home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi 3-cilindrični motor i Dynamic Chassis Control (DCC) koji dozvoljava vozaču da odabere postavke oslanjanja koje mu odgovaraju

Octavia impresionira svojim snažnim i ekonomičnijim motorom, budući da se raspon benzinskih i dizelskih motora proteže do 230KS u TSI-u, odnosno 184KS u TDI-u. Kod TSI motora, 1.2 litarski 3-cilindrični motor je zamenio 4-cilindrični motor. Sa zapreminom od 999 cm3, novi 1.0 TSI razvija 115KS i daje na raspolaganje 200 Nm obrtnog momenta u rasponu od 2000 do 3500 o/min.

Prvi 3-cilindrični motor u istoriji serije ima sofisticiranu akustiku i omogućava bolje vozačke karakteristike od svog prethodnika. DSG menjač ima 7 brzina, a 1.0 TSI ubrzava 'hatchback' Octaviju od 0 do 100 za deset sekundi i postiže najveću brzinu od 202 km/h, dok je u kombinaciji s ručnim menjačem od 6 brzina motor na 'stotki' za 9,9 sekundi.

Najveći napredak, međutim, jeste potrošnja novog 3-cilindričnog motora koja je 8 posto niža nego kod prethodnika pa na 100 km troši samo 4,5 l benzina.

Što se tiče tehnoloških promena, klima dolazi s filterima, zadnja kamera zadržava čistoću zahvaljujući mlaznicama za pranje, ispod suvozačevog sedišta je ugrađen kišobran, dok se na naslonima prednjih sedišta može montirati iPad.

Izvor: Autostart.24sata.hr

Foto: Škoda





čitanja : 6386



Komentari

"DSG menjač ima 7 brzina, a 1.0 TSI ubrzava 'hatchback' Octaviju od 0 do 100 za deset sekundi i postiže najveću brzinu od 202 km/h, dok je u kombinaciji s ručnim menjačem od 6 brzina motor na 'stotki' za 9,9 sekundi."

Ubrzava sa 6MT skoro jednako dobro kao 308 sa 1,2 e-THP 130 ks.
BRAVO Škodita !!!

Autor moron 09 Jun 2016, 19:01

Kako li se prodaju Škode sa benzinskim motorima?
Ja na ovim prostorima samo dizele vidjam (mada to je većina flotna prodaja pa ne čudi)...
Poz

Autor Raziel 09 Jun 2016, 21:47

Raziel
Meni dva bliska čoveka imaju oktavije sa 1,4 TSI. Bilo je nekih "dečijih bolesti" (usled kojih su menjane glave motora), a možda naizgled i dalje troše neuobičajenu količinu ulja za nekoga ko pre toga nije imao VW (pa ulje mora da se dosipa izmedju zamena), ali, rekao bih da su sada generalno zadovoljni.
Vozim to povremeno i to ide kao "nevreme", baš dobro.

Autor moron 09 Jun 2016, 23:11

Bolje reći prosipaju ulje , jer većina tih 1.4TSI slini oko turbine nenormalno.
I dok kod nas u većem od Fabije benzin je rijetkost , ovde u DE većinu Oktavija što viđam su TSI.
Iako ti TSI se prilično lijepo voze , umjereni su potrošači ali mi nikad ne bi bio izbor prije nego TDI , jer što se tiče kompleksnosti su egal sa dizelom ali još uvijek mu potrošnjom nisu ni blizu , tako jednostavno meni nemaju argumenata , sem možda u Oktaviji RS.

Autor Đorđe 10 Jun 2016, 01:09

Acord eliminator sa motorom od dva ipo cilindra
:D

Autor vojvoda 10 Jun 2016, 22:31