
Nakon duže pauze Nissan ima klasični hečbek sa kojim planira da nastupi u C-segmentu tj. popularnoj Golf klasi. Za bitku protiv Golfa, Astre, Focusa, Megana…Nissan je svog Pulsara opremio praktičnim detaljima koji su veoma bitni za kupce u ovom segmentu.

Nissan Pulsar nastupa sa najvećim međuosovinskim rastojanjem u klasi (2700 mm), najviše prostora za noge na zadnjoj klupi (692 mm) i najvećim prtljažnikom u klasi čija zapremina iznosi 385 litara ili 1395 litara kada su zadnja sedišta oborena.

Nissan takođe obećava visok nivo opreme u sva tri paketa: Visia, Acenta i Tekna. Svi modeli standardno su opremljeni klima uređajem, 5-inčnim Drive-Assist displejom i električnim podizačima stakala napred i nazad. Sistem kontrole pritiska u gumama, šest vazdušnih jastuka i Start/Stop sistem takođe su deo standardne opreme.

Novi Pulsar će uz doplatu nuditi i Safety Shield tehnologiju koja debitovala na aktuelnom Qashqaiju. Safety Shieldom (sigurnosni štit) objedinjuje sledeće sisteme: upozorenje za promenu trake, upozorenje za vozilo u mrtvom uglu, detekciju pokretnih objekata pri vožnji unazad, automatsko obaranje dugih svetala (full LED, u zavisnosti od paketa opreme), sistem za upozorenje i izbegavanje frontalnih udesa, prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na pad koncentracije vozača…

Od lansiranja Pulsar će biti dostupan sa dva motora, 1,2 litarskim DIG-T benzinskim motorom i 1,5 litarskim dCi dizelom, oba opremljena Start/Stop sistemom. Benzinac razvija 115KS i 190 Nm obrtnog momenta, dok snaga dizelaša iznosi 110KS uz 260 Nm momenta. Ubrzo će im se pridružiti i 1,6 litarski turbo benzinac sa 190KS, poznat iz modela Juke.

U kombinaciji sa 6-stepenim ručnim menjačem, 1,2 DIG-T benzinac u proseku troši 5 l/100 km i ubrzava Pulsara 0-100 km/h za 10,7 sekundi. Deklarisana potrošnja dizela iznosi samo 3,6 l/100 km uz emisiju 94 grama CO2 po kilometru.


Nissan Pulsar se proizvodi u Barseloni, a u salonima bi trebao da se pojavi do kraja godine.
Izvor: Cdm.me
Foto: Nissan
Ne znam zasto ali mi se ne svidja previse mi je blag.. Ipak mi je i dalje u ovoj klasi Mazda 3 no1.
Ovo je vec dosta star model na trzistu u svetu, to je prakticno restilizovana Tiida, pokusaj prilagodjavanja EU(po meni los, jer mi bolje izgleda unutrasnjost modela za Aziju i Ameriku), a pravi se od 2011 godine.Ne donosi bas nista novo, kvalitetan je, udoban, jako prostran i dobro opremljen, ali ga je vreme vec pojelo.Novi model trteba da bude na novoj platformi koju ce koristiti i Megan vec sledece godine.Tipujem da im je ovo promasaj.
Meni je ok, ali mislim da su preterali sa cenom.
Proci ce kao Bravo na trzistu...
a gde pise kolika je cena?
mogli su se malo vise potruditi oko ponude motora
"Mazda 3 no1"?
Neko je ostavio ovaj komentar na B92:
"Sad sam nasao sms iz mazdinog salona:Donji stiropor u koji se smesta tocak sa srafom,felna bez gume i alat kosta 67.121 rsd. Cena je potpuno nenormalna."
Slažem se ...
@mile antena
Bila je vest o ceni Pulsar-a, samo sto ljudi ovde, ali i na drugim sajtovima, obicno ne citaju dovoljno ali ipak komentarisu i uporedjuju cene u Srbiji sa onima u inostranstvu i onda im je sve nelogicno... cene su se pojavile za FR i V.B., i tako je npr u FR njegova cena 18.790, dok je za Golfa 18.950, Astru 17.190, 308 18.200, Megane 20.400, Focus 18.450... ;)
Pogledajmo samo kako izgleda, na stranu motori, cena i ergonomija.
Nema sanse protiv Golfa.
Ovo je prvi Golf koji je i udoban i dobro se vozi i nije bucan, zaista je najbolji u klasi. Enterijer je. takodje, najbolji u klasi. Najbolji izbor motora, najveci izbor dodatne opreme...
Ovo izglea cak gore i od Megana.