
Hyundai je novu generaciju modela i20 predstavio početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu, i to samo kao hatchback sa 5 vrata, ali je odmah najavio i njegovu trovratnu varijantu čija prve zvanične slike su sada pred nama. Međutim, Hyundai će tu trovratnu verziju prodavati pod nazivom i20 Coupe.
U odnosu na obični hatchback sa 5 vrata, i20 Coupe sem para vrata manje odlikuje i nešto sportskiji izgled u odnosu na praktičnju verziju sa 5 vrata (uz drugačiji prednji branik, doteranu masku, zadnji krovni spojler, nešto veća zadnja svetla i 17-inčne alu točkove), dok zapremina prtljažnika iznosi 336 litara.

Hyundai takođe najavljuje da i20 Coupe "kombinuje zabavu u vožnji, upadljivi karakter i sportsku prefinjenost."

Kao i verzija sa 5 vrata, i i20 Coupe je dizajniran i razvijen u Hyundaijevom evropskom dizajn centru u Riselshajmu u Nemačkoj.

U ponudi motora će se naći benzinci 1.25L sa 84KS i 122 Nm kao i 1.4L sa 100KS i 134 Nm, dok su dizelaši 1.1L sa 75KS i 180 Nm kao i 1.4L sa 90KS i 240 Nm.
Benzinac 1.25L je standardno uparen sa manuelnim petostepenim menjačem, ostali sa šestostepenim, dok 1.4L benzinac može opciono da se kombinuje i sa automatikom.

Treba pomenuti da će tokom 2015. godine ponudu dopuniti i 1.0L trocilindrični turbo benzinac.
Hyundai i20 Coupe će početi da se proizvodi u februaru sledeće godine, a na tržištu se može očekivati u martu ili aprilu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mnogo skaldniji od 5-ovratnog, ali se i dalje vidi da se stedelo na svakom koraku. Enterijer je uzasan.
@ Fordovac
Užasan enterijer?
Lepši je od Fiestinog šiljasto svemirskog
Meni se svidja, enterijer je za desetku, bar na fotki. Cini mi se da su uzeli Kijin fazon...
Fordovac inace ima vrlo neobicne kriterijume ili smisao za humor... :)
Dobar je i spolja i iznutra i bok malo podseca na Veloster-a, a prava je retkost da u se ovom segmentu verzija sa 3-vrata razlikuje od one sa 5 vrata - obicno je to samo par vrata manje, tako da je to pohvalno...
Laserb
Nisam siguran, tu su negde, i oba ne valjaju, s tim da je ovaj definitivno losiji jer Fiestin ima i dvobojnu opciju, a i mnogo detalja, dok je ovaj more crne ravne plastike.
Polo makar ima neke ornamente u vidu ramova izduvnika. Meni se dopada i enterijer C3/DS3, koji je takodje jeftin, ali ne ovako ocigledno.
Odlican je, bilo bi dobro kada bi bio jeftiniji od verzije sa 5 vrata, ali imajuci u vidu da su mu dodali naziv Coupe, moguce da ce pokusati da ga cenovno postave iznad.
Evo produzeni Coupe, sa malo vecim gepekom :)
http://www.dodaj.rs/f/1I/HE/3ulr00QV/hyundai-i20coupe-long.jpg