home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je Audi pe nekoliko meseci predstavio novu, drugu generaciju A5 Coupea (kao i S5 Coupe), red je došao i novi A5 Sportback. Nova generacija A5 Sportbacka će zvaničnu premijeru imati krajem ovog meseca na sajmu automobila u Parizu, a do tada nemački proizvođač je objavio set slika i najosnovnije detalje.

Kao što je to bio slučaj i sa novim A4 i A5 Coupeom, ni dizajn A5 Sportbacka nije pretrpeo nikakvu revoluciju, ali zato sada sada ima više mesta u unutrašnjosti. Ovde treba pomenuti da novi A5 Sportback ima za 14 mm duže međuosovinsko rastojanje (sada 2824 mm), da nudi 11 mm više mesta za ramena vozača i suvozača, kao i 24 mm više mesta za kolena putnika pozadi. Ovde i podatak da zapremina prtljažnika iznosi 480 litara.


Poput A5 Coupea, i novi A5 Sportback je lakši od svog prethodnika (do 85 kg), budući da je napravljen na MLB Evo platformi, a manja je i potrošnja goriva.

U opremi će se između ostalog naći i Head-up displej, digitalna instrument tabla (Audi Virtual Cockpit od 12.3 inča), MMI infotainment sistem, podrška za Android Auto i Apple Car Play, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem... 


U početku će gama motora A5 Sportbacka obuhvatati dva TFSI turbo benzinca i tri TDI turbo dizelaša, sa rasponom snage od 190KS do 286KS, dok će sportski S5 Sportback pokretati 3,0 litarski V6 sa 354KS. S5 Sportback od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,7 sekunde i postiže el. ograničenih 250 km/h.

U zavisnosti od motora, ugrađivaće se tri menjača, i to šestostepeni manuelni ili sedmostepeni S-Tronic sa dvostrukim kvačilom, kao i osmostepeni Tiptronic.

S5 Sportback naravno ima i atraktivniji eksterijer sa aero paketom, veće alu točkove, sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i modifikovani enterijer sa sportskim volanom sa zaravnjenim donjim delom i sportskim sedištima.


Takođe, u gami će se naći i A5 Sportback g-tron sa 2.0 TFSI motorom sa 170KS koji može da koristi i Audi e-gas ili prirodni gas.

Cene u Nemačkoj startuju od 37.800 evra za bazni A5 Sportback i od 62.500 evra za S5 Sportback.

Ivan Mitić - Autoblog.rs










čitanja : 3677



Komentari

Kada se pojavio A5 Sportback doneo je pravu malu revoluciju, kao prvi kupe sa 5-oro vrata u D-segmentu i to jos premijum, originalan i jedinstven, maksimalno pozeljan... medjutim u medjuvremenu su i drugi proizvodjaci uvideli "prednost" odnosno popularnost ovog oblika pa su u principu sve limuzine u D-segmentu pocele oblikom u poslednje vreme da lice na kupee sa 5-oro vrata odnosno da imaju tu kupeovsku liniju... osim vizuelnih "prednosti" ovaj oblik je doneo i neke nedostatke poput manjka prostora za glavu, mada neki proizvodjaci su uspeli da naprave odlican balans pa ima modela sa takvom linijom i dovoljno mesta za glavu...

Nema onog wow efekta kao kod prve verzije, kod mene, ali je i dalje odlican, odlicno su ga odradili... 2.0 TFSI ili TDI agregati su sasvim dovoljni...
Vidim da je 3.0 TFSI u S5 sada sa klasicnim turbo punjacem a ne sa kompresorom kao u prosloj generaciji...

Autor Orlo 07 Sep 2016, 08:23

Koliko mu je nos samo ruzan. Mislio sam..proci ce malo vremena pa ce mi biti bar avangardan...ali jok. Ostatak eksterijera je super.

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Sep 2016, 12:11

Da nos prati i ostatak sa potpuno novom formom , možda bi to i ličilo na nešto , ovako samo ispada kao loš facelift.

Autor Đorđe 07 Sep 2016, 14:10

Na slikama je nos...cudan. Mada u reviewu ovako "uzivo" deluje malo manje cudno, tj prihvatljivije. Ako nista drugo, onda barem farovi i stop svetla nisu u mm ista kao kod pojedinih konkurenata. :D

Autor abc 07 Sep 2016, 15:56

Sve zavisi od boje.
I svakako lepši od bilo kog BMA sa grbom , oaj iz GT linije

Autor LAcity 07 Sep 2016, 17:35

BMW GT i nije konkurent ovom Audiju (iako se slažem da je ružan kao lopov)
Konkurent mu je 4 GranCoupe , a tu već teže može konkurisat što se tiče elegancije , svojom u suštini starom formom sa ovim novim prilično nesretno riješenim frontom.
Generalno je Audi upao u priličnu dizajnersku stramputicu.
I dok mu je dosad dizajn bio dosadnjikav ali prilično "pitak" , sad je katastrofa ,i ne bi bio problem sto u nedogled razvlače poznate forme , da to već poznato ne garniraju katastrofalno riješenim detaljima.

Autor Đorđe 07 Sep 2016, 21:30