
Podsećanja radi, kako bi još više povećao svoje prisustvo u Kini, General Motors je za tržište najmnogoljudnije zemlje sveta svojevremeno kreirao novi brend Baojun (saradnja kompanija GM, SAIC i Wuling).
Baojun ("čistokrvni konj") je kreiran sa ciljem da se Kinezima ponude pristupačna vozila koja će konkurisati domaćim prozvođačima kao što su Geely i BYD. Prvi model ovog brenda je bio Baojun 630 sedan koji je kineskim kupcima na raspolaganju od 2011. godine.

U međuvremenu, automobil je prošao kroz redizajn, a takav Baojun 630 facelift će moći da vide i posetioci predstojećeg Guangzhou sajma automobila.

Vizuelne promene se odnose na novu masku, drugačije branike, izmenjena prednja i zadnja svetla kao i nove alu točkove, a treba pomenuti i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima.
Pod haubom je 1,5 litarski četvorocilindarski benzinski motor sa 112KS i 147 Nm, dostupan u kombinaciji sa petostepenim manuelnim menjačem ili opcionim šestostepenim automatikom.

Verzija sa manuelnim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,5 sekundi i može do maksimalnih 175 km/h, dok mu sa automatikom do stotke treba 13,2 sekunde.
Cene u Kini počiniju od 8.875 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs