
Druga generacija Citroën C4 Picasso, lansirana 2013., pravi je uspeh uz više od 300.000 kupaca koje je osvojio izuzetan dizajn i udobnost, a novi C4 Picasso započinje novu etapu od leta 2016.

Veću dinamičnost potvrđuje svojim novim prednjim krajem i ponudom dvobojnog krova, a veću mogućnost personalizacije izborom od četiri veoma različita uređenja unutrašnjosti. Kako bi putovanje u novom C4 Picasso uvek bilo jedinstveno iskustvo, opremljen je novim intuitivnim tehnologijama koje su korisne u svakodnevici, poput sistema otvaranja vrata prtljažnika slobodnih ruku i nove ponude internet usluga uz sistem Citroën Connect Nav. Novi Citroën C4 Picasso nudi spoj svih elemenata za blagostanje tela i duha, kao što je program Citroën Advanced Comfort.

Otkada je lansiran, opremljen je tehnologijama koje povećavaju udobnost poput 100 % dodirnog upravljačkog interfejsa povezanog s ekranom visoke rezolucije od 12’’ ili drugih inovacija za opuštenu i jednostavnu vožnju, kao što je sistem Vision 360, Park Assist ili prilagodljivi regulator brzine.

Novi Citroën C4 Picasso naglašava svoje vrline i nudi najbolji spoj karakteristika monovolumena uz nova zadnja svetla sa serijskim „3D efektom“, novim aluminijumskim točkovima od 17’’, ponudom dvobojnog krova dostupnog na modelu C4 Picasso, krovne lukove u sivoj boji Silver na modelu Grand C4 Picasso, uz koje u gamu dolaze 3 nove boje karoserije; izbor 4 nova uređenja unutrašnjosti koja mogu da se personalizuju kako bi se kabina oblikovala prema ličnim željama i prilagodila svačijem stilu života; novi navigacioni sistem povezan s internetom 3D Citroën Connect Nav, povezan s novim 7“ tabletom osetljivim na dodir, koji omogućva veću reaktivnost i nudi nove internet usluge. Taj novi sistem omogućava i optimizovanu upotrebu ekrana od 12’’ zbog veće fleksibilnosti i čitljivosti. Još jedna nova tehnologija koja pojednostavnjuje svakodnevnicu je sistem otvaranja vrata prtljažnika slobodnih ruku koji omogućava otvaranje prtljažnika jednostavnim pokretom noge…

Po želji su dostupna sledeća uređenja:
„Wild Blue“ s izraženom modularnošću za aktivan i sportski život. Ovo uređenje, posebno uz mogućnost preklapanja suvozačevog sedišta i uz prednja masažna sedala, namenjeno je dinamičnim i mlađim kupcima kojima je važna prostranost i opuštenost u kabini. Opremljeno je plavom tkaninom Levanzo Blue i hromiranim ventilacionim otvorima na komandnoj tabli i prednjim pragovima vrata i povezana s nijansom Ardoise Nacrée;
„Dune Beige“ daje prednost svetlu i blagom okruženju u svakodnevici. Ovo uređenje, zahvaljujući paketu Lounge koji obuhvata opuštajuće naslone za glavu i opuštajuće poluelektrično suvozačevo sedište povećane udobnosti, prilagođeno je kupcima koji pridaju pažnju udobnosti i žele da putuju u najboljim uslovima. Uključuje i tkaninu sive boje Yatago Grey, posebne dodatne tepihe i mirisni osveživač vazduha. Dostupno je i u dvobojnoj koži Nappa i uz njega dolazi nijansa bež boje Beige Méditation;
„Hype Grey“ obuhvata sve karakteristikle poslovne klase. To uređenje, uz zadnja svetla za čitanje, namenjeno je posebnim kupcima koji imaju smisao za detalje, pa, uz obradu svetlosive boje sa sedefastim odsjajem Ardoise Nacrée i kombinovanim presvlakama od tkanine Finn Black i sive kože Grey, prija kupcima kojima je važna otmenost.

Novi Citroën C4 Picasso takođe pruža praktičnu i prostranu unutrašnjost: Uz kompaktne dimenzije (dužina: 4,44 m / širina: 1,83 m / visina: 1,61 m), novi Citroën C4 Picasso s 5 sedišta spaja uzornu prostranost kabine i modularnost.
Citroën Grand C4 Picasso održava ravnotežu između fluidnih linija i prostranosti kabine (dužina: 4,60m / širina: 1,83 m / visina: 1,63m). U prvom redu sedišta, uz mogućnost preklapanja suvozačeva sedišta povećava se zapremina prostora za teret (za dodatnih 2,5 m). U drugom redu sedišta, tri zasebna sedišta jednake su širine i sklopiva, podesiva po nagibu zbog udobnije vožnje i klizna zbog veće prilagodljivosti. Prostor za noge (159 mm) je među najvećima u segmentu. Treći red sedišta verzije Grand C4 Picasso se sastoji od 2 sklopiva sedištla s ventilacionim otvorima dostupnima u višim nivoima opreme.

Velika zapremina prtljažnika: Još jedna prednost koju nudi novi C4 Picasso je njegov prtljažnik. Dizajn vrata prtljažnika ostavlja utisak širine i robusnosti. Omogućava lak pristup prtljažniku i zapreminu od 537 litara, koji se može povećati do 630 litara (od 645 do 704 litara za novi Grand C4 Picasso) kada su sedišta drugog reda pomerena potpuno napred.

Novi Citroën C4 Picasso ima i ugrađen inovativni sistem za otvaranje vrata prtljažnika slobodnih ruku. Ta oprema omogućava jednostavno otvaranje vrata prtljažnika, čak i punih ruku, zahvaljujući senzoru ispod zadnjeg branika. Dovoljno je pomeriti nogu da bi se vrata prtljažnika otvorila ili zatvorila.
Novost pod haubom je PureTech 130 S&S EAT6, dakle 1.2 litarski turbo benzinski motor sa 130KS, uparen sa šestostepenom automatskom transmisijom.
Obe siluete, Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso 2016, osmišljene u Francuskoj i proizvedene u fabrici grupe PSA u Vigu u Španiji, puštaju se u prodaju od leta.
Izvor: Automania.20minuta.hr / PR saopštenje
Foto: Citroen
Mogao bih „Rat i mir“ da napišem na temu "mojih" praktično tehničkih zamerki ovom vozilu, našem uvozniku i našim cenama. Prvu grupu "mojih" mana redizajn ne može da reši. A ni novi uvoznik ili neka „dobra cena“. Ali, da ne bude opet da „trolujem“ ... Uostalom, to su "moje" mane, nebitne za vozilo i ostale.
Mnogo mocno izgleda mali pikaso, ovaj veliki mi se nikada nije svidjao. Gepek neverovatnih 537 litara, tj 630 kada se sedista skroz pomere u napred, dakle bez obaranja, sto je zgodno ko ima malu decu.
Samo "grande" ima (nazovimo ih tako) integrisane uzdužne krovne šine, običan pikaso ne. Ni to, recimo, ne razumem.
Ili, bočni prizori su dosta "nakrivljeni" ( krov je baš sužen ) i pozadi ne može odrastao čovek da sedne ( na krajnje levo ili desno ) a da ramenom ne bude naslonjen na C stub/zadnja vrata.
Ili, više mesta u drugom redu za moju glavu ima u ceed SW ili i30 SW (gde "sa cilindrom" mogu da sednem), nego u Grande pikasu. Tu ne mogu da sednem, jer se "nebo" ( unutrašnja oplata krova ) naglo spušta baš u zoni glava zadnjih putnika ( mada krov spolja zadržava svoju liniju bez padanja ). Ko ono smisli??? Zašto ???
Lista "bisera" je za mene preduga ...
Npr, ako je BlueHDI ( EURO 6), ne može da ima rezervni točak (kao HDI EURO 5 je mogao ). Zbog rezervoara za ureu !!! Jbt, pa toliko PSA EURO 6 vozila i sa ureom i sa rezervnim ( npr. 308 ).
Idiotizam do idiotizma ...