home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche je pre početka isporuka svog novog modela 918 Spyder objavio nešto izmenjene podatke o njegovim performansama. Do sada je najavljivano da 918 Spyder od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 2,7 sekunde, a sada je saopšteno da to vreme u stvari iznosi 2,5 sekunde.

Kada je 918 Spyder opremljen Weissach paketom njegovo ubrzanje do 200 km/h traje 7,2 sekunde (0,5 sekunde brže od prvobitne najave), dok je ubrzanje od 0-300 km/h smanjeno na 19,9 sekundi (2,1 sekunde brže od ranije najave).

918 Spyder je takođe brži i kada se kreće samo na elektro pogon budući da mu od 0 do 100 km/h u elektro modu trebaju 6,2 sekunde (0,7 sekunde bolje od ranije najave), odnosno 6,1 sekunda ako automobil ima opcioni Weissach kit.

Porsche u svom novom press saopštenju ponovo podeseća da je 918 Spyder nemačku stazu Nirburgring prešao za 6 minuta i 57 sekundi čime je ovaj model postao "najbrži automobil sa globalnom drumskom homologacijom" na stazi Nirbugring.

Podsećanja radi, 918 Spyder je 1634 kg težak sportista sa targa krovom koji postiže maksimalnih 345 km/h, a kombinuje 4,6 litarski V8 benzinac sa 453 kW/608KS, litijum-jonske baterije 6.8 kWh i dva elektromotora sa 115 kW/156KS i 95 kW/129KS pa ukupna snaga iznosi 661 kW/887KS i 917 Nm obrtnog momenta.

918 Spyder može da se kreće i samo na elektropogon kada je u stanju da pređe do 30 km, a najveća brzina u elektro modu inače iznosi 150 km/h. Po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 3,3 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 70 grama po km.

Dužina automobila iznosi 4643 mm, širina 1940 mm, visina 1167 mm, međuosovinsko rastojanje je 2730 mm, rezervoar za gorivo ima zapreminu od 70 litara, dok su točkovi od 20 i 21 inča (gume 265/35 ZR20 i 325/30 ZR21).  

Cene u Nemačkoj počinju od 768.026 evra za baznu verziju (opciona verzija sa Weissach Package-om je inače za 40 kg lakša od standardnog modela), a Porsche najavljuje ograničenu seriju od 918 komada.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1125



Komentari

Da mi ej videti Dusana sad. :D

Autor englez 18 Nov 2013, 12:39

@englez
Nema tu sta da se vidi :))
Ja sam vec rekao da ne moze imati ista ubrzanja kao 911 Turbo S koji je slicne tezine, a mnogo slabiji.
Bice do 300 malo brzi kada ga profesionalci kao Tiff Nedel uhvate, videces ;) Porse uvek drukcije kaze, kao za ubrzanje do 100 za Turbo S 3,1, a novinari mere 2,7.
Oni to cisto na papiru pre testiranja, da se poraduju hejteri, pa posle ide bum :))
Nova 911 Turbo S do 300 ide skoro isto kao Aventador koji ima 700ks, sta dalje da pricamo :))
A, ovo je savrsenstvo, najmocniji automobil danas ;)

Autor dusan 18 Nov 2013, 13:22

@englez
Vidis, hejtera vec nema...
A, posle prvih testiranja vise se nikada nece bas ni pojavljivati :))

Autor dusan 18 Nov 2013, 23:15

Dobar je ovaj 918 Fenjer. Stalno ga unapredjuju i smanjuju zaostatak za konkurencijom. Trebace im jos koja godina unapredjivanja da sustignu konkurenciju. : )))
Sada "samo" 5 sekundi je sporiji od Ferrarija do 300. Nije lose. : )
Spram prvobitnih 28 do 300, pa 23, sad je dosao do 20.
Samo ga masa jos zeza. Ne znaju da naprave tako lagan auto ko Ferrari i Mclaren.
Ali ok, trece mesto od tri , nije lose. : )))
A novi Nismo iako 20-ak konja slabiji of gt2rs i tezi 200-300 kg, ima 10 sekundi bolje vreme ! : )))
Izgleda da je Porseu postao sinonim za 10 sek, toliko kasni za P1 na ringu. )))

Autor Pit 19 Nov 2013, 00:57

@Pit
Porsche u svom novom press saopštenju ponovo podeseća da je 918 Spyder nemačku stazu Nirburgring prešao za 6 minuta i 57 sekundi čime je ovaj model postao "najbrži automobil sa globalnom drumskom homologacijom" na stazi Nirbugring. ;))
McLaren nije potvrdio ono vreme, tako da se to nije ni desilo, tj jednostavno neko objavio i to islo internetom kao da je istina, toga u svakakvim pricama imate koliko hocete...
GT2RS je automobil sa tehnologijom starom 7, 8 godina, a Nismo je auto 2013 gde je uradjeno sve najnovije sto moze da ima...Mada to nije ni bitno, Gt2rs i GTR nisu za poredjenje ;)
Gt2rs je ultimativna, brza, zabavna i mocna masina, dok je GTR samo BRZA masina ;)
Zna Porse da napravi lagan automobil, kada je to radio, ostali to nisu ni planirali...Pogledaj koliko je teska Carrera GT, Gt2rs...
Kako jedan brend koji je decenijama na trkama moze da ne zna kako da napravi lagan auto, kada im je to posao decenijama...
Jednostavno u 918 je puno najnovije tehnologije, sve to povecava masu i kraj price...
Imaju mozda i najlaski V8 u celoj industriji, pri svim materijalima se pridodala paznja i kad pogledas 1500-1600kg, onda stvarno nije moglo manje...
Mozda, da su ogulili unutra i da unutra bude 'obican' i plastican kao konkurenti, ali to nisu hteli, hteli su luksuzan, mocan i superbrz hypercar...

Autor dusan 19 Nov 2013, 02:37

Vec sam pisao da je ovaj auto remek delo inzenjeringa, impresivan u svakom pogledu. Potrebno je samo malo pogledati specifikacije.

Autor englez 19 Nov 2013, 10:18