
Honda je u Japanu kupcima ponudila i doteranu varijantu kockastog Kei modela N-Box Slash.

Izmene za novu sezonu se tiču opreme, alu točkova i boja, pri čemu treba pomenuti novi paket Trekking Style, zatamnjena zadnja stakla, brojne dvobojne kombinacije za eksterijer i šest paketa za enterijer.

Kao što se i očekivalo, i ovu malu Hondu pokreće trocilindrični benzinski motor od samo 660 kubika zapremine (može i u turbo verziji), sa CVT transmisijom.

Dostupna je i 4x4 varijanta, dok se cene u Japanu kreću od 1.320.000 do 1.840.000 jena (od 11.490 do 16.020 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovo da vidim na ulici pomislio bih da je neki fensi kontejner i možda čak probao da ubacim smeće.
Djordje
I ovo ti se svidja ?!
Sad mi je jasno zašto ti se svijda FF. :)
Samo fali natpis "Rio Mare" na ovoj konzervi...
Tek su ovde točkići neproporcionalni, odnosno mikro spram kutije.
Ja sam rekao da je cool ,otkačen a ne lijep , jer u ovoj formi kei automobila , gdje je funkcija dobrano ispred forme ,jednostavno fizički je nemoguće dobiti klasično lijep automobil.
E sad je potpuno druga priča kod ovih life style SUV spadala , koja stavljaju "dizajn" prije funkcije , a dizajn blagi strava i užas...
Djordje
Ti zameri Alfi male točkove, ovde ne primeti to. :)
Razumem ja zašto prave ovakve konzerve, primorani su.
Ali tu prestaje svaka dalja priča.
Nit su lepi niti "cool".
Doduše meni nije "cool" ni kada se Ferrariju prikači zadnji deo Golfa, možda i ja grešim. :)
Što se SUV kupea tiče, očito da se ljudima svidjaju pa se gama širi.
Inače čak i kod nas, u jadnoj Srbijici, mnogo više vidjam GLE kupe od GLE-a.
GLE kupe može neretko da se vidi na ulici.
Toliko.
Ima toliko lepsih KEI automobila... Ovom je veci problem manjak povrsine u staklu nego tockica.
Ali da...smesni su toliko da su simpaticni. Kao mali psi. Pag, jazavac i sl.
Pit ,kao što Uroš kaže ,ove škatulje su simpatične zato što su tako male i smiješne , tako da o dizajnu u klasičnom smislu riječi kod njih nema riječi.
Ali kad se neko drzne upotrebiti riječ coupe , e to je već drugi par opanaka.
Kod kupea trpe praktičnost i prostranost ali mu se oprašta svaki put kad pogledaš tu neizmjernu eleganciju,savršene proporcije,šarmantni detalji...
Dok kod ovih SUV spodoba koje siluju riječ Coupe , slučaj je katastrofalan i s praktične strane a još više dizajnerske.
A popularnost tih "coupea" bi uporedio sa popularnosti npr. čizama uggsica , živi užas a svaka ženska ih je nosila.
Tu formu ja smatram samo nametnutom ali prolaznom modom , koja kad joj prođe rok , nikad neće biti smatrana lijepom , kao što je to slučaj sa kupeima od prije 20,30, i više godina...
@Đorđe,
Kad smo vec kod velicine tockova i proporcija sa karoserijom, uvek mi je enigma bio jedan automobil:
Triumph TR4
Pogledaj kod njega odnos tockova i "debljine" profila ispod linije prozora. Video sam ga prosli vikend uzivo na dogadjaju "24h elegancije".
Mozda nisam video serijski auto na kom tockovi izgledaju toliko veliko u odnosu na karoseriju.
Izguglaj i baci pogled i skontaces o cemu pricam.
Kao britanski muscle car..
Djordje
A "kupe" FF je baš pojam elegancije, proporcija itd.
E to je nakarada, kad prikačiš Ferrariju zadnji deo Golfa.
Elem, izraz "kupe" se danas koristi za mnoge automobili koji nisu klasični kupei, već imaju keupeovsku liniju. Kao što je taj trend uveo CLS, pa onda kupe djipovi.
Ljudima se to svidja, kao što se nekome svidjaju ove KEI kockice i pogrebni Ferrariji.
Ukusi su različiti, reče djavo i sede u koprive.
Nije meni bitno kako neko zove odredjeni auto, već kako on izgleda.
Ferrari GTC4 koliko god nekom bio neprivlačan , za gore pomenute uggSUV-ove je festival dizajna i proporcija.
Tačnije kod tog Ferraria su sve proporcije na mjestu , da ga čine pravim Ferrariem.
Jer pogrešne proporcije mogu provjereno odličan dizajn pretvoriti u sr...
Tipičan primjer je apolonski lijep CLS i CLA , tj. CLS u pokušaju , koji se sveo u neuspjeli pokušaj...
UCS@
Što se tiče Triumpha TR4 , ja mislim da je tu dosta bilo kompromisa na račun voznih osobina , koje bi kod roadstera i trebale biti u prvom planu , niska silueta u kombinaciji sa velikim točkovima za to vrijeme je vjerovatno davalo fantastične vozne osobine , a generalno su roadsteri tog doba bili u tom fazonu.
Djordje
To je po tvom.
Pravi Ferrari je F430 a ne grdobe nakaradne.
X6 i GLEC su mnogo normalniji od Ferrarija kvazimoda.
Od dizajna preko upotrebe.
Svako ima svoj ukus, mene samo cudi da ti se svidja ona nakarada ( valjda zbog Ferrari bedza ), logično bi mi bilo da ti se ne svidja ni on onda, onda bi razumeo.
I X6 i GLEC su mnogo skladnije dizajnirani nego brlog Ferrari.
Doduše tebi su ove kocke gore kul.
Ja bi voleo da vidim snimak glave čoveka koji pored Aventadora i F12 kupi ono nedonošče FF.
Osećam da se Enco prevrće u grobu.
Od nekada najlepših automobila, do najgrdjeg u tom svetu.
Pit mješaš kruške i jabuke , dvosjede , četverosjede , midengine , front engine...
Normalno da se ljepotom ne mogu mjeriti ultimativni sportisti , kojima praktična strana nije ni na kraj pameti sa jednim punokrvnim granturismom, tu leži i odgovor ko kupuje GTC4 a ko Avedatora...
A ako ćemo realno Enzo se nema šta prevrtati jer Ferrari nikad nije ni imao posebno lijepe četverosjede , npr. meni je 612 Skaljeti totalno glup , bezlično velik auto.
GTC4 svojim nabijenim stilom isijava puno više agresije nego je to radio tupavi Skaljeti , a ovaj em je manji , em praktičniji.
Ne znam jesi ga vidio uživo , ali je totalno druga priča kad ga uživo vidiš nego na slikama, nenormalno širok , beskonačan nos , ja sam u HH vidio crnog FF i otuda moje oduševljenje tim autom , plus volim tu formu , tako da mi je Z3 Coupe odličan a posebno M gdje u kombinaciji sa širim blatobranima bio pun pogodak dok Z4 sa klasičnim kupe završetkom je bio živi užas.
E sad ti nikako da shvatiš šta ja pokušavam objasniti , GTC4 je malim žrtvovanjem elegancije postao jedan praktičan automobil dok su uggSUV-ovi , žrtvovali eleganciju zarad lošije praktičnost iliti rade Sizifov pos'o.
Djordje
Bitno je da auto lepo izgleda, bez obzira na koncepciju.
Video sam ga uzivo. Skaljeti mnogo normalnije i pristojnije izgleda, kao i onaj 456 beše, isto za 4-oro Ferrari.
Ili recimo Aston Rapid, to je koncepcija za 4-oro, lepa.
Doduše meni se ne svidjaju ni Benke koje si naveo.
Ni serija 3 kompakt.
Ni ove KEI igračke. :)
Ti imas svoje poglede ali ne gledaju svi kao ti.
Jel to neko stavio X6 i GLEC po dizajnu ispred Ferarija FF?
cccc....ccccc
Djordje
https://www.youtube.com/watch?v=WKKlMmi7X2c
http://static.cargurus.com/images/site/2014/01/07/16/52/2014_ferrari_ff-pic-8921492407556068367.jpeg
Ja ne znam stvarno kome je ovo lepo.
Nema tu ni e od elegancije.
Nakarada.
Zaista sramota za Ferrari.
Nisam ja fan četvoroseda Ferrarija, ali Skaljeti barem nije nakazan.
F430 i ta klasa su najlepši Ferrarijevi modeli, 348, F355.
Ova usporedba FF vs Skaljeti upravo pokazuje ono o čemu ja pričam , Skaljeti je jedan veliki kupe , nit smrdi , nit miriši , čak bi mu odgovarala nekakva non Ferrari oznaka ,dok je FF je prepun karaktera , doduše polarizira na love/hate , ali najvažnije da pored toga što je četverosjed , svim svojim karakteristikama je čistokrvni Ferrari , dok npr. u formi Rapida , koja je nesporno apolonski lijep , to više ne bi bio.
Posebno što su na ovoj GTC4 verziji praktično ispeglali sve dizajnerske nedostatke FF-a