
Sem što je nedavno za sajam autombila u Parizu najavila evropsku premijeru novog crossovera HR-V (na nekim tržištima kao Honda Vetel ili XR-V), Honda je sada potvrdila da će sajam u francuskom glavnom gradu iskoristiti da i evropskoj publici predstaviti novu, treću generaciju gradskog modela Jazz.
Naime, nakon što je u julu prošle godine već predstavljena u Japanu, a u januaru ove godine i u SAD-u, ova nova generacija Honde Jazz je sada konačno spremna za evropsku promociju. Ipak, prodaja će početi tek na leto sledeće godine, u Velikoj Britaniji recimo tek u julu 2015.

Novi Jazz je između ostalog dobio moderniji eksterijer i prostraniji enterijer (takođe i prtljažnikk veće zapremine), a u poređenju sa starim modelom novi Fit je duži za 15 mm (sada 3915 mm) i ima za 30 mm duže međuosovinsko rastojanje (sada 2530 mm).
Novi Jazz će se u Evropi nuditi sa 1,3 litarskim i-VTEC benzincem sa šestostepenim manuelnim menjačem ili CVT transmisijom. U ponudi će nešto kasnije biti i hibridna verzija, sa kombinacijom 1,5 litarskog benzinca i elektromotora (sa ukupno 133KS).
Novi Jazz je takođe dobio i revidirano ogibljenje, poboljšani komfor, a tu su i dalje "magična sedišta".
Ivan Mitić – Autoblog.rs
100 hp.
odlican auto u vecini slucajeva. ja vozim 2009 fit (americka verzija jazz) vec nekoliko godina. odlicno iskoristen prostor, visok kvalitet, niska potrosnja ... a onda opet, tako tvrd auto nisam vozio jos od golfa keca, a ispod 3,000-4,000 rpm ubrzava kao i yugo. doduse ja sam pre vozio toyotu camry v6, koja je hvatala snagu vec na 1,500 rpm, pa mi se ovaj hondin motor (1.5 sa 117 hp) cini jako trom na niskim obrtajima. prezadovoljan sam auto, ali opet - nebi ga kupio opet.
Smanjili gepek, prostor za glave pozadi i ukinuli one kul drzace za hemijske/banane/cokoladice i casu/cokoladicu/voce/telefon/punjac ispred suvozaca i vozaca(pored vrata).
Nadam se da ce ponuditi "karavan" verziju, kao sto je to bio slucaj sa prethodnim modelom, ovaj put i globalno.