home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes je početkom ove godine na sajmu automobila u Detroitu javnosti i zvanično predstavio novu generaciju njihove E klase (W213), prvo u limuzinskoj verziji, a zatim i u produženoj L varijanti, pa u karavan izdanju i (pro)terenskoj All-Terrain verziji.

Sada stiže i sportski Mercedes-AMG E63 S 4MATIC, pod čijom haubom je 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 450 kW/612KS i 850 Nm obrtnog momenta, u paru sa devetostepenim menjačem AMG SPEEDSHIFT MCT (Multi Clutch Technology).

Kako što se vidi već iz naziva, pogon je na sva četiri točka. Verzije sa zadnjim pogonom u ovoj generaciji po ranijim najavama neće biti, jer se po nekim podacima oko 90 posto kupaca kod dosadašnje generacije odlučivalo za 4MATIC verziju.

Ovde i podatak da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 3,4 sekunde, kao i da je najveća brzina 250 km/h (sa opcionim AMG Driver's Package-om može do 300 km/h).


Tu je i bazni Mercedes-AMG E63 4MATIC, sa istim ovim motorom, ali sa 420 kW/571KS i 750 Nm, pa ubrzanje do 100 km/h ovde traje 3,5 sekunde dok je najveća brzina takođe 250 km/h (sa opcionim AMG Driver's Package-om 300 km/h).




Pored snažnog motora, AMG paket podrazumeva i aerodinamički kit, AMG alu točkove (od 19 odnosno 20 inča), sportsko oslanjanje, jače kočnice (diskovi od 360 mm kod E 63 i 390 mm kod E 63 S verzije), sportski izduvni sistem, pa sistem Drift mod za više zabae u vožnji, kao i modifikovanu unutrašnjost (pored sportskih sedišta i volana ima i Widescreen-Cockpit kao i Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnost).

Zvanična promocija će se održati 16. novembra ove godine na sajmu automobila u Los Anđelesu, proizvodnja počinje 16. januara, dok su prve isporuke kupcima najavljene za mart 2017.


Novi Mercedes-AMG E 63 će u svakom slučaju pomoći u prodaji Mercedes-AMG divizije koja je prošle godine prodala rekordnih 68.875 vozila (+ 44,6 %).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2533



Komentari

Još jedan monstrum iz Merca.
850nm, 9G i 3,4 do 100kmh.
Kako li ovo bolesno ide, limuzina a performanse na nivou supersportskih automobila.

Autor P1 26 Okt 2016, 01:04

Top je,a perfomanse tek i Amg ne bi bio to sto je jeste kada ne bi dodao slag na tortu,Drift Mode!

Autor r50_amg 26 Okt 2016, 03:03

https://www.youtube.com/watch?v=fwV6gc7aXtQ

Autor P1 26 Okt 2016, 03:40

Limuzina, a ubrzanje 3.4 sekunde do 100 kmh, voleo bih to provozati. Svaka cast za ubrzanje.

Autor Damko 26 Okt 2016, 05:26

Pozadi uzasan koliko je ruzan. Unutra nista bolji. Performanse dobre i prednji deo.

Autor NR 26 Okt 2016, 08:18

Zakuvava se. Sad će novi BMW M5 morati da ima bar 600 KS.

Autor Nitro 26 Okt 2016, 09:05

Znaci novi M5 ide na 3.7s do stotke.....

Autor toma 26 Okt 2016, 09:17

Fenomenalno!
Narocito mi se svidja cinjenica da je 4matic standard... a jos vise mi se svidja cinjenica sto i MB i BMW, kod RWD modela, nude prakticno sa svakim motorom 4x4 pogonom i da je to postalo sveopsti trend kod njih... fakat da oko 90% ljudi trazi 4matic, i najava da ce M5 imati x-drive objasnjava da ipak kupci misle drugacije, pored cinjenice da je to ogromna snaga koju treba iskontrolisati...

Autor Orlo 26 Okt 2016, 09:36

I dalje sam pre za zadnju nego 4x4 vucu. Veca zabava.

Autor NR 26 Okt 2016, 12:03

unutrasnjost je top tech...ali nije to vise to za mene...motor je haos ali bi prije izabro neki model iz 2002 mozda...bilo koji mercedes..ovi novi modelli i ovo kopiranje modela...nije to to vise.....treba pocet gledat druge stvari jer ovi njemci postaju jako dosadni.

Autor heheha 26 Okt 2016, 13:24

https://www.youtube.com/watch?v=Yye1dHC4mME

https://www.youtube.com/watch?v=w-LMlG-09Cs

Autor P1 26 Okt 2016, 15:50