
Novi, mali globtroter brenda JEEP
Nakon svetske premijere na salonu automobila u Ženevi u martu mesecu ove godine, i premijere u SAD-u na Međunarodnom salonu automobila u Njujorku održanom u aprilu, novi Jeep Renegade, malo SUV vozilo debituje pred međunarodnim medijima pre nego što krene njegova prodaja na području Evrope, Bliskog istoka i Afrike.
Potpuno novi Jeep® Renegade proširuje paletu vozila ovog brenda ulaskom na segment malih SUV vozila, ostajući veran avanturističkom duhu i sposobnosti pogona na sva četiri točka po kojima je Jeep poznat.
Odlučnost, umeće i potreba za pripadnošću zajedničkom, jakom timu: upravo to su bili najvažniji sastojci u stvaranju novog Jeep Renegade modela, prvog modela firme Fiat Chrysler Automobiles koji je razvijen u saradnji italijanskih i američkih dizajnera i prvi model u istoriji brenda proizveden u Italiji, u modernizovanoj fabrici SATA u Melfiju (pokrajina Bazilikata). Jedan potpuno novi Jeep, koji predstavlja proizvod kombinacije dizajna, funkcionalnosti i stručnosti na polju terenskih vozila, svojstvenih američkom brendu - koji je pune 73 godine sinonim za slobodu i vožnju sa pogonom na sva četiri točka – i stila i dinamičnih karakteristika koje ceo svet prepoznaje kao zaštitni znak italijanskih automobila.

Jeep Renegade je model izraženih stilskih karakteristia. Agilan i prostoran, idelan je za završavanje obaveza po gradu a sa svojim off road mogućčnostima, spreman je da istražuje nove off road staze. Poseduje najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi, izuzetnu dinamiku upravljanja i neprevaziđene terenske sposobnosti.
Dva nova napredna 4x4 sistema „Jeep Active Drive“ i „Jeep Active Drive Low“ omogućavauju funkciju koja je jedinstvena u ovoj kategoriji – sistem za isključivanje zadnjeg pogona koji omogućava neprimetno prebacivanje sa dvo osovinskog na jedno-osovinski pogon kako bi se smanjio utrošak energije kada pogon na sva četiri točka nije potreban, i time smanjila potrošnja goriva.
Devetostepeni automatski sistem prenosa, koji je takođe prvi u ovom segmentu, omogućava vrhunske performanse kako na putu tako i van njega. Niz ekonomičnih motora dostupnih u dvanaest kombinacija pogonskih agregata omogućava da Renegade zadovolji potrebe svih kupaca.
Na području Evrope, Bliskog istoka i Afrike, novi Jeep Renegade biće dostupan u punom u četiri različite verzije - Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. To je ukupno 12 ekonomičnih kombinacija pogonskih agregata i mogućnost izbora između benzinskih i turbo dizel motora u konfiguracijama sa pogonom na sva četiri točka ili sa pogonom na prednje točkove.Linija motora koja će biti u ponudi u području Evrope, Bliskog istoka i Afrike sastoji se iz dva MultiAir2 i jednog E.torQ benzinska motora i dva MultiJet II dizel motora. Ponuda menjača uključuje izbor između dva manuelna, jednog sistema prenosa sa duplim suvim kvačilom (DDCT) i 9-stepenog automatskog menjača, prvog u ovom segmentu.
Novi Renegade će biti ključni model brenda Jeep za ovo područje, jer ulazi na jedan najbrže rastućih segmenata – tržište malih SUV vozila.
Eksterijer
Od samog početka, dizajneri znali da Renegade posedovati najbolju terensku sposobnost u svojoj klasi sa gradskim prporocijama, a da istovremeno unapredi svestranost, upravljivost i stil. Pored toga, dizajneri su dobili zadatak da stvore potpuno novo malo SUV vozilo koji će biti simbol američkog dizajna po kom je Jeep poznat, koji će obeležiti prvo pojavljivanje brenda u segment malih terenaca na preko 100 tržišta širom sveta. Na kraju, Renegade je morao da obezbedi slobodu vožnje na otvorenom, s obzirom da je to tradicija koja je započeta još 1941. godine modelom Jeep Willys MB, je i dalje prisutna na današnjem modelu Jeep Wrangler.

Rezultat je vozilo izgrađeno na moćnom stavu modela Jeep Wrangler uz osvežen, potpuno nov dizajn eksterijera koji će se nesumnjivo dopasti mladalačkim i avanturistički nastrojenim vozačima koji prepoznaju sebe u dobro poznatom Jeep dizajnu inspirisanom vrednostima kao što su sloboda i avanturistički duh. Spoljašnjost vozila ima odlučan izgled sa robusnim konturama i agresivnim proporcijama točkova u odnosu na karoseriju. Iz svih uglova vidljive su jasne naznake stilskog nasleđa ovog brenda, puput okruglih farova, zaštitnog znaka – rešetke sa sedam proreza i trapezoidnih blatobrana. Dva sistema otvorenog krova će takođe biti dostupna kako bi vozačima omogućila uživanje u slobodnoj vožnji na otvorenom: veliki, električni klizni stakleni krov iz dva dela i „My Sky“ koji je jedinstven u ovom segmentu. Sa dve lagane ploče koje se lako i jednostavno skidaju i smeštaju u prtljažnik, „My Sky“ u ovaj segment uvodi panoramsko iskustvo vožnje na otvorenom. Dostupno je ukupno sedam vrsta dizajna točka za novi Jeep Renegade. Svi modeli su sa pet krakova i specifičnom završnom obradom, u veličinama od 16 do 18 inča.
Enterijer
Enterijer odlikuje moderan, prefinjen izgled koji je u skladu sa DNK brenda Jeep. Kabinu karakterišu pažljivo odabrane, inovativne kombinacije boja, visoko-kvalitetni materijali, napredni tehnološki sadržaj i dobro osmišljeni i funkcionalni delovi za smeštanje prtljaga.
Enterijer poseduje poseban osvežen stil koji su dizajneri nazvali „Tek-Tonic“. Ovaj novi tematski dizajn definisan je presecima finih, opipljivih oblika i robusnih funckionalnih detalja. Veće površine, kao što je izvajana instrument tabla od mekog materijala, kombinuju se sa naglašenim funkcinonalnim elementima kao što je ručka za pridržavanje, pozajmljena od njegovog starijeg brata legendarnog Jeep Wrangler-a, koja predstavlja nezamenljiv detalj prilikom avantura terenske vožnje. Jedinstveni zaštitni okviri, eloksirani detalji dizajna i sjajan izbor boja preuzeti su sa opreme za ekstremne sportove. A kako bi osigurali da putnici imaju dovoljno mesta za svu potrebnu opremu, Renegade je konstruisan sa efikasnom i fleksibilnom unutrašnjošću koja uključuje i sedište suvozača koje se sklapa unapred i jedinstveni u ovoj klasi, odvojivi, podesivi po visini pod teretnog odeljka sa dva lica.
Motori
Linija motora za Jeep Renegade za područje Evrope, Bliskog Istoka i Afrike obuhvata dvanaest ekonomičnih kombinacija pogonskih agregata stvorenih da odgovore potrebama tržišta datog regiona. Linija uključuje 1,4-litarski MultiAir2 benzinski turbo motor od 140 konjskih snaga sa Stop&Start sistemom i konfiguracijom 4x2 sa manuelnim menjačem sa šest brzina ili DDCT (prenos sa dvostrukim suvim kvačičom); 1,4-litarski MultiAir2 benzinski turbo motor od 170 konjskih snaga sa Stop&Start sistemom, devetostepenim automatskim prenosom i konfiguracijom 4x4; 1,6-litarski MultiJet II dizel motor od 120 konjskih snaga sa Stop&Start sistemom i konfiguracijom 4x2 sa manuelnim menjačem sa šest brzina; 2,0-litarski MultiJet II dizel motor od 120 ili 140 konjskih snaga sa Stop&Start sistemom i konfiguracijom 4x4 sa manuelnim menjačem sa šest brzina; 2,0-litarski MultiJet II dizel motor od 140 ili 170 konjskih snaga sa Stop&Start sistemom i konfiguracijom 4x4 sa automatskim devetostepenim menjačem; 1,6-litarski E.torQ benzinski motor od 110 konjskih snaga sa Stop&Start sistemom, petostepenim manuelnim menjačem i konfiguracijom 4x2, i 2,4 litarski „Tigershark“ MultiAir od 185 konjskih snaga sa devetostepenim automatskim prenosom, u konfiguracijama 4x2 i 4x4.
Devetostepeni automatski sistem prenosa
Novi Renegade u svoju kategoriju uvodi prvi devetostepeni automatski sistem prenosa. Uparen sa 2,0 -litarskim MultiJet II dizel motorom, 2,4-litarskim ili 1,4-litarskim MultiAir2 benzinskim turbo motorom od 170KS, ovaj devetostepeni menjač pruža mnoge prednosti, kao što su odlično ubrzanje, ravnomeran dotok snage pri brzoj vožnji na autoputu i poboljšana ekonomičnost. Sasvim novi, potpuno elektronski devetostepeni automatski sistem prenosa poseduje „shift-on-the-fly“ promenu obrasca menjanja brzina, kao i AutoStick funkciju manuelnog menjanja brzina za veću ekonomičnost, bolje performanse i veće užitak u vožnji.
4x4 sistemi: „Jeep Active Drive“ i „Jeep Active Drive Low“
Novi Renegade poseduje dve potpuno nove konfiguracije pogona na sva četiri točka. Ovaj model ima najbolje prilazne i silazne uglove u svojoj klasi, kao i dva sistema za 4x4 pogon – „Jeep Active Drive“ i „Jeep Active Drive Low“.Ovaj poslednji, zahvaljujući posebnom načinu mapiranja prenosnih odnosa i kombinaciji funkcija „Hill Descent Control“ (kontrola pri vožnji nizbrdo) i „Low“, omogućava takvo ponašanje van puta koje Renegade svrstava u sam vrh svoje kategorije i pruža legendarnu terensku sposobnost svojstvenu brendu Jeep. Oba sistema stvaraju dovoljno obrtnog momenta za bilo koju situaciju u vožnji i pružaju dodatnu bezbednost u klizavim uslovima kao što je vožnja po kiši ili snegu, kao i dovoljno vučne snage za agresivnije startove.
„Jeep Active Drive“ i „Active Drive Low“ sistemi kombinuju se sa „Jeep Selec-Terrain“ sistemom kontrole vučne snage sa četiri mogućnosti podešavanja (pet za model Trailhawk, koji pored Auto, Snow, Sand i Mud poseduje i Rock podešavanje) koja omogućavaju adekvatan izbor režima za vožnja na putu ili van njega za optimalne performanse na svim vrstama terena. Sa nezavisnim vešanjem koje omogućava maksimalnu artikulaciju točkova od 205 mm i klirens od 210 mm na modelu Trailhawk, Jeep Renegade postavlja nove standarde u segmentu malih terenaca i pruža najveću funkcionalnost pogona na sva četiri točka u svojoj klasi.
Takođe, novi Jeep Renegade je prvo malo SUV vozilo opremljeno sistemom za isključivanje pogona na zadnjoj osovini. Ovaj sistem smanjuje utrošak energije kada 4x4 pogon nije potreban i potrošnju goriva svodi na nivo 4x2 pogona. Sistem za isključivanje neprimetno prebacuje pogon sa dvo-osovinskog na jedno-osovinski uz automatsku kontrolu obrtnog momenta bez ikakvog učešća od strane vozača.
Info-zabavni sistem i bezbednost
Jeep Renegade je bez premca u svom segmentu i po pitanju opreme koja omogućava ugodnu vožnju sa info-zabavnim sistemom i naprednim tehničkim sadržajima. To uključuje UConnect sistem sa 5-inčnim (standardna oprema na svim verzijama) ili 6,5-inčnim ekranom osetiljivim na dodir, Bluetooth sa hends-fri režimom i 7-inčnom instrument tablom sa „multiview“ ekranom u boji, najvećim u svom segmentu.
Bezbednost i sigurnost su takođe predstavljale prioritet u razvoju novog Jeep-a Renegade koji nudi do 70 standardnih ili dodatno dostupnih funkcija, uključujući 6 standardnih vazdušnih jastuka, elektronski sistem za stabilnost (ESC) sa elektronskim ublažavanjem naginjanja (ERM), zadnjom kamerom za parkiranje, upozorenjem na mogućnost čeonog sudara (Forward Collision Warning-Plus), sistem upozorenja pri promeni trake (LaneSense Departure Warning-Plus) i prilagodljivu kontrolu brzine (Adaptive Cruise Control).
Čvrsta struktura karoserije
Jeep Renegade poseduje karoseriju iz jednog dela baziranu na najnovijoj maloj-širokoj 4x4 arhitekturi, tako što su gornji deo karoserije i ram izgrađeni kao jedna celina, za čvršću strukturu i efikasniju masu. Čvrstina osnove postignuta je zahvaljujući širokoj upotrebi čelika velike tvrdoće i strukturnih adheziva. Novo malo SUV vozilo ima otprilike 70% čelika visoke čvrstoće radi maksimalne dinamičnosti vozila i dobrog ponašanja u slučaju sudara, istovremeno posedujući optimalnu težinu – Renegade je prvi Jeep koji u toj meri koristi čelik visoke čvrstoće.
Za dodatnu optimizaciju snage i težine, Jeep Renegade poseduje aluminijumsku haubu, prednje unakrsno ojačanje i hibridnu zadnju bezbednosnu kutiju.
Jedna od najistaknutijih karakteristika strukture karoserije je primena vruće štampanog čelika i čelika visoke čvrstine u gornjem delu karoserije, A i B stubovima, čeonoj konstrukciji, pragovima i prečagama. Kombinacija ovakvih strukturnih svojstava pruža čvrstinu krova Jeep Renegade-a, kao i bolju preglednost usled tanjih potpornih delova.

Poboljšane strukturne veze između šasije i karoserije, uključujući nosače vešanja i priključne tačke na pomoćnom ramu, konstruisane su tako da omoguće veliku krutoću na tim mestima i tako smanje nisko-frekventnu buku u kabini. Pored toga, kruta struktura karoserije omogućila je konstruktorima da šasiju podese baš za Jeep Renegade. Rezultat svega toga je osećaj čvrstine, samopouzdanja i prefinjenosti, kako na putu tako i van njega.
Jeep-ova sposobnost da ide gde kod poželite uz odlične performanse na putu
Kako bi pružio najbolje terenske performanse u svojoj klasi, uz dinamičnost i udobnost koja se očekuje u malom SUV vozilu, Jeep Renegade poseduje prednje MacPherson vešanje velike čvrstine, što omoguća artikulaciju od 170 mm, bolje ponašanje u krivinama i manju težinu. Posebno dizajnirano unakrsno ojačanje s prednje strane ima dve funkcije, smanjuje buku tako što povećava krutost konstrukcije i integriše se u treću liniju opterećenja i tima poboljšava apsorbovanje energije u slučaju susdara. Najnoviju inovaciju predstavlja primena „deljene“ montaže amortizera koja vibracije sa puta na karoseriju prenosi kroz dva pravca i tako povećava efikasnost amortizera i poboljšava akustiku.
Dizajnirana u cilju smanjenja neželjene gruboće u kabini i kako bi mogla da podnese obrtni momenat motora, arhitektura šasije Renegade-a poseduje izolovani zadnji pomoćni ram. Pored toga, zadnji pomoćni ram sadrži i tačke veze za bočne vođice vešanja i poluosovine. Sa visoko-montiranim amortizerima i oprugama, konstrukcija zadnjeg vešanja daje Jeep Renegade veći stepen krutosti, poboljšava ponašanje u skretanju u drumskoj vožnji i omogućava artikulaciju zadnjih točkova od 205 mm, za prave terenske avanture.
Vrhunski Koni sistem amortizacije sa selektivnom frekvencijom
Jeep Renegade je prvi Jeep koji poseduje Koni-jevu amortizaciju sa selektivnom frekvencijom (frequency selective damping) na prednjim i zadnjim amortizerima. Ovaj sistem amortizacije daje Renegade-u stabilnost svetske klase i vrhunsku upravljivost. Pored toga, Koni FSD sistem aktivno filtrira visokofrekventne vibracije koje se na vešanje prenose sa neravnog puta i obezbeđuje glatko i udobno kretanje zadržavajući odličnu upravljivost.
Napredni električni upravljački sistem
Jeep Renegade omogućava prezicno upravljanje, zahvaljujući električnom upravljačkom sistemu (EPS) i DST sistemu, koji pružaju bolje upravljanje i performanse.
Vozilo poseduje napredni EPS sistem montiran u osovini upravljača koji koristi najnoviju EPS tehnologiju, što vozaču omgućava sportsko upravljanje tako što savladava značajna opterećenja pri svim brzinama okretanja upravljača i elektronskim upravljanjem pomaže u savladavanju krivina u svim uslovima. Pored toga, ima i za 3% manju potrošnju goriva u poređenju sa običnim hidrauličnim sistemima. Sve korekcije i pomoć u upravljanju ostvaruju se pomoću električnog motora, a pošto je sam sistem potpuno elektronski, vozač će imati optimalno upravljanje pri svim brzinama uz manju potrošnju goriva, jer nema parazitskih gubitaka prouzrokovanih radom hidraulične pumpe.
Renegade-ov DST sistem poboljšava i bezbednost i upravljivost tako što aktivno izvodi korekcije i automatski kontroliše preupravljanje na površinama sa slabim prianjanjem, u svim uslovima vožnje. Pored toga, ovaj sistem je potpuno integrisan sa sistemom elektronske kontrole stabilnosti (ESC) kako bi se smanjilo zanošenje vozila prouzrokovano proklizavanjem, obrtnim momentom, ili poprečnim nagibom kolovoza.
Bezbednost
Sigurnost i bezbednost su bili u središtu pažnje pri razvoju novog modela Jeep Renegade. Novo malo SUV vozilo nudi do 70 sigurnosnih i bezbednosnih funkcija koje su na raspolaganju, uključujući i prvu funkciju dostupnu u ovom segmentu - sistem za upozorenje na čeoni sudar (Forward Collision Warning-Plus) i sistem za upozorenje na promenu trake (LaneSense Departure Warning-Plus).
Standardne bezbedonosne funkcije novog Jeep Renegade modela sastoje se od 6 standardnih vazdušnih jastuka (napredni višestepeni vazdušni jastuci smešteni u sedištu, vazdušne zavese koje su postavljene celom dužinom kabine, bočni vazdušni jastuci, itd.), elektronskog sistema za kontrolu stabilnosti ESC (Electronic Stability Control) sa ublažavanjem naginjanja (ERM). Kako bi obezbedili maksimalnu zaštitu, ukupna ponuda dostupnih ili opcionih funkcija bezbednosti novog Jeep Renegade modela uključuje i sistem nadzora mrtvog ugla (Blind-spot Monitoring), upozorenje na dolazak vozila sa zadnje strane (Rear Cross Path detection), prilagodljivu kontrolu brzine (Adaptive Cruise Control) i zadnju kameru za parkiranje ParkView (rear backup camera) sa dinamičnom mrežom linija na ekranu.
Jedan od najinovativnijih sistema koji novi Jeep Renegade model poseduje jeste sistem za upozorenje na čeoni sudar (Forward Collision Warning-Plus), prvi u toj kategoriji. Ovaj sistem koristi radarske i video senzore kako bi detektovao da li se Renegade prebrzo približava drugom vozilu ili nekoj velikoj prepreci na putu, i upozorava ili asistira vozaču kako bi izbegao ili ublažio sudar.
Sistem za upozorenje na promenu trake (LaneSense Departure Warning-Plus) koristi senzor sa kamerom kako bi ustanovio poziciju na putu vozila Jeep Renegade. U slučaju neplaniranog skretanja sa trake, koju određuje promena putanje i neuključivanje pokazivača pravca, ovaj sistem daje vizuelno i taktilno upozorenje – diskretnim vibriranjem električnog servo upravljača. Ukoliko se neplanirano skretanje sa trake nastavi, sistem još jednom daje vizuelno upozorenje.
Sistem nadzora mrtvog ugla (Blind-spot Monitoring) koristi radarski senzor sa ultra-širokim talasnim dužinama kako bi pomogao vozaču pri promeni trake ili pri preticanju vozila koja se nalaze u mrtvom uglu. Sistem obaveštava vozača o vozilu/vozilima koja se nalaze u mrtvom uglu svetlosnim upozorenjem na bočnim retrovizorima i zvučnim upozorenjem (zvuk po izboru vozača).
Kada se aktivira, prilagodljivo ograničenje brzine (Adaptive Cruise Control) smanjuje zadatu brzinu vozila kada se ono približava drugom vozilu u istoj traci, ili kada drugo vozilo uđe u istu traku. ACC će povećati brzinu na prethodno zadatu kada vozilo spreda ubrza ili se pomeri u drugu traku. Sistem takođe održava prilagođeno odstojanje između vozila i vozila koje se nalazi ispred. Naročito je od koristi kod vožnje u nepovoljnim vremenskim uslovima ili uslovima smanjene vidljivosti.
Paleta modela
Novi Jeep Renegade je u Evropi dostupan u četiri različite verzije: Sport, Longitude, Limited i Trailhawk, od kojih svaki poseduje posebnu opremu i mogućnosti prilagođavanja kako bi zadovoljio sve potrebe kupaca. Ekskluzivna ograničena serija modela „Opening Edition“ priključiće se Renegade-ovoj paleti o prvoj fazi prodaje i biće dostupna samo vozačima koji prvi kupe novi model.
Sport verzija je početni model u paleti, Longitude nudi visok nivo funkcionalnosti i udobnosti, dok Limited predstavlja vrhunsko izdanje po pitanju tehničkih sadržaja i mogućnosti prilagođavanja, i sadrži standardnu opremu koju obično poseduju vozila više klase.
Za vozače koji traže najbolje terenske sposobnosti od svojih Jeep vozila, model Renegade Trailhawk pruža najbolje Trail Rated 4x4 performanse u svojoj klasi uz jedinstveni paket standardne opreme. Standardno dostupni sistemi Jeep Active Drive Low, Selec-Terrain sa ekskluzivnim Rock režimom (automatski aktivira blokadu zadnjeg diferencijala i deli obrtni momenat na dve osovine), klirens povećan za 20 mm kako bi dostigao čitavih 210 mm, zaštitne ploče na donjem delu karoserije, crvene prednje i zadnje kuke za vuču (dostupne na određenim tržištima), jedinstvene maske koje omogućavaju prilazni ugao od 30 stepeni, prelomni ugao od 23,5 stepeni i silazni ugao od 34 stepana predstavljaju specifične karakteristike modela Trailhawk.
Ukupno sedam vrsta dizajna točkova dostupno je na novom Jeep-u Renegade. Novi model se kreće na 16-inčnim (Sport i Longitude), 17-inčnim (Trailhawk i Limited) ili 18-inčnim gumama (Opening Edition i dodatno dostupno na Limited verziji), koje omogućavaju vozačima dobro prianjanje u svim uslovima vožnje. Može doći do promena u konfiguraciji prema potrebama tržišta.
Boja eksterijera uključuje 11 različitih izbora boja, uključujući mnoge nazvane u čast legendarnog nasleđa brenda Jeep. Pored upadljivog crnog krova koji je dostupan, boje karoserije uključuju i: Kolorado crvenu, Omaha narandžastu, sunčano žutu, Mohavi boja peska, komando maslinasto zelenu, Sijera plavu, metalik crnu, ledeno plavu, crnu, alpski belu i mat plavu.
Enterijer novog Jeep-a Renegade nudi se u sedam varijanti dizajna i svaka od njih je specifična za određenu varijantu ovog modela. Ponuđene varijante dizajna su: Monotono crna sa satenski srebrnim detaljima (Sport), enterijer u dve nijanse crne / peščana oluja sa metalik-dijamantskim detaljima (Sport), monotono crna sa satenski srebrnim detaljima (Longitude), enterijer u dve nijanse crne / peščana oluja sa satenski srebrnim detaljima (Longitude), enterijer u dve nijanse boje kore drveta / siva sa naradžastim eloksiranim detaljima i šavovima (Longitude), monotono crna tkanina sa rubin-crvenim detaljima i šavovima (Trailhawk), monotono crna koža (dostupno po želji) sa rubin-crvenim detaljima i šavovima (Trailhawk), crna tkanina vrhunskog kvaliteta sa satenski srebrnim detaljima (Limited), monotono crna koža (dostupno po želji) sa satenski srebrnim detaljima i bež šavovima (Limited) i kožni enterijer (dostupno po želji) u dve nijanse boje kore drveta / siva sa narandžastim eloksiranim detaljima i šavovima (Limited).
Ekskluzivna serija „Opening Edition“
Ekskluzivna serija „Opening Edition“ biće dostupna uz četiri osnovne verzije Renegade-a tokom faze puštanja u prodaju. Ovaj model ograničene serije biće dostupan isključivo kupcima koji prvi naruče ovaj automobil.

Bazirana na vrhunskoj verziji Limited, model „Opening Edition" biće dostupan i u 4x2 i u 4x4 konfiguraciji. Nudiće se isključivo u dve kombinacije boja: alpska bela sa crnim krovom, ili Omaha narandžasta sa crnim krovom. Ekskluzivne dijamantski obrađene 18-inčne felne i posebna značka upotpunjuju jedinstven izgled modela „Opening Edition“.

Enterijer ovog modela poseduje crna kožna sedišta sa kontrastnim šavovima narandžaste boje koja još više ističu kabinu koja je već izuzetno udobna i puna naprednih tehničkih sadržaja.

Što se tiče info-zabavnog sistema, udobnosti i bezbednosti, Opening Edition poseduje standardni UConnect sistem navigacije sa 6,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir, klimu sa dve zone, pasivno otključavanje i pokretanje bez ključa, zadnje senzore za parkiranje, kontrolu brzine, svetla za maglu i elektronski sklopive retrovizore.

Ponuda motora za verziju Opening Edition uključuje 1,6-litarski MultiJet II dizel motor od 120 konjskih snaga sa manuelnim menjačem sa šest brzina u kombinaciji sa prednjim pogonom, 2,0-litarski MultiJet II motor od 140 konjskih snaga sa manuelnim menjačem sa šest brzina u kombinaciji sa pogonom na sva četiri točka i 1,4-litarski MultiAir2 benzinski motor od 140 konjskih snaga sa manuelnim menjačem sa šest brzina i prednjim pogonom.
Jeep Renegade Sport
Model Renegade Sport pokreće novi 1,4-litarski MultiAir2 benzinski motor od 140 konjskih snaga sa DDCT i prednjim pogonom, 1,6-litarski E-TorQ motor od 110 konjskih snaga sa 5-stepenim manelnim menjačem i prednjim pogonom, 1,6-litarski MultiJet II motor od 120 konjskih snaga sa manuelnim menjačem sa šest brzina i prednjim pogonom i 2,4-litarski Tigershark motor od 185 konjskih snaga sa 9-stepenim automatskim prenosom i prednjim pogonom.
Standardna oprema na verziji sport podrazumeva: 16-inčne pune čelične točkove sa crnom bojom malog sjaja, gornju masku u boji karoserije, hromirane proreze na rešetci i crnu rešetku, halogene reflektorske farove, mat crni okvir rešetke, svetla za dnevnu vožnju, čelični krov u boji karoserije, daljinsko otključavanje, satenski hromiranu kuglu menjača (samo na manuelnim menjačima), ABS, ESC, kontrolu vučne snage, pomoć pri pokretanju na uzbrdici, šest vazdušnih jastuka, aktivni naslon za glavu putnika / vozača, elektronski servo upravljač, elektronsku ručnu kočnicu, sistem za praćenje pritiska u gumama, UConnect 5.0 radio sa četiri zvučnika, ekran osetljiv na dodir i Bluetooth, AUX i USB ulaz, 3,5-inčni centar za informacije o vozilu, Audio / EVIC komande integrisane u upravljač, električne podizače prozora sa brzim spuštanjem/podizanjem, manuelnu klimu, prestenove za pričvršćivanje tereta i pokazivače pravca na spoljašnjim retrovizorima.
Dodatno dostupnu opremu na modelu Sport čine: 16-inčne alu-felne, dijamantski obrađene u boji kristala granita.
Jeep Renegade Longitude
Model Renegade Longitude je dostupan sa svim verzijama motora osim verzija od 140Ks i 170 KS 2.0 litra MultiJet Ii sa devetostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka kao i 170KS 1.4 litra MultiAir2 Turbo motorom sa devetostepenim automatskim menjačem i 4Y4 konfiguracijom.
Jeep Renegade Longitude poseduje pun spektar standardnih i dodatno dostupnih funkcija. Longitude kao standardnu opremu ima dijamantski obrađene 16-inčne alu-felne u boji kristala granita, kontrolu brzine, 3.5inčnu monohromatsku instrument tablu, ograničenje brzine, šest zvučnika, elektronske retrovizore u boji karoserije sa grejačima, brave u boji karoserije, prednja halogena svetla za maglu sa okvirom u sivo-satenskoj boji, krovne nosače sa crnim podupiračima i svetlo obojenim šinama, prednja svetla za maglu, podesivo vozačko sedište, kožno obložen upravljač, unutrašnje LED osvetljenje, osvetljene štitnike za sunce i Uconnect 5.0 radio sa 5,0-inčnim ekranom u boji i Uconnect Bluetooth® glasovnu kontrolu.
Dodatna oprema na modelu Longitude uključuje: 17-inčne alu-felne u srebrnoj boji, električni krov sa dve klizeće ploče, grejanje na upravljaču i prednjim sedištima, zadnje senzore za parkiranje, pakete opreme „Safety“, „Function“ i „Trailer Tow“ paket za prikolicu.
Jeep Renegade Limited
Renegade Limited je u ponudi sa svim verzijama motora osim 170KS MultiJet II 2.0 sa devetostepenim automatskim menjačem (koji je ekskluzivan za Trailhawk verziju) i nudi punu dodatnu opremu vrhunskog kvaliteta. Ponuda motora uključuje 1,4-litarski MultiAir2 Turbo motor od 170 konjskih snaga sa 9-stepenim automatskim prenosom i pogonom na sva četiri točka i 2,0-litarski MultiJet II motor od 140 konjskih snaga sa 9-stepenim automatskim prenosom i pogonom na sva četiri točka.
Verzija Limited pored standardne opreme sa modela Longitude poseduje i 17-inčne alu-felne u srebrnoj boji, svetlo obojen okvir rešetke, krovni nosač sa crnim podupiračima i svetlo obojenim šinama i prednja halogena svetla za maglu sa sivo-satenskim okvirom.
Svetlo obojeni retrovizori sa grejačima dolaze sa ugrađenim pokazivačima pravca. Pored toga, model poseduje stop svetla sa svetlo obojenim okvirom, svetlo obojen završetak izduvnog sistema, tapacirane prednje patosnice, kožnu ručicu menjača, Forward Collision Warning-Plus sitem za upozorenje na čeoni sudar, Lane Departure Warning-Plus sistem za upozorenje na promenu trake, svetlo obojene nosače na krovu, klimu sa dve zone, vinilski ukras na vratima, 7-inčnu TFT instrument tablu sa „multiview“ ekranom u boji, EVIC, sedišta od vrhunske tkanine (koža na određenim tržištima).
Dodatna oprema uključuje: dijamantski obrađene 18-inčne alu-felne u sivo-satenskoj boji, električna prednja sedišta sa 8 pozicija uključujući 4 pozicije za pravilno držanje kičme, sedišta i upravljač sa grejanjem, kožna sedišta, prilagodljivu kontrolu brzine, UConnect 6.5AN radio sa 6,5-inčnim ekranom u boji osetljivim na dodir, navigaciju sa 3D modelima, modelima gradova i digitalnim terenom, standardnu UConnect glasovnu komandu sa Bluetooth® funkcijom, odvojivi My Sky sistem otvorenog krova i „Safety“, Info-zabavni sistem, kao i „Winter“, „Visibility“, „Function“ i „Trailer Tow“ pakete opreme.
Jeep Renegade Trailhawk
Sa svojim upečatljivim, agresivnim izgledom i standardnom specijalnom terenskom opremom uključujući i Jeep Active Drive Low sistem sa najnižim prenosnim odnosom od 20:1, Selec-Terrain sistemom i ekskluzivnim Rock režimom i kontrolom vožnje nizbrdo, model Trailhawk nastupa kao najfunkcionalnija verzija Renegade-a i najfunkcionalnije malo SUV vozilo u svojoj kategoriji po pitanju terenske vožnje.
Pokreće ga 2,0-litarski MultiJet II motor od 170 konjskih snaga sa Stop&Start sitemom sa devetostepenim automatskim menjačem i 2,4-litarski “Tigershark” MultiAir motor od 185 konjskih snaga, sa devetostepenim automatskim menjačem.
Posebna terenska oprema na modelu Trailhawk uključuje povećanje klirensa od 20 mm, terensko vešanje i zaštitne ploče na donjoj strani karoserije, jedinstvene prednje i zadnje maske sa poboljšanim prilaznim i silaznim uglovima. Dodatna stilska poboljšanja i oprema na Trailhawk-u uključuje dijamantski obrađene 17-inčne alu-felne u crnoj boji niskog sjaja, gume za blato i sneg sa simbolom pahuljice, crne šine krovnog nosača, satenski-sivi okvir rešetke, satenski-sivi detalji na haubi i vratima, „Trail Rated“ oznaka ispred prednjih vrata, prednja halogena svetla sa crnim okvirom slabog odsjaja, 7-inčni TDT „multiview“ ekran u boji, EVIC, kožnu ručicu menjača, odvojivu lampu, zadnji senzor za parkiranje, duboko zatamnjena stakla, crvenu prednju kuku, klimu sa dve zone.
Dodatna oprema podrazumeva: ukrasnu šaru na haubi, kožna sedišta sa 8 položaja uključujući 4 podešavanja za pravilno držanje kičme, Lane departure warning plus sistem za upozorenje na promenu trake, Uconnect 6.5AN radio sa 6,5-inčnim ekranom u boji, navigacijom sa 3D modelima, modelima gradova i digitalnim terenom, standardni UConnect sitem upravljanja glasom sa Bluetooth® funkcijom, odvojivi My Sky sitem otvorenog krova kao i „Safety“, Info-zabavni, „Winter“, „Visibility“, „Function“ i „Trailer Tow“ pakete opreme.
PR Fiat Automobili Srbija