
Dok Alfisti s nestrpljenjem čekaju na najavljene nove modele, Alfa Romeo je na sajam automobila u Parizu došao sa novim verzijama već postojećih modela.

Prvo je na redu Giulietta Sprint, automobil napravljen u čast 60-godišnjice originalne Alfe sa tim imenom iz 1954. godine, a radi se o specijalnoj verziji aktuelne Giuliette sa 17-inčnim alu točkovima, sportskim aero body kit-om, zatamnjenim zadnjim staklima, većim izduvnim cevima, kao i enterijerom sa kožom, alkantarom, detaljima sa efektom ugljeničnih vlakana, specijalnim patosnicama i Uconnect infotainment sistemom.
U ponudi je više motora, i to:
1.4 MultiAir sa 110 kW/150KS i 125 kW/170KS
1.6 JTDM sa 77 kW/105KS
2.0 JTDM sa 110 kW/150KS i 129 kW/175KS
1.4 LPG Turbo sa 88 kW/120KS


Sledi MiTo Junior, u čast Alfe GT 1300 Junior iz 1966. godine, pri čemu se sve svodi na estetiku (nove boje, sportskiji zadnji branik, beli alu točkovi od 17 inča, beli retrovizori, trkačka traka sa natpisom Junior na vratima prtljažnika, hromirana izduvna cev, kožni volan sa belim šavovima, patosnice sa Junior logom...) i bogatiju opremu (dvozonski automatski klima uređaj, Uconnect infotainment sistem...).
Izbor motora podrazumeva:
1.4 sa 57 kW/78KS
0.9 Turbo TwinAir sa 77 kW/105KS
1.4 Turbo Petrol MultiAir sa 103 kW/140KS
1.3 JTDM sa 62 kW/85KS



Na kraju, tu je i Alfa 4C Spider koja je prikazana još u martu ove godine na sajmu automobila u Ženevi, dok će proizvodnja startovati početkom sledeće godine.
Podsećanja radi, Alfa 4C Spider je sem sklopivog soft top krova dobila i doterana prednja svetla, alu točkove od 18 i 19 inča sa Pirelli gumama, Glossy White eksterijer, novi izduvni sistem i elemente od ugljeničnih vlakana u enterijeru.

Za pogon Alfe 4C Spider se brine 1,75 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 240KS i 350 Nm, u paru sa TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom, dovoljno za ubrzanje do stotke od 4,5 sekunde i najveću brzinu od 250 km/h.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Alfa Romeo / Quattroruote