila sa kojima bi svaka krivina bila zezanje, dok je GTR mnogo dosadniji auto...
P.S. ali ako Orlo kaze onda je sigurno tako, on ipak ima najvise iskustva! :)
dusan
Pa i turbo i turbo S su dosadni.
Kasne za njim na ringu 20 sek. Eto kako. : )))
@carobnjak
Hehe :)
Pa da od drveta ne vidis sumu, znao bi, ili makar mogao da nadjes na netu da si trazio, da je Ferrari jedna manje pouzdana marka (da ne upotrebim neki drugi izraz i kojim slucajem uvredim podruznicu nj.k.v. Fiat-a), pa cak i kada je nov iz fabrike sto se moglo videti i iz video testova tipa TG i FG. Osim toga tesko da ce neko napisati nesto u novinama o Ferrari-ju lose, jer se sva savrsenost zasniva na performansama... takvi su Italijani nonsalantni - fokusirani na performanse, u ovom slucaju, a ne na dugotrajnost i na lakocu odrzavanja...
P.S. Nemci su po tom pitanju bolji, npr 911 i R8 mozes da nadjes sa malo vecim kilometrazama dok Ferrari-ja nekog tesko...
@Pit
911 Turbo S je pre svega luksuzni drag auto...
Ali moze i na stazi da pokaze sta zna...
Tako je do sada izasao na 3 staze gde i poslednji GTR...
Ovako, dve pobede Turbo S-a i jedna pobeda GTR-a.
Npr
Sachsenring- Turbo S : 1:32, GTR : 1:35
Ili
Hockenheim Short- Turbo S : 1:08.70, a GTR 1:10
Pa kaze ovo
'Porsche 911 Turbo S (991) is noticeably faster'
Onda, od 0-100 oba auta 2,8s
e, onda ide moc Porsea, od 0-200 9,6 turbo s, 10,6 GTR...
Do 300 Turbo S 6 sekundi ranije stigne...
Takodje, Turbo S nije dosadan kao GTR iz razloga sto po obicaju na zadnjoj osovini ide dosta vise snage, sto mozes da vidis u usporenim snimcima kod 911 kada startuju, koliko vise okrece pozadi, dok pogledaj kod GTR-a...Turbo S je sve ukupno mnogoooo bolji automobil od GTR, to sto je GTR na jednoj stazi brzi ne moze da mu donese titulu boljeg, kada je Turbo S brzi na drugim stazama, ima bolja ubrzanja, luksuzniji, itd, itd...Tog GTR-a na jednoj stazi bije cak i GT3 koji je slabiji 80ks, RWD, a fenomenalni motor i menjac kod Porsea pokazuje koliko GT3 uprkos RWD stize GTR do 200, 300 km/h.
Kada bi isti vozac koji je vozio 918 Spyder, vozio i Turbo S na Ringu, Turbo S bi imao isto vreme kao obicni GTR ako ne i bolje...
Tako da se nadam da ce on uhvatiti novu zverku kao sto je GT2rs i da odere Nismo GTR...Oni te GTR-e kao da nasteluju samo za Ring, posto ih na drugim stazama mnogi tuku...