home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hondin novi SUV model Vezel je premijeru imao 2013. godine na sajmu automobila u Tokiju, u aprilu 2014. je promovisan i na sajmu Njujorku (i to kao Honda HR-V), zatim je predstavljen i u Kini (pod nazivom Honda XR-V), a sada konačno stiže i na evropsko tržište.

Treba podsetiti da je evropska premijera predserijskog modela održana još početkom oktobra 2014. godine na sajmu u Parizu, kao i da je serijski primerak u martu 2015. bio izložen na poslednjem sajmu u Ženevi. Takođe, novi HR-V je u drugoj polovini marta mogla da upozna i javnost u našoj zemlji, tokom sajma automobila u Beogradu.

Na Starom kontinentu će dakle ovaj model nositi oznaku HR-V (Hi-rider Revolutionary Vehicle) koju je japanski proizvođač već koristio između 1999. i 2006. godine.

Honda za HR-V inače navodi da se radi o dinamičnom SUV modelu koji kombinuje kvalitete SUV-a sa funkcionalnošću minivena i elegancijom kupea.

HR-V je dugačak 429 cm, širok 177 cm, visok 160 cm, zapremina prtljažnika iznosi 453 litra, a u ponudi će biti 1,5 litarski benzinac sa direktnim ubrizgavanjem i 130KS (prosečna potrošnja goriva u zavinsosti od menjača po fabričkim podacima iznosi 5,2 odnosno 5,6 l/100 km), kao i 1,6 litarski i-DTEC dizelaš sa 120KS (potrošnja 4,0 l/100 km).

Standardno će se ugrađivati šestostepeni manuelni menjač, kao opcija će se kod benzinca nuditi i CVT transmisija, a u Velikoj Britaniji će biti dostupne samo verzije sa prednjim pogonom.

Kupcima će na raspolaganju stajati tri paketa opreme, i to Comfort, Sport i Executive. U opremi će se naći i sistemi autonomous emergency braking, forward collision detection, lane-departure warning i traffic-sign recognition.

Cena za srpsko tržište još nije poznata, ali u Nemačkoj Honda HR-V sa benzincem startuje od 19.990 evra, dok cene varijante sa dizel agregatom počinju od 22.450 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pročitati i ranije objavljeno PR Saopštenje uvoznika Honde za Srbiju:

Potpuno nova Honda HR-V stiže u Evropu na leto 2015. godine, dajući jedinstveni doprinos crossover klasi: dinamičan stil, prostranost jednog MPV-a, sofisticiranu i u isto vreme zabavnu dinamiku u vožnji uz izuzetno malu potrošnju. To je samo jedan od modela unapređenih Honda vozila, koji dokazuje pionirski pristup tehnološkim inovacijama.

HR-V oslikava karakterističnu eleganciju sa jedinstvenim, hrabro oblikovanim linijama jednog kupea, spojenim sa jakim i čvrstim stavom robustnog SUV-a.

HR-V u prostoru za putnike nudi najveću prostranost u klasi i – zahvaljujući inovativnom Honda sistemu Magičnih sedišta (Magic Seatsystem) – visok nivo prilagodljivosti. Visokokvalitetni, na dodir mekani materijali i sofisticiran dizajn definišu HR-V enterijer. Hondini dizajneri su spojili ekspanzivnu prostranost sa osećajem sportskog, sveobuhvatnog prostora u unutrašnjosti vozila.

Novi info-zabavni sistem Honda CONNECT, baziran na aplikacijama i smešten unutar vozila, funkcioniše preko 7” ekrana osetljivog na dodir, na sredini komandne table i omogućava pristup internet pretrazi, aktuelnim vestima, saobraćaju, vremenskoj prognozi i muzičkim servisima.

Novi HR-V biće dostupan sa visoko responzivnim i efikasnim 120KS 1.6 litarskim i-DTEC dizel i 130KS 1.5 litarskim i-VTEC benzinskim agregatima koji su deo Honda Earth Dreams tehnologije.

Napredni paket sistema za podršku vozaču (ADAS), koji poseduje kameru i lidar srednjeg dometa, obuhvata veliki broj naprednih sigurnosnih tehnologija – neke od njih su potpuno nove u crossover klasi.

KARAKTERISTIČNE, HRABRE LINIJE KUPEA POMEŠANE SA JAKIM, ČVRSTIM STAVOM JEDNOG SUV-A

Potpuno novi HR-V uklapa dinamičnu ličnost jednog kupea sa jakim sa čvrstim stavom jednog SUV-a, stvarajući tako karakterističan izgled.

Oblik karoserije i linije zadnjih prozora, koje se sužavaju, zajedno daju dinamičan i sportski bočni profil, kome savršeno odgovaraju “skrivene” zadnje brave za vrata. Jedinstvena, oštro isečena linija duž bočne strane daje HR-V-u napred nagnut stav i osećaj pokretljivosti i okretnosti, čak i u mirovanju.

HR-V izaziva osećaj sigurnog, robustnog prisustva. Posebno oblikovani donji deo karoserije doprinosi osećaju jačine, čvrstoće i tvrdog stava većeg SUV-a, što je samo ojačano snažnom horizontalnom orijentacijom prednjih i zadnjih branika.

Kako bi se HR-V hvalio svojim osobenim i samouverenim identitetom na putu, njegovi dizajneri su osigurali da nosi čisto porodično nasleđe. Na primer, sa novim CR-V 2015 modelom deli hrabar „graciozni, krilati dizajn“ sjedinjene prednje maske farova i šiljato sužavanje bočne linije zadnjih prozora.

U zadnjem delu, HR-V zadržava svoj sveži stil. Oštra zadnja stop lampa se idealno uklapa na široka vrata prtljažnika, koja su oblikovana u jedno precizno izvajano „graciozno krilo“.

VODEĆA UNUTRAŠNJA PROSTRANOST U KOMBINACIJI SA PRILAGODLJIVOŠĆU JEDNOG MPV-A

Potpuno novi HR-V se hvali vodećom unutrašnjom prostranošću koja nije samo obimna, već i neverovatno prilagodljiva i donosi vrline jednog MPV-a u crossover klasu po prvi put.

Osnova HR-V prostrane i raznovrsne unutrašnjosti je Hondina platforma za B klasu koja primenjuje inovativna rešenja za pakovanje. Na primer, rezervoar za gorivo nižeg profila smešten ispod prednjih sedišta oslobađa podni prostor ispod ispod zadnjih sedišta, omogućavajući smeštanje Hondinog inovativnog sistema Magičnih sedišta.

Svako Magično sedište sa podelom 60:40 pozadi može da usvoji brojne konfiguracije kako bi se maksimalno iskoristila prilagodljivost prostranog enterijera. U modu „Utility“, leđa zadnjih sedišta se sklapaju ka napred dok se zadnje podloge spuštaju u jedan dugačak, ravan pod. U „Tall“ modu, podloga zadnjih sedišta se zaključava u vertikalnu poziciju kako bi ostalo mesta od poda do plafona. „Long“ mod sklapa zadnje i prednje sedište ka napred u horizontalan položaj.

Jednom smešteni, svi putnici imaju korist od vodeće prostranosti u klasi sa mestom za noge, ramena i glavu u prednjem i zadnjem delu, koja se obično nalazi u klasi većih vozila.

Prtljažnik takođe nudi impresivnu prostranost, sa zapreminom od 453 litra sa iskorišćenim zadnjim sedištima i 1026 litara do linije prozora sa sklopljenim zadnjim sedištima. Širok otvor zadnjih vrata i niska visina za utovar znače lakši pristup i prostraniji prtljažnik.

UGLAĐEN I SOFISTICIRAN DIZAJN ENTERIJERA SA KVALITETNIM MATERIJALIMA, PANORAMA STAKLENIM KROVOM I NOVIM INFO-ZABAVNIM SISTEMOM

Za putnike, Hondini dizajneri su spojili sve suprotstavljene teme - prostranu, uveravajuću čvrstinu i kabinu jednog uskog, sportskog kupea.

Visokokvalitetna mekana površina, suptilno naglašena sa hrom brušenom završnom obradom pruža premijum ambijent, dok dizajn table kombinuje čvrst osećaj sa premijum detaljima, uključujući i posebnu nijansu crne boje instrument table koja naglašava osećaj sofisticiranosti.

Ispred vozača je instrument tabla podeljena na tri zone, od kojih je svaka osvetljena posebnim, u više nijansi, svetlećim prstenovima kako bi se istakao osećaj kvaliteta. Honda ECO Assist funkcija menja boju pozadinskog osvetljenja brzinometra sa bele na zelenu tokom vožnje sa malom potrošnjom goriva.

Executive paket takođe nudi jednim potezom otvarajući klizni panorama krov. Klizni suncobrani koji se otvaraju automatski sa krovom mogu se i zatvoriti ručno kako bi se sprečio prodor sunčeve svetlosti u kabinu.

Na sredini table je 7“ Honda Connect ekran osetljiv na dodir koji je standard u višim paketima (Executive) i pruža napredno povezivanje i info-zabavni sistem. Ekran od 5“ je dostupan u Comfort paketu.

Uz Android 4.0.4. operativni sistem, ekran usvaja poznatu intuitivnu „pinch, swipe and tap“ funkcionalnost jednog smart telefona. Honda Connect omogućava brz i lak pristup internet servisima, uključujući i internet pretragu, aktuelno stanje u saobraćaju, vesti i vreme, društvene medije i internet radio. Druge aplikacije se mogu instalirati preko namenskog Honda App Centra koji omogućava korisnicima da personalizuju svoj info-zabavni ugođaj, a dostupna je i integrisana Garmin navigacija koja uključuje mape Srbije i Crne Gore.

Honda Connect ekran osetljiv na dodir takođe prikazuje informacije o vozilu – kao što su merač, ušteda goriva i vreme putovanja.

Kao dodatak, Honda Connect sistem se sinhronizuje sa smart telefonima i drugim multimedijalnim uređajima preko MirrorLink-a, WiFi-ja, Bluetooth konekcije, HDMI i USB priključka.

OBIMAN SPEKTAR NAPREDNIH SIGURNOSNIH KARAKTERISTIKA

Kao i sva nova Honda vozila prodata u Evropi, i HR-V je opremljen sa velikim brojem premijum aktivnih i pasivnih sigurnosnih tehnologija.

Obimni aktivni sigurnosni sistemi kombinuju podatke sa radarskih senzora i prednjih i zadnjih kamera. Osim početnih modela, svi paketi će biti opremljeni sa Hondinim Naprednim sistemom paketa za podršku vozaču (ADAS)  kao standard. Ovaj paket sigurnosnih tehnologija uključuje i Inteligentni prilagodljivi tempomat, Aktivni kočioni sistem u uslovima gradske vožnje, Upozorenje na čeoni sudar, Upozorenje o napuštanju trake, Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova i sistem kontrole dugih svetala.

Honda Aktivni kočioni sistem u uslovima gradske vožnje će biti standard za HR-V model.

Kao dodatak paketu prednjih vazdušnih jastuka i bočnih vazdušnih zavesa, Hondin originalni Napredni kompatibilni inženjering (ACE™) tehnologija strukture karoserije daje temelj za odlične performanse pasivne sigurnosti. Mreža povezanih strukturalnih elemenata bolje i ravnomernije raspodeljuje energiju sudara preko celog prednjeg dela vozila, smanjujući uticaj sile na kabinu za putnike, uvećavajući zaštitu putnika pri čeonom sudaru. ACE takođe smanjuje mogućnost situacija prolaska preko ili ispod vozila koje se mogu desiti prilikom direktnih ili ofset čeonih sudara sa manjim ili većim vozilom.

ZANOSNA VOŽNJA UPARENA SA EFIKASNIM PERFORMANSAMA

Dostupan u Evropi na prednji pogon, HR-V će biti ponuđen uz izbor visoko responzivne i efikasne agregate od 130KS 1.5 litarski i-VTEC benzin i 120KS 1.6 i-DTEC dizel. Svaki je dostupan sa preciznom i uglađenom 6-stepenom manuelnom transmisijom, dok se 1.5 litarski i-VTEC benzinski agregat može kombinovati i sa preciznom CVT automatskom transmisijom (sa komandama na upravljaču za brzinu u nekim paketima).

Potrošnja najekonomičnijeg dizel agregata u klasi iznosiće 4 l/100km uz emisiju CO2 od 104 g/km dok ubrzanje do 100 km iznosi 10,1 sec.

Potrošnja benzinskog agregata sa CVT menjačem iznosiće 5,2 l/100km uz emitovanje CO2 od 120 g/km, a kada je agregat uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem prosečna potrošnja se penje na 5,6 l/100km, a CO2 emisija na 130 g/km.

Benzinska verzija Honde HR-V od 0 do 100 km/h stiže za 10,3 sec sa manuelnim, odnosno za 10,9 sec kada se za prenos snage koristi CVT menjač.

Oba agregata su deo Honda Earth Dreams tehnologije, stvoreni za visoku responzivnost i efikasnost i oba su Euro 6 kompatibilna.

HR-V je namenski stvoren da pruži osećaj vožnje kao po salonu, što je moguće zahvaljujući njegovom niskom centru za ravnotežu i lakom i visoko okretnoj karoseriji. Ova rigidnost – najvećim delom rezultat toga što je 27% strukture karoserije ojačani čelik – pruža osiguravajuću čvrstoću, koja zauzvrat dovodi do osećaja visoke bezbednosti pri vožnji, kao i manjak uvrtanja i zanošenja karoserije. Ovo doprinosi izuzetno pouzdanom voznom ponašanju, čineći HR-V jednim od vozila koji najviše ulivaju poverenje u crossover klasi i koji se voze sa entuzijazmom.

HR-V donosi vodeće aerodinamičke performanse crossover klasi, doprinoseći ne samo manjoj potrošnji goriva, već i unutrašnjoj uglađenosti preko slabog upada buke vetra. Kako bi se minimizirao zvuk buke sa puta, HR-V koristi visoko efikasan paket akustične izolacije. Smanjenje zvuka rešeno je posebnim izolaciono-zvučnim materijalima na prednjim i zadnjim unutrašnjim lukovima točkova, podnom tepihu i podnom pokrivaču i doprinose uglađenoj i opuštajućoj atmosferi u kabini.

PR saopštenje - Honda Srbija



čitanja : 1486



Komentari

Ako zanemarim one "duvaljke" ispred suvozača, sve lepo izgleda.
Ali će uvoznik "garant" da ubije sa cenom.

Autor moron 01 Jul 2015, 11:13