home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon obnovljenog DS 5 i redizajniranog DS 4, francuska PSA grupacija je pripremila i restilizaciju najmanjeg modela iz DS ponude – dakle DS 3.

Podsećanja radi, DS 3 (predstavljen krajem 2009. godine i do sada prodat u oko 390.000 komada) je bio prvi član uspešne porodice DS modela koja je kasnije proširena novim članovima (u Evropi još DS 5 i DS 4).

Francuzi su ponudu modela DS 3 proteklih godina proširivali novim motorima i verzijama, uključujući i DS 3 Cabriom. Ne treba zaboraviti na brojne specijalne i ograničene serije, a posebnu pažnju je privukla sportska DS 3 Racing varijanta (sa 1.6L turbo motorom sa 207 konja) koja je takođe ponuđena i u Cabrio izdanju.

Takođe, 2014. godine je odrađen i manji facelift koji je pored blago doteranog izgleda doneo i Citroen Active City Brake sistem, dok su se u paleti motora našla tri noviteta (dizelaši BlueHDI 120 i BlueHDi 100, kao i benzinac e-VTi 82 ETG).




Kako bilo, Francuzi su sada pripremili još jedan redizajn za DS 3, a takav automobil je danas predstavljen u Parizu (šira javnost će moći da ga upozna već početkom marta na sajmu automobila u Ženevi).

Sudeći po ovim prvim fabričkim slikama, najveće vizuelne promene se tiču prednjeg dela sa drugačijom maskom i hromiranim okvirom, kao i novim branikom.


Uz nove boje i kvalitetnije materijale u enterijeru, novi 7.0-inčni ekran osetljiv na dodir, MirrorLink za Android telefon i Apple CarPlay za iPhone, treba očekivati i širu ponudu elemenata za personalizaciju.

Zapremina prtljažnika je ostala nepromenjena, što znači 285 litara kod hatchbacka i 245 litara kod kabrioleta.

U gami motora je i trocilindrični 1.2 PureTech benzinski motor sa 130KS, a EAT-6 automatik je dostupan i u slabijoj PureTech 110 varijanti.

U ponudi je i sportski DS 3 Performance koji zamenjuje DS3 Racing, a čiji 1.6 THP motor raspolaže sa 208KS i 300 Nm (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem).

DS 3 Performance je i 15 mm niži, ima i širi trag točkova (za 26 mm napred i 14 mm pozadi), jače kočnice sa diskovima 323 mm napred i 249 mm pozadi, alu točkove od 18 inča, kao i Torsen LSD diferencijal i sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1345



Komentari

da... ko što sam rekao.."jeftinja vezija", bez (ponovne) promene prednjih farova, koje bi morali menjat u slučaju stavljanja jednake "kineske verzije DS Wing" maske kakvu sustavili na DS4 i DS5...
dobra strana toga je, da je ova Divine DS verzija tog "Wing kićeraja" još najbolja a loša je ta, da su već i onako nakinđuren nos još dodatno "nabacali"... iskreno (verovatno ste već skužili, da mi se DS Wing maska ne sviđa previše :) ), ta maska bi na potpuno novom modelu mogla još i izgledat... na kraju krajeva je Divine koncept faktićki bio daleko najbolji DS koncept s tim kromastim "Wing sr*njem"... ali ovak mi svejedno izgleda malo, ko da su kravi stavili sedlo... ako su već stavljali to, trebali su malo počistit sve ostalo! ne razumem zašto mora uz ovoliko kroma na masci imat još i dupla led dnevna, ksenone, maglenke i svu onu "led bižuteriju" od kratkih svetala... previše je brate

Autor drugmirko 19 Jan 2016, 20:54

B-stub je originalan i cudi me da ga niko do sada nije kopirao na neki nacin... mislim da bi za C-stub kod nekog karavana bio prava stvar...

Autor Orlo 20 Jan 2016, 07:40