
Subaru je prošle nedelje objavio jednu teaser sliku nove generacije modela Legacy koji će svetsku premijeru imati 6. februara na sajmu automobila u Čikagu, dok su se danas pojavile prve zvanične fotografije ovog automobila.

Subaru novi Legacy inače najavljuje kao sportski i moderan sedan, ali u pogledu izgleda ipak nije doneo neko iznenađenje, što se uostalom i nije očekivalo. Prava je šteta što novi Legacy nije preuzeo dizajn atraktivnog Legacy Concepta koji je predstavljen u novembru prošle godine na sajmu u Los Anđelesu.

Mada to za sada još nije zvanično potvrđeno (zvanični podaci tek slede), novi Legacy bi na američkom trebalo da pokreću 2,5 litarski četvorocilindraš sa 129 kW/173KS i 2,0 litarski turbo benzinac sa 186 kW/250KS (oba u paru sa CVT transmisijom i pogonom na sva četiri točka). U Evropi naravno treba očekivati i 2,0 litarski dizelaš sa 150KS.

Podsećanja radi, pomenuti Legacy Concept sa sajma u Los Anđelesu je dugačak 4930 mm, širok 1940 mm, visok 1500 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2880 mm.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Subarua za Srbiju:
Potpuno novi “legasi” debituje u Čikagu
Fudži teška industrija, proizvođač automobila marke Subaru, objavila je da će potpuno novi „legasi“ model, doživeti svetsku premijeru na Salonu automobila u Čikagu. Subaru „legasi“ ove godine slavi jubilej, 25. godina od proizvodnje prvog modela pod ovim nazivom, pa je japanski proizvođač odlučio da obraduje sve ljubitelje „legasija“ i značajno ga unapredi.
Subaru „legasi“ je automobil srednje veličine, napravljen sa ciljem da vozila pod ovom markom postanu konkurentna na tržištu Amerike i Evrope. Prvi „legasi“ je zvanicno pušten u prodaju 23. januara 1989. godine u Japanu. Distribucija ovog modela u svet je počela 1990. godine i do tada je proizvedeno nekoliko miliona vozila.
Zahvaljujući brojnih modelima i tehnološki naprednim performansama, Subaru modeli nose reputaciju kao nekonvencionalni u odnosu na ostale proizvođače sa azijskog kontinenta. Međutim, „legasi“ je veoma brzo prihvaćen, dok su njegove karakteristike i inovacije iz modela u model svaki generaciju činile originalnijom. Nakon uspeha sa prvim modelom 1990. godine, koji je proglašen najprodavanijim u Americi, Fudži teška industrija nastavila je da potrošačima donosi nove verzije ovog automobila. Tako je „legasi“ tokom 25. godine postojanja doživeo pet generacija, dok je u Čikagu najavljeno predstavljanje šeste.
Potpuno novi „legasi“ nudi poboljšanju upravljivost i funkcionalnost. Sa prepoznatljivim dizajnom i oblikom koji je prilagođen i bržim vožnjama, stajling novog „legasija“ spojen je sa funkcionalnošću vozila. Koncept novog Subaru „legasi“ modela predstavljen je na Salonu u Los Anđelesu tokom 2013. godine.
Očekuje se velika popularnost ovog modela među ljubiteljima Subaru vozila, jer će posedovati vrhunske karakteristike koje će doneti „spokoj i užitak“ u vožnji.
PR Subaru za SCG d.o.o.
Koncept je bio bas dobar. Ovako izgleda kao neki GM model za americko trziste od pre par godina.
Dizajnerski prevazidjen pre 10-ak godina.
Steta sto nemaju hrabrosti da prelepe koncepte pretoce u serijski model.
Dizajn eksterijera skinut od americke Honde Accord, enterijer bez emocija. Ocekivao sam mnogo vise.
Ovo ko da su Kinezi radili, od svega po malo. Linija 607, far Insignija itd.
Kao da su uzeli stari model i provukli ga kroz kockasti filter. Sve je isto, samo malo kockastije.
Iskreno, ocekivao sam mnogo vise. Sve je bolje od Tribecca-e, ali daleko je ovo od konkurentnog.
Kao koncept je i ličilo na nešto a ovo je totalno razočarenje , bezlično neorginalno...
Jedini Legacy da mi je bio OK je ova generacija http://img.photobucket.com/albums/v709/vtbmw525/My%2005%20LGT/IMG_9340.jpg i tračak nade , ali me je Subaru već idućom generacijom razuvjerio , da su što se tiče dizajna , beznadežan slučaj.