home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai je u avgustu objavio prve zvanične slike nove generacije modela i20, kada je promovisana i indijska verzija nazvana Hyundai Elite i20. Sada je Hyundai novi i20 zvanično predstavio i evropskoj publici, i to na sajmu automobila u Parizu. 

Novi i20 pored modernijeg izgleda (po uzoru na novije modele ovog proizvođača) odlikuju i veće dimenzije, kao i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom (između ostalog se pominju i naslon za ruku napred, podešavanje sedišta vozača po visini, USB & AUX port, start/stop dugme, smart key, Bluetooth konekcija, LED zadnja svetla, kamera za vožnju unazad, panoramski krov...).

Što se dimenzija tiče, novi i20 je dugačak 4035 mm, širok 1734 mm, visok 1474 mm, međuosovinsko rastojanje je produženo za 45 mm (sada 2570 mm), dok zapremina prtljažnika iznosi 326 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1042 litra). To znači da je novi i20 za 40 mm duži, 24 mm širi i 16 mm niži od svog prethodnika.

Ovde i podatak da je koeficijent otpora vazduhu smanjen sa 0,32 na 0,30.

U gami motora će se naći i 1,25 litarski benzinac u verzijama sa 75KS i 84KS, u paru sa manuelnim petostepenim menjačem. Slabija verzija do 100 km/h ubrzava za 13,6 sekundi, a jača za 13,1 sekundu.

Tu je takođe i 1,4 litarski benzinski motor sa 100KS i 134 Nm (sa manuelnim šestostepenim menjačem ili automatikom) koji do stotke stiže za 11,6 sekundi.

Na kraju, od dizelaša se najavljuju 1,1 litarski sa 75KS/180 Nm i 1,4 litarski sa 90KS/240 Nm (slabiji do 100 km/h ubrzava za 16,0 sekundi, a jači za 12,1 sekundu).

Kasnije će se pojaviti i 1,0 litarski trocilindrični turbo benzinac koji će razvijati do 120KS i 172 Nm obrtnog momenta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Worldcarfans.com / Hyundai




čitanja : 2795



Komentari

Šteta što su dizeli slabi. Ne samo kod njega već generalno u toj klasi.

Autor dzigi 03 Okt 2014, 09:12