
Predstavljanjem na Sajmu automobila u Ženevi, Hyundai je i zvanično najavio dolazak novog Tucsona na evropsko tržište. Zanimljivo je i to da je novi automobil i dobio ime koje je nekada nosio, dok će ime ix35 biti zaboravljeno.
Novi Tucson ostaje u istoj klasi kao i pre, a čini se da je jedan od njegovih najvećih konkurenata u Evropi uparvo Renault Kadjar koji je takođe predstavljen tokom sajma u Ženevi. Tucson nosi gotovo iste dimenzije kao i Renault Kadjar, ali je dobio prtljažnik zapremine 513 litara (više od Kadjara), dok je kompletno uređenje u kabini drugačije nego pre.

Izlaganjem na sajmu posetioci su se uverili da sada u kabini dominiraju površine obložene mekom plastikom, dok je Tucson dobio i moderne zabavne sisteme, kao i brojne sigurnosne elemente nove generacije.

Kao što je ranije i bilo objavljeno, Tucson za Evropu nasleđuje motore iz poznatog ix35, a radi se o 1,6 litarskim benzincima i dizelašima sa rasponom snage od 115KS do 176KS. Tu je i dvolitarski CRDi sa 136KS i sa 184KS.
Predstavljen i hibrid
Hyundai Tucson 48V Hybrid pokreće dvolitarski dizel motor sa 136KS i električni motor sa 14KS. Istina je da je snaga električnog motora mala, ali uz ukupnih 150KS, Tucson 48V Hybrid predstavlja i konačni ulazak hibrida na tržište jeftinih SUV-ova. Procenjeno je da ovaj hibridni sistem omogućava smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2 od 109 grama po kilometru. Posebno je važno to što ovaj sistem dodaje svega 20 kilograma na ukupnu masu Tucsona.

Pored serijskog Tucsona 48V Hybrid, Hyundai je u Ženevi predstavio i konceptni Tucson plug-in Hybrid Concept sa dizel motorom od 115 KS i sa električnim motorom sa 68KS (električni motor pokreće zadnje točkove). Uz baterije kapaciteta 10,7 kWh, ovaj automobil je osposobljen za putovanje do 50 kilometara koristeći samo električnu energiju.
Izvor: Proauto.ba
Njegov najveci konkurent u evropi ce biti Nisan Kaskai, au u svetu Tojota Rav i Honda CR-V.Kadjar tek treba da zasedne na trziste gde vlada Kaskai, a pitanje je da li trziste zeli Reno SUV-Krosover.Treba puno godina, a mnogo toga je u domenu psihologije, pa cak i kad kvalitet i izgled budu na nivou konkurencije.Brojni su primeri za to.Tpican je Skoda Yeti, koja je sada vec stara, a po izlasku je bila odlicna, ali nikad nije ugrozila Tiguana, ama bas ni malo, iako je i dizajnerski i funkcionalno i kvalitetom bila prilicno ravnopravna, a u mnogo cemu bolja.I ovaj, kao i svi ostali Hyundai automobili meni izgleda pomalo dosadno, ali moram priznati da izgleda lepo za razliku od prethodnika.Vrlo je skladan, sigurno je kvalitetan i tehnicki našpredan, ali mu fali malo sarma.Kadjar, sa druge strane, meni izgleda originalnije, evropskije, ali mu je nedostatak to sto je Reno, pa cak i sa istom cenom istom tehnikom i opremom, ja procenjujem da nece ni prismrdeti Kaskaiju.Druga je prica sa Capturom, Reno se smatra jednim od najboljih proizvodjaca malih automobila i Captur crpi taj imidz.Ovo je jedan od boljih Hyundaija, pored i30.Prethodnik mi je bio grdoba.
Reporteri Autoevolution-a su negativno kritikovali enterijer Kadjara na salonu u Zenevi.
@ Bobo @ milan
A gore je vest o Hyundai Tucson-u ...
Izgleda odlicno, ali se bojim da ce i njemu da podignu cenu kao i Santa Feu
Dobro je što su vratili staru oznaku. Kombinacija slova i brojeva je malo konfuzna.
Slažem se da je prethodni bio odvratan, najružniji Hyu u ponudi.
Ali ni to ga nije sprečilo da se odlično prodaje...
Inače Santa Fe mi je među lepšim SUV
Mada on je i prilično veći, tako da je novi Tucson sasvim OK
Poz
@Nino
Gore je vest o Tucsonu, kao i komentar da ce uci u trzisnu utakmicu sa kadjarom kao glavnim konkurentom.Ja sam u tekstu komentarisao Hyundai Tucson i tu trzisnu utakmicu.Obrazlozio sam njegov izgled i pokusao da objasnim zasto ja mislim da mu Kadjar nece biti konkurent, kao i sta mislim, ko cemu biti konkurent.gde mislis da sam pogresio?